Νέα

Κωλόμπαρα που γαμάς

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (2 μέλη και 4 επισκέπτες)

hiseus

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2012
Μηνύματα
695
Κριτικές
3
Like
1.066
Πόντοι
366
Το la luna ηταν την Κυριακη κλειστο. Νομιζα οτι μονο το πιρουετ κλεινει εκεινη την μερα. Βεβαια πηγα λιγο αργα. 5 παρα εικοσι
 

risxaout

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2025
Μηνύματα
181
Κριτικές
1
Like
1.557
Πόντοι
201
καλησπερα...ξερουμε κατι για Καφε Αλεξανδρος?? (πισω απο το Νιαρχος - Καλλιθεα )
 

nikos708

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
13 Φεβ 2017
Μηνύματα
1.407
Κριτικές
144
Like
11.817
Πόντοι
25.186
Αδέρφια καλημέρα μετά από 3 .... Ίσως και παραπάνω μήνες 22/2 έρχομαι Αθήνα για μια εβδομάδα..... άρα το πολύ 24 θα πρέπει να είμαι σε κωλομπαρο και να πίνω με κορίτσι/γυναικα/κυρία να καυλαντιζω και...... Οι κωλομπαροβιοι ξέρουν....
Άρα λόγο ότι είμαι σχεδόν 3 μήνες εκτός αθλήματος λόγο εξωτερικου για δουλειά..... που θα μου λέγατε να πάω;;; Το χαλαρά δεν το λαμβάνω υπ όψιν σαν πρόταση.... την Δώρα ακόμη λίγο και θα την θεωρήσω γυναίκα μου.... Αν και πότε δεν με πρόδωσε σαν επιλογή ... Αλλά είπα... λες να βρω κάτι για αλλαγή.....λοιπόν ακουω....
Υ. Γ. Αν κάποιος φίλος θέλει να έρθει παρέα καλοδεχουμενος...
Αδέρφια τίποτα;;;;
Τόσο χάλια η κατάσταση;;;
 

KabamaruIgano

Ανώτερος
Εγγρ.
3 Φεβ 2012
Μηνύματα
5.086
Κριτικές
44
Like
11.005
Πόντοι
6.727
Στο μπελισιμο Περιστέρι παίζει τπτ;
 

mr_incognito

Μέλος
Εγγρ.
11 Μαρ 2025
Μηνύματα
16
Κριτικές
3
Like
68
Πόντοι
0
Λαλουνα έχει νόημα αν δεν ψήνεσαι να γαμησεις; Είχε πλάκα η καλτιλα της pub, παίζει τέτοια φάση εκτός καβάτζας σε λαλουνα ή μπα;
 

adonis0072

Νέο Μέλος
Εγγρ.
28 Φεβ 2016
Μηνύματα
4
Like
0
Πόντοι
0
Καλημέρα κατεβαίνω Αθήνα και θα ήθελα τα φώτα σας για ποτακι αύριο που είναι ανοιχτά και που αξίζει να πάμε ;
 

mitsakos88

Νέο Μέλος
Εγγρ.
5 Σεπ 2022
Μηνύματα
5
Like
2
Πόντοι
0
Καλησπέρα... είμαστε σιγουροι οτι το πιρουετ λειτουργει κανονικα? Περασα πριν καμια 10αρια μερες και ηταν κλειστο (καθημερινη)
 
  • Like
Αντιδράσεις: hiseus

akominis

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιαν 2006
Μηνύματα
14
Like
39
Πόντοι
0
Καλησπέρα. Μετα απο τα δυσάρεστα νέα που αφορούν το Viagra (πρώην Strass) γωρίζει κάποιος που και αν συνεχίζουν δουλειά τα κορίτσ ατου καταστήματος? (Λούντα, Ξένια, Βίκα κλπ)?
 

Beast of Burden

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2015
Μηνύματα
140
Κριτικές
26
Like
1.080
Πόντοι
371
Καλησπέρα. Μετα απο τα δυσάρεστα νέα που αφορούν το Viagra (πρώην Strass) γωρίζει κάποιος που και αν συνεχίζουν δουλειά τα κορίτσ ατου καταστήματος? (Λούντα, Ξένια, Βίκα κλπ)?
Μια κοκκαλιάρα με κάτι piercings που είναι λίγο σαν καλικάντζαρος την είχα πετύχει στο Νάπολι στον Θόδωρο
Όνομα δεν θυμάμαι με συγχωρείς πάντως προχτές που ξαναπέρασα δεν ήταν εκεί
Τις άλλες τις νταρντάνες δεν τις έχω πετύχει κάπου. Μπορεί να πήγαν για μπετά σε καμιά οικοδομή
 

KabamaruIgano

Ανώτερος
Εγγρ.
3 Φεβ 2012
Μηνύματα
5.086
Κριτικές
44
Like
11.005
Πόντοι
6.727
Περιστέρι παίζει τίποτα;
 

Kraken

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουλ 2019
Μηνύματα
78
Like
832
Πόντοι
80
Ενα Arrow bar στον Γκυζη παίζει τίποτα?


Καταγραφήβωβω.JPG
 

Geroparaxenos

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουλ 2022
Μηνύματα
51
Like
128
Πόντοι
0
Λαλουνα έχει νόημα αν δεν ψήνεσαι να γαμησεις; Είχε πλάκα η καλτιλα της pub, παίζει τέτοια φάση εκτός καβάτζας σε λαλουνα ή μπα;
Κατά τύχη είδα το ποστ και θυμήθηκα πριν καναδυο χρόνια που πήγα Αθήνα για μια κηδεία και είπα το βράδυ να πάω κωλόμπαρο για ν ανέβει η διάθεση και να μη σκέφτομαι ότι είμαι ο επόμενος στη σειρά για τη κάσα.
Λαλούνα πήγα γιατί ένα φιλαράκι που έμενε Αθήνα χρόνια μου το πρότεινε επειδή είναι λέει το πιο καλτ και συλλεκτικό, που λέει και ο incognito, και γιατί γίνεται παιχνίδι χοντρό.
Έπαθα ένα σοκ μπαίνοντας. Σα να μπαίνεις σε χρονομηχανή είναι. Στη Θεσσαλονίκη δε νομίζω ότι έχουμε κάτι τέτοιο. Δε ξέρω αν είναι καλό ή κακό αυτό.
Το μαγαζί άδειο σχεδόν. Αρκετές κοπέλες να περιμένουν. Νομίζω είχε μόνο ένα πελάτη ακόμα;
Κάθομαι μπαρ. Ποτό πανάκριβο. Μου έρχεται μια ανατολική που κι αυτή την έκοψα στη σειρά για τη κάσα. Μεγάλη, σπασμένη, πλαστική και προς το άσχημη.
Μου αρχίζει το πέσιμο εκεί στο μπαρ. Πιεστική για ποτά. Έλεγε κάτι ιστορίες ότι παλιά δούλευε σ ένα γνωστό στριπτιτζάδικο που εγώ δεν το ξερα αφού δεν είμαι από κει.
Στο δεύτερο ποτό πέταξε βυζιά έξω μετά έμεινε με το εσώρουχο από κάτω και πήγε να μου τον πετάξει κι εμένα έξω. Μου φάνηκε έτοιμη να γίνει η δουλειά εκεί στο μπαρ μπροστά σε όλους. Δεν ένιωθα πολύ άνετα, δε μου έκανε πολύ κλικ η γυναίκα και τους είδα έτοιμους να μου ξεζουμύσουν το πορτοφόλι.
Η κατάσταση είχε χαβαλέ και τη θυμάμαι αλλά φυσικά με μια ξεκάρφωτη επίσκεψη δε ξέρω αν γίνονται συχνά αυτά ή έτυχε.
 

Kraken

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουλ 2019
Μηνύματα
78
Like
832
Πόντοι
80
Ροκάδικο. Καμία σχέση
κωλομπαρο, πάει το ροκάδικο, πολλα υποσχόμενο, πηγα τελικα να δω απο πρωτο χερι, εχει και δυο καβατζες με παραβαν, μεχρι εκει, για την ωρα τις ειχε για αποθηκη, οι δυο τρεις κοπελες που ειχε ηταν για τα μαυρα δραγκαλα, και μάλλον ακομα δεν γινεται γενικώς παιχνιδι, θα κλεισει το καλοκαιρι απο οτι μου ειπε ο ιδιοκτητης που πιασαμε ψιλη κουβεντα, και θα ξανανοιξει απο φθινωπορο δυνατά, τωρα ηταν σε φαση διαλυσης παντως ουτε ποτα δεν ειχε στα μπουκαλια, μεσα ωραιο παντως εχει ριξει φραγκα.
 

O_RAMPOS_JIMMYS

Μέλος
Εγγρ.
27 Σεπ 2021
Μηνύματα
33
Like
109
Πόντοι
0
Καλησπέρα μάγκες μου

Στο κόρνερ με είπαν ότι δουλεύει η ξανθιά που έφυγε από τον σκορπιo

Σκορπιό τώρα general manager είναι η Μαρίνα
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom