Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Εξαρτάται την οπτική γωνία παίχτη...θα μπορούσε να 'ναι και 'κάτσε πάνω στη μπάρα!'...''Τα καλωμπαρα λεγονται ετσι επειδη οταν φευγεις απο αυτα και εχεις πληρωσει ειναι σα να σου εχουν βαλει μια μπαρα στον κωλο'' 2funny 2funny 2funny
Και εγω που νομιζα οτι ειχε σχεση με το ''κατσε κατω απο την μπαρα''.....

Το βασικό ζήτημα των περισσοτέρων είναι να πηδήξουν σε κωλόμπαρο.Και εδώ που τα κορίτσια είναι πόρνες επίσημα θα πάει κάποιος για κοινωνικές επαφές??Τις προάλλες που πήγα Amnezia η κοπέλα που καθόταν δίπλα μου και φυσικά μου έπιασε την κουβέντα, στο πεντάλεπτο μου ζήτησε ποτάκι....
Θεωρώ ότι κανα 20λεπτο μπλα-μπλα με την κοπέλα πριν την άνοδο έχει πολλαπλά πλεονεκτήματα από το καλησπέρα-πήδημα.Το βασικό ζήτημα των περισσοτέρων είναι να πηδήξουν σε κωλόμπαρο.Και εδώ που τα κορίτσια είναι πόρνες επίσημα θα πάει κάποιος για κοινωνικές επαφές??
Το βασικό ζήτημα των περισσοτέρων είναι να πηδήξουν σε κωλόμπαρο.Και εδώ που τα κορίτσια είναι πόρνες επίσημα θα πάει κάποιος για κοινωνικές επαφές??
Αν θέλει και 2 ποτά για να κάτσει μαζί σου για 20΄ ,δηλαδή +20 ευρώ(υποθέτω τόσο θα κάνει) σημαίνει ό,τι ο λογαριασμός φτάνει στα 70 για 20΄ ανούσιας κουβέντας και 30΄ για μια εκτόνωση.Θεωρώ ότι κανα 20λεπτο μπλα-μπλα με την κοπέλα πριν την άνοδο έχει πολλαπλά πλεονεκτήματα από το καλησπέρα-πήδημα.
Ενας ειχε παει εκει και ζηταγε να δεις μπαλαΚοίτα να δεις, την τελευταία φορά που κατέβηκα Αθήνα πέρασα από το Amnezia επειδή είχα διαβάσει τόσα και τόσα εδώ μέσα. Και ήπια μόνο καφέ. Τίποτα άλλο δεν έκανα (ήμουνα κουρασμένος και δεν είχα και πολύ χρόνο). Βέβαια, η συντριπτική πλειοψηφία δεν πάει για καφέ εκεί, αλλά για άλλα πράγματα.

Μολις ειδα, Μαντσεστερ - Τσελσι = 2-1Ενας ειχε παει εκει και ζηταγε να δεις μπαλα![]()
![]()
![]()
ΔΕΝ νομιζω φιλε !!!ολο το στησιμο της επιχειρησης δεν βασιζεται στο να δωσει την ψευδαισθηση οτι ο πελατης "ριχνει" την κοπελιτσα στο μπαρ?
Έχεις απόλυτο δίκιο. Το πολύ ΕΝΑ ποτό και ΜΟΝΟ στην περίπτωση που δεν γνωρίζεις την κοπέλα. Πιστεύω ότι σε αυτό το χρονικό διάστημα του ποτού που λες μια κουβέντα-γνωριμίας με την κοπέλα μπορείς να καταλάβεις κατά ένα μεγάλο ποσοστό αν θα περάσεις καλά μαζί της ή όχι και φυσικά αναλόγως αποφασίζεις.Αν θέλει και 2 ποτά για να κάτσει μαζί σου για 20΄ ,δηλαδή +20 ευρώ(υποθέτω τόσο θα κάνει) σημαίνει ό,τι ο λογαριασμός φτάνει στα 70 για 20΄ ανούσιας κουβέντας και 30΄ για μια εκτόνωση.
Προσωπικά δε θα πλήρωνα για να μιλήσω με ιερόδουλη.
Τί να ρίξεις??ολο το στησιμο της επιχειρησης δεν βασιζεται στο να δωσει την ψευδαισθηση οτι ο πελατης "ριχνει" την κοπελιτσα στο μπαρ?
Δε διαφωνώ μαζί σου ,αλλά θα προτιμούσα αντί να την κεράσω ποτό να την κρατήσω περισσότερη ώρα στο δωμάτιο (δίνοντας εκεί τα χρήματα)..οι κοπέλες είναι επαγγελματίες, ξέρουν να παρουσιάζουν-καμουφλάρουν τον εαυτό τους.Έχεις απόλυτο δίκιο. Το πολύ ΕΝΑ ποτό και ΜΟΝΟ στην περίπτωση που δεν γνωρίζεις την κοπέλα. Πιστεύω ότι σε αυτό το χρονικό διάστημα του ποτού που λες μια κουβέντα-γνωριμίας με την κοπέλα μπορείς να καταλάβεις κατά ένα μεγάλο ποσοστό αν θα περάσεις καλά μαζί της ή όχι και φυσικά αναλόγως αποφασίζεις.
Στο απλό κωλόμπαρο ας πούμε ό,τι μπορεί να έχει κάποιος τη ψευδαίσθηση του παιχνιδιού κτλ..δεν αμφιβαλω γι' αυτο. Μιλησα για ψευδαισθηση
Το μαγαζι οικονομαει, με αυτον τον τροπο !!!Δε διαφωνώ μαζί σου ,αλλά θα προτιμούσα αντί να την κεράσω ποτό να την κρατήσω περισσότερη ώρα στο δωμάτιο (δίνοντας εκεί τα χρήματα)..οι κοπέλες είναι επαγγελματίες, ξέρουν να παρουσιάζουν-καμουφλάρουν τον εαυτό τους.
και βεβαια ελπιζω να μην παρεξηγηθω !!!Αυτό ακριβώς λέω..Βέβαια ο καθένας κάνει ό,τι θέλει, απλά προσωπικά το να κάνω καμάκι στο εν λόγω μαγαζί το θεωρώ ανευ λόγου..Το μαγαζι οικονομαει, με αυτον τον τροπο !!!
Το παιζεις καμακι, κερνας τα ποτα, πας ταμειο, υστερα πηδας και στο τελος το κοστος εχει παει στα ουρανια !!!
Απλα, πας πηδας και στο φευγα πινεις ενα ποτο για σενα και μονο για σενα !!!
Τα υπολοιπα ειναι![]()
και βεβαια ελπιζω να μην παρεξηγηθω !!!
Προχθές που ανέφερα ότι κέρασα ποτάκι, σε κοπέλα της αριστερής πτέρυγας, έγινε το εξής:Δε διαφωνώ μαζί σου ,αλλά θα προτιμούσα αντί να την κεράσω ποτό να την κρατήσω περισσότερη ώρα στο δωμάτιο (δίνοντας εκεί τα χρήματα)..οι κοπέλες είναι επαγγελματίες, ξέρουν να παρουσιάζουν-καμουφλάρουν τον εαυτό τους.
Οι κοπέλες που κάνουν αυτή τη δουλειά επειδή τους αρέσει είναι ελάχιστες..Δε λέει κάτι αυτό..Προχθές που ανέφερα ότι κέρασα ποτάκι, σε κοπέλα της αριστερής πτέρυγας, έγινε το εξής:
Άρχισε να μου λέει πράγματα για την προσωπική της ζωή που με έκαναν να καταλάβω αμέσως (η πείρα του κωλόμπαρου) ότι της κοπέλας δεν της αρέσει αυτό που κάνει και έτσι αποφάσισα να μην ανέβω μαζί της. Δεν θεωρώ ότι πέταξα 10 € αλλά ότι απεναντίας γλίτωσα 50 + 23 €.
Σίγουρα δεν τους αρέσει. Άλλες όμως κάνουν τα πάντα να ευχαριστήσουν τον πελάτη και άλλες ανοίγουν τα πόδια και .... περιμένουν να περάσει η ώρα. Τη διαφορά αυτή αν θα καταφέρεις να καταλάβεις πριν ανέβεις πάνω. Αν και βέβαια με τόσα που έχουν γραφτεί στο θρέντ, τα στανταρντάκια πια τα έχουμε μάθει απέξω οπότε ... βούρ κατευθείαν απάνω.Οι κοπέλες που κάνουν αυτή τη δουλειά επειδή τους αρέσει είναι ελάχιστες..Δε λέει κάτι αυτό..