αν σου φαινεται πανακριβο το x-bar , τοτε ξεχασε τα κωλομπαρα. οπως σου ειπε και ο μακης με 60 ευρω την δουλεια σου την κανεις στο x - bar ( δεν ειναι ακριβως κωλομπαρο , και καποια καλα τεμαχια θα βρεις εκει ).
το X-Bar συνδιάζει κωλόμπαρο και στούντιο σε ένα ;)
Υ.Γ πότε θα πάμε μαζί μύστη μου??
μεγαλε , γκριζε λυκε, ηρωα.
μεσα σε 7-10 λεπτα.
και
για να συνελθουν