Νέα

Κωλόμπαρα που γαμάς

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 14 άτομα (2 μέλη και 12 επισκέπτες)

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.159
Κριτικές
136
Like
12.670
Πόντοι
11.915
Επίσκεψη στο pub65προ ημερών.Ηρθε μια μαυρουλα Χέλι μου είπε την λένε. Πολύ μπλαμπλα δεν ήταν του γούστου μου. Στη συνέχεια ήρθε μια αδύνατη μελαχρινή η Σοφία. Μάλλον κάτι είχε πάρει καλησπέρα μου λέει και έχει βάλει το χέρι μέσα στο παντελόνι.τις βάζω ποτό και τον παίρνει στο στόμα χωρίς να πει τίποτα.Μου λέει για σεξ δεν είχα όρεξη και συνέχισε να τον ρουφάει! Το τέλος ήρθε στο στόμα της! Λογικά τα κατάπιε δεν είμαι σίγουρος...
Παρέμεινα να τελειώσω το ποτό μου και ήρθε η Ντανιέλα Σέρβα μου είπε αλλά δεν προχωράει μόνο ποτά!!! Το μαγαζί είχε 5 γυναίκες και 3 πελάτες μέσα που λογικά έβλεπαν τι γινόταν !!! Συνολικό κόστος 90 ευρώ. 40 η Σοφία 10 η Ντανιέλα και τα υπόλοιπα δικά μου.καλα να Περνάτε!!!
Ωραίος ρε τύπε,εγώ κάνα 2 φορές που είχα πάει παλιότερα καμιά κίνηση από κοπέλα για κάτι παραπάνω :confused::confused:
 

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.382
Like
12.741
Πόντοι
2.256

Mirodias

Μέλος
Εγγρ.
28 Οκτ 2017
Μηνύματα
37
Κριτικές
1
Like
79
Πόντοι
0
Λετε να ειναι κανένα ανοικτό σήμερα;
 

RT103

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουν 2012
Μηνύματα
1.458
Κριτικές
2
Like
2.891
Πόντοι
456
Καλησπερα σας!

Παρακαλώ μπορείτε να με βοηθήσετε ;;; είμαι νέος στο άθλημα.

Που είναι το Πιρουετ και η Pub για τι δε γνωρίζω

Τι ώρα ανοίγει ;;; τι γκόμενες έχει εκεί;;;

ΥΓ το 90% των ποστ στις τελευταίες 20 σελίδες.
Κυψέλη φίλε μου στα στενά Ιθάκης πιπινου Κεφαλληνίας είναι γεμάτα με τέτοια μαγαζιά
 

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.382
Like
12.741
Πόντοι
2.256
Κυψέλη φίλε μου στα στενά Ιθάκης πιπινου Κεφαλληνίας είναι γεμάτα με τέτοια μαγαζιά
Ήταν γεμάτα τα στενά, έξι μόνο έχουν μείνει πια εκεί (από περίπου 40 που θυμάμαι τα καλά χρόνια) και τα μισά φυτοζωούν....
 

AndrosP69

Μέλος
Εγγρ.
30 Απρ 2022
Μηνύματα
200
Like
454
Πόντοι
21
Καλησπέρα ξέρουμε ποια θα είναι ανοιχτά απόψε 65 η pirouete?
 

RT103

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουν 2012
Μηνύματα
1.458
Κριτικές
2
Like
2.891
Πόντοι
456

RT103

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουν 2012
Μηνύματα
1.458
Κριτικές
2
Like
2.891
Πόντοι
456
έμαθες τιποτα ή να τον παίξω τσάμπα και να παω για ύπνο;
Πήγαινε μπομπο οπως περνάς το πάρκινγκ που είναι δίπλα στο pirouette ακριβώς στη γωνία να ρίξεις καμία μπίλια να γουστάρεις
 

RT103

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουν 2012
Μηνύματα
1.458
Κριτικές
2
Like
2.891
Πόντοι
456
Ήταν γεμάτα τα στενά, έξι μόνο έχουν μείνει πια εκεί (από περίπου 40 που θυμάμαι τα καλά χρόνια) και τα μισά φυτοζωούν....
2 στην Κεφαλληνίας 1 Ιθάκης 1 3ης Σεπτεμβρίου και 1 πιπινου πλέον νομίζω
 

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.382
Like
12.741
Πόντοι
2.256
2 στην Κεφαλληνίας 1 Ιθάκης 1 3ης Σεπτεμβρίου και 1 πιπινου πλέον νομίζω
Σωστά, Pub 65 και Life στην Κεφαλληνίας, Pirouette στην Ιθάκης, Comple στην 3ης Σεπτεμβρίου, και Story στην Πιπίνου.
 

takisarg

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2007
Μηνύματα
1.114
Like
3.122
Πόντοι
456
Το story στην Ιθάκης λέει τίποτα?
Νομίζω έκλεισε και το κόρνερ
Το Story, από όσο ξέρω είναι στην Πιπίνου. Εκεί μέσα οι κοπέλες έχουν καταντήσει "δημόσιοι υπάλληλοι". Καμιά φορά έφερνε και καμιά καινούρια, στην οποία πρώτα την έπεφτε το αφεντικό, παρότι σε μεγάλη ηλικία! :grin:
Πάντως έχω βγάλει γκόμενα από κει μέσα. Έχω κάνει και φάση έξω, αλλά και μέσα στο μαγαζί, αργά χωρίς άλλον πελάτη και όλες οι άλλες κοπέλες είχαν αποτραβηχτεί στην άλλη άκρη του μαγαζιού, ώστε να μην φαινόμαστε.

Το κόρνερ, μου είπαν πέθανε ο ιδιοκτήτης και οι κληρονόμοι δεν το δώσανε για ενοικίαση, κάτι τέτοιο. Δεν το συγκράτησα καλά γιατί είχα την προσοχή μου στο ντεκολτέ της κοπελιάς απέναντί μου. :grin:
 

RT103

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουν 2012
Μηνύματα
1.458
Κριτικές
2
Like
2.891
Πόντοι
456
Το Story, από όσο ξέρω είναι στην Πιπίνου. Εκεί μέσα οι κοπέλες έχουν καταντήσει "δημόσιοι υπάλληλοι". Καμιά φορά έφερνε και καμιά καινούρια, στην οποία πρώτα την έπεφτε το αφεντικό, παρότι σε μεγάλη ηλικία! :grin:
Πάντως έχω βγάλει γκόμενα από κει μέσα. Έχω κάνει και φάση έξω, αλλά και μέσα στο μαγαζί, αργά χωρίς άλλον πελάτη και όλες οι άλλες κοπέλες είχαν αποτραβηχτεί στην άλλη άκρη του μαγαζιού, ώστε να μην φαινόμαστε.

Το κόρνερ, μου είπαν πέθανε ο ιδιοκτήτης και οι κληρονόμοι δεν το δώσανε για ενοικίαση, κάτι τέτοιο. Δεν το συγκράτησα καλά γιατί είχα την προσοχή μου στο ντεκολτέ της κοπελιάς απέναντί μου. :grin:
Πιπινου ναι έκανα λάθος. Αν και χρόνια κάτοικος στην 3ης Σεπτεμβρίου μπερδεύω συνέχεια πιπινου με ιθακης
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom