dinamitisc5
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2018
- Μηνύματα
- 1.433
- Κριτικές
- 13
- Like
- 4.172
- Πόντοι
- 746
Το ΛαΛούνα είναι πίσω απο το χίλτον σχετικά και απέναντι απο απο το ξενοδοχείο roayal αν θυμάμαι καλά. Μέσα στο παρκάκι και έχει στο τζάμι ένα μισοφέγγαρο.
Σιγά μην έχει γυναίκα αυτός ο ελεεινός και τρισαθλιος μαλακαςΡε τυπε μεγάλη ιδέα δεν έχεις για το πουλί σου; Εκτός από ανορθόγραφος είσαι και εριστικός; Πάλι σαχλαμάρες γράφεις; Ποια παραμυθά να πουλήσω βρε έξυπνε ; Και γιατί να με βρίζει; Έτσι συμπεριφέρεσαι εσύ στην δικιά σου /γυναίκα σου; Εγώ μια χαρά περνάω με τον άντρα μου .Μακάρι να του εμοιαζες κι εσύ λίγο.Απο αυτά που γράφεις και διαβάζω ,δεν πας καλά μου φαίνεται.
Σε αυτό κάνεις λάθος! Καλά έκανε και σε ρώτησε ο Porn Gangster. Το κάθε νήμα έχει συγκεκριμένη θεματολογία, εδώ μιλάμε για Κωλόμπαρα. Αν δεν έχεις σχέση με τον χώρο και δεν έχεις κάτι να προσθέσεις, καλύτερα μην ασχολείσαι, γιατί σπαμάρεις. Γράψε στα γενικά θέματα καλύτερα.
Το ΛαΛούνα είναι πίσω απο το χίλτον σχετικά και απέναντι απο απο το ξενοδοχείο roayal αν θυμάμαι καλά. Μέσα στο παρκάκι και έχει στο τζάμι ένα μισοφέγγαρο.
Γράφεις σε ένα σάιτ που λέγεται μπουρδέλα.... Απαντάς και συμμετέχεις σε μια κουβέντα που ονομάζεται κωλομπαρα που γαμας ..και αναρωτιέσαι γιατί σε ρωτάνε τι σχέση έχεις με τα κωλομπαρα;;;; Καλό και αυτο....Όσον αφορά την παραμυθα καλό θα ήταν ο καθένας να την κρατά για τον εαυτό του για να μην παραπλανεί κανένα με φανταστικες εμπειρίες.... ξέρεις κοστίζουν.... Πάντα με σεβασμό σε όλους.... Καλό θα ήταν να δίναμε συμβουλές και να λέμε εμπειρίες εδώ ώστε να περνάνε όλοι καλά και όμορφα....Κι εσένα τι σε ενδιαφέρει και ρωτάς; Γνωριζόμαστε και δεν το ξέρω; Ο καθένας εδώ είναι ελεύθερος να εκφράζει την γνώμη του την αληθινή η την παραμυθά του.
Γράφεις σε ένα σάιτ που λέγεται μπουρδέλα.... Απαντάς και συμμετέχεις σε μια κουβέντα που ονομάζεται κωλομπαρα που γαμας ..και αναρωτιέσαι γιατί σε ρωτάνε τι σχέση έχεις με τα κωλομπαρα;;;; Καλό και αυτο....Όσον αφορά την παραμυθα καλό θα ήταν ο καθένας να την κρατά για τον εαυτό του για να μην παραπλανεί κανένα με φανταστικες εμπειρίες.... ξέρεις κοστίζουν.... Πάντα με σεβασμό σε όλους.... Καλό θα ήταν να δίναμε συμβουλές και να λέμε εμπειρίες εδώ ώστε να περνάνε όλοι καλά και όμορφα....
To Xαλαρά βρίσκεται στο Περιστέρι. Λεωφόρος Κύπρου 42 ,ίσως το 42 να το θυμάμαι λάθος πάντως αν πιάσεις την Κύπρου από χαμηλά και πηγαίνεις προς Μπουρνάζι θα το δεις στα δεξιά σου σίγουρα. Έχει μεγάλη ρεκλάμα.Καλησπερα το χαλαρα που βρισκεται ακριβως επισης ποιο ειναι το κορυφαιο αυτη τι στιγμη με περισσοτερα κοριτσια και υπηρεσιες λα λουνα ή χαλαρά. Ευχαριστω μυστες μου
Εντάξει ρε παιδιά, μην τσακωνόμαστε χωρίς λόγο. Είτε αντρικό είναι το προφίλ είτε γυναικείο ,παρακολουθεί τη συζήτηση και έγραψε ένα σχόλιο. Ούτε μας έβρισε, ούτε μας μας ειρωνεύτηκε.Κι εσένα τι σε ενδιαφέρει και ρωτάς; Γνωριζόμαστε και δεν το ξέρω; Ο καθένας εδώ είναι ελεύθερος να εκφράζει την γνώμη του την αληθινή η την παραμυθά του.
Εντάξει ρε παιδιά, μην τσακωνόμαστε χωρίς λόγο. Είτε αντρικό είναι το προφίλ είτε γυναικείο ,παρακολουθεί τη συζήτηση και έγραψε ένα σχόλιο. Ούτε μας έβρισε, ούτε μας μας ειρωνεύτηκε.
Και στην τελικη αν θέλει μια γυναίκα να πηγαίνει σε κωλομπαρα, αυτή ξέρει γιατί.
Καλώς το μαλακ@στηρι του σάιτ. Σου έλειψαν οι φαπες και ήρθες ν αρπαξεις άλλη μια και σε αυτό το θρεντ. Φατην λοιπόν και τράβα να κλάψεις παρέα με την ελλεινιδα που μπήκε εδώ μέσα να μας την πει, τρόμπα.Σιγά μην έχει γυναίκα αυτός ο ελεεινός και τρισαθλιος μαλακας
Όλοι παντρεμένοι είστε εδώ οι περισσότεροι γιατί μπαίνετε και γράφετε το μακρύ και το κοντό σας; Εγώ σαν παντρεμένη δεν έχω δικαίωμα; Εξάλλου ότι γράφω είναι δίπλα και ο δικός μου και τα διαβάζουμε μαζί.Ειμαστε αγαπημένοι δεν έχουμε να κρύψουμε κάτι εμείς,όπως εσείς οι περισσότεροι από τις δικές σας.Ουτε μανουριασμενη μπήκα ,ούτε τσαμπουκαλεμενη,οκ; Όποιος έχει την μύγα,μυγιαζεται.Και τι με νοιάζει και που ξέρω εγώ τους ανθρώπους που αναφέρετε; Απλά από περιέργεια μπήκα και ρώτησα ,όπως βλέπεις ένα παιχνίδι στην τηλεόραση.Εξαλλου έχει χαβαλε που τρώγονται αυτοί οι δύο τύποι.Γιατι έγραψε ποτέ οτι πήγαίνει σε κωλόμπαρα ;;;; μπήκε εδω μέσα και άρχισε να τρολάρει στην αναμπουμπούλα που έγινε με τον Κωστάκη και τον Γκολέμη.
Δεν τσακωνομαστε τύπε εμεις αυτη μπήκε μανουριασμένη και οταν τη ρώτησα κάτι τσαμπουκαλεύτηκε.
Αμα δε γουστάρει και αμα δε γνωριζομαστε απο χθές και αμα περνάει και μια χαρα με τον άντρα της τι γυρευει εδω μεσα ;
eides εσυ να περιγράφει κανα σκηνικό απο κωλόμπαρο ;

πολύ ευκολο να βρεις το χαλαρα γραψε στα μαπς χαλαρα κυπρου περιστερι και θα το βρειςΚαλησπερα το χαλαρα που βρισκεται ακριβως επισης ποιο ειναι το κορυφαιο αυτη τι στιγμη με περισσοτερα κοριτσια και υπηρεσιες λα λουνα ή χαλαρά. Ευχαριστω μυστες μου
μου φαινεται παντα κλειστοΠαιδιά το cafe bar Instagram στο Πειραιά τι φάση είναι?
Κύπρου 44To Xαλαρά βρίσκεται στο Περιστέρι. Λεωφόρος Κύπρου 42 ,ίσως το 42 να το θυμάμαι λάθος πάντως αν πιάσεις την Κύπρου από χαμηλά και πηγαίνεις προς Μπουρνάζι θα το δεις στα δεξιά σου σίγουρα. Έχει μεγάλη ρεκλάμα.
Δοκιμάστε το Line 21 στον Ταύρο. Δεν ειναι κωλόμπαρο, μια χαρά μαγαζί ειναι, ΑΛΛΑ, γύρω στις 3, που όλοι ειναι ντίρλα, και κόσμος πηγαινοέρχεται στις τουαλέτες, και άτομα που γνωρίστηκαν κατά τη βραδιά φεύγουν μαζί.
Aκριβώς τύπε μου. Ελλεηνότατες Ελλεηνίδες, κυρίως αλαζόνες φοιτήτριες της Παντείου, που κάνουν διαγωνισμό, πόσους θα πηδήξουν στις τουαλέτες.Ρε τυπε αυτό είναι σαν το clumsies λογικά ελεηνιδες θα μαζευει!!!
Εσύ τι είσαι; δεν είσαι ελεηνας; Από πού γεννήθηκες από μπαγκλαντεζα;Ναι έλα ντέ... απίστευτα πράγματα χαχα
Γράφουμε εδω μέσα χρόνια και ξαφνικά ηρθαν να μας τσαμπουκαλευτούν κιολας. τρομερό εντάξει.
Ελλεινιδες τυπε τι περιμένεις... τα έχουμε ξαναπει![]()