Aftokratoras777
Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Σεπ 2013
- Μηνύματα
- 101
- Like
- 2
- Πόντοι
- 1
Δεν εχει για τα Κωλόμπαρα, εκτος απο αυτο
Έχει αλλού πληροφορίες. Από το 2009, αλλά κάποιες έγκυρες ακόμη. Κάπου το πήρε το μάτι μου, ένα "Colobarus Guide" ή κάτι τέτοιο. Όχι σαν τις λίστες με τις C.G. και τα τηλέφωνα σε pdf σε Pm και τα συναφή, εδώ γενικές πληροφορίες και μόνο για κωλόμπαρα. Άντε κάποιος με σύνδεσμο, εγώ δεν το βρίσκω ξανά.
γνωστη απο παλια που δουλευε στον ΚΑΒΟ στην μιχαλακοπουλου.οι αλλες κοπελες μια μελαχροινη απο αλβανια ωραιο σωματακι,και 2 ξανθα το ενα μπαζο και το αλλο τρωγοτανε γενικα.εγω προτιμησα ΚΑΤΕΡΙΝΑ και ξεκιναει η καβλαντα για να γινει παιχνιδι στην σκοτεινη καβατζα.αρχικως ζηταγε 8 ποτα....και της λεω ΠΑΚΕΤΟ!!!!!!και ξεκινανε οι διπραγματευσεις με τα πολλα με 4 δικα της και ενα δικο μου περασαμε στα ενδοτερα...γενικως η καθε κοπελα παιζει με την δικη της τιμη δεν υπαρχουν στανταρ για ολες.απο τα λεγομενα της κατερινας το μαγαζι παει για λουκετο και εκεινη φευγει για πολωνια τον δεκεμβρη.
....μεσα 3 κυριες.....η ειρηνη την οποια τιμησα 3 φορες σε χοτελι,μια αλλη κυρια που χαιδευε ενα πουλακι στο βαθος.....πισω απο το μπαρ η μις βουλγαρια....η μαρια....απλα επιπεδου στριπ στα καλυτερα του......την τσιμπισα την εβγαλα απο το μπαρακι και με 2 μπυρες κατσαμε στο βαθος.....μην τα πολυλογω με 6 κερασματα 60 γιουρια και αλλα 40 μετα για 15-20 λεπτα στο βαθος εγινε της τρελης.......την προτεινω.....σφιχτη την ταλαιπωρησε ο μικρος πιπης πολυ.......δε ξερω αν ειναι ακομα εκει γιατι θα ερχονταν απο διακοπες αλλες 2 του ιδρυματος......αν πατε προε τα κει τσεκαρετε....θα αναγνωριστει ευκολα....δε θελει περιγραφη αυτος ο αγγελος.....ο φιλος μου μετα αδειασε στο στοματακι της ειρηνης.....περασαμε καλα και πηγαμε για νανι....η μικρη δε το κανει εξω.....μην την πιεσετε.....

οι κορασιδες λεγεται ΚΟΖΥ ΒΑR στα κατω Πατησια! Οντως στο Χαλαρα η Τανια εξακολουθει να ειναι το βαρυ πυροβολικο!!!
τις οποιες γνωριζεις απο πρωτο χερι!