εγω δε κανω βιζιτες....λενε...μετα το 2 ποτο....να σου δωσω το κινητο;;; στο 3 δε παμε κανα κλαμπακι για χορο στο ρεπο μου;;;; στο 4 αχχχχ,εχω και προβληματα οικονομικα.....αχχχχχχχχχ παρε με μωρο αυριο να κανονισουμε...ναι...πεφτουν δυσκολα![]()
![]()
![]()
ο καθενας μας βεβαια εχει τις εμπειριες του. κινητο δινουν ολες με την πρωτη φορα ( η καθε μια για τους δικους της λογους ) . να πω και εγω την γνωμη μου ? δεν ξερω σε ποια μπαρακια εχεις παει, και δεν νομιζω οτι αυτο που γραφεις , οτι ισχυει για ολες. δεν παιρνω το μερος τους, και ουτε και με ενδιαφερει το τι κανουν. δικη τους προσωπικη ζωη ειναι. υπαρχουν μπαρακια και μπαρακια. ετσι ενδεικτικα , ακομη και στο λα- λουνα ( δεν κατεβαινουν ολες κατω , και ουτε κανουν βυζιτες ολες εξω ). εχεις καταφερει καμμια με μια επισκεψη πχ. στο story η στο corner ? σε καποια μαγαζια και με καποιες και 2 επισκεψεις αρκουν( ειναι αυτες που το εχουν κανει επαγγελμα και αξιζουν σε εμφανιση , και αυτες που ειναι μπαζα και δεν λενε κατι , και πρεπει να το κανουν για να βγαλουν κανενα ευρω. ) υπαρχουν και αλλες που θα το δωσουν μονο στον καταλληλο χορηγο. υπαρχουν και παντρεμενες που αλλες καθονται( ειτε γιατι εχουν βαρεθει τον αντρα τους - ειτε για να βγαλουν κατι παραπανω ) και αλλες παντρεμενες που δεν καθονται με τιποτα . υπαρχουν και αλλες που ψαχνονται για σχεση. αν μου ξεφευγει καποια αλλη κατηγορια διορθωστε με .
με μερικα ποτα και 2-3 επισκεψεις, και αλλες που οσα ποτα και να τις κερασεις και οσες φορες και να πας, δεν καθονται καθολου , αν δεν γουσταρουν και δεν σε κανουν κεφι. για αυτο , 2 το πολυ 3 επισκεψεις ειναι αρκετες. αν μετα δεν βγει εξω μαζι σου ( και επιμενει μονο για κερασματα στο μαγαζι ) παει να πει οτι δεν γουσταρει και παμε για αλλο θηραμα.