Δηλαδή;έχει ωραίες παρουσίες;Η Λα Λουνα φίσκα το Σαββατο ουτε ενας δεν μπήκε να γράψει![]()
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Κωλόμπαρα που γαμάς
- Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 8K
- Εμφανίσεις 2M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (0 μέλη και 13 επισκέπτες)
Porn Gangster
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2015
- Μηνύματα
- 15.181
- Κριτικές
- 165
- Like
- 26.048
- Πόντοι
- 34.168
Όταν λες φισκα ? 10 άτομα? Είχα πάρει 2 πολωνεζες από κει τη ψηλή αδύνατη και τη Μόνικα που μένει Γλυφάδα! Δουλεύουν ακόμα?
Δε ξερω ποια εννοείς όταν λες ψηλή αδυνατη μια με κάστανα μαλλιά στο υψος των ώμων έχω ξεχωρίσει κανονικό υψος όμως γενικά αυτή είναι καυλιαρα αλλά δεν έρχεται ευκολα στο τραπέζι η δεν είχε έρθει σε μένα εκείνο το βράδυ δε ξερω.
Φισκα παιδια πολυς κόσμος. Γεμάτα και τα τραπεζάκια και η μπαρα. 20 άτομα σίγουρα είχε.
newbrdlo@gmail.com
Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Σεπ 2023
- Μηνύματα
- 232
- Like
- 324
- Πόντοι
- 21
θα έλεγα να έχεις γύρω τα 100Ε και ειίαι οκ πιστευωΝαι φυσικά έτσι όπως το λες καλύτερα, αλλά δεν πρέπει να ξέρεις πόσα να κουβαλάς για να γαμησεις;
Porn Gangster
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2015
- Μηνύματα
- 15.181
- Κριτικές
- 165
- Like
- 26.048
- Πόντοι
- 34.168
θα έλεγα να έχεις γύρω τα 100Ε και ειίαι οκ πιστευω
80 τύπε μην τους ανεβάζετε τις τιμές. Καλυτερα στο 80 να μείνει.
Εν τω μεταξυ ο Σκορπιός στην Νοταρά ο νέος ουτε φωνή ουτε ακρόαση


Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
Δεν είναι και τόσο απαραίτητο πλέον γιατί πολλά μαγαζιά δέχονται και κάρτα πια... Οπότε στην περίπτωση που ξεμείνεις δε χάθηκε κι ο κόσμοςΝαι φυσικά έτσι όπως το λες καλύτερα, αλλά δεν πρέπει να ξέρεις πόσα να κουβαλάς για να γαμησεις;
Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
Όποτε έχω πάει Σάββατα του καλοκαιριού στο "La luna" πάντα αυτός ο χαμός γίνεται, ακόμα και το 2020 την πρώτη χρονιά του κορωνοϊούΔε ξερω ποια εννοείς όταν λες ψηλή αδυνατη μια με κάστανα μαλλιά στο υψος των ώμων έχω ξεχωρίσει κανονικό υψος όμως γενικά αυτή είναι καυλιαρα αλλά δεν έρχεται ευκολα στο τραπέζι η δεν είχε έρθει σε μένα εκείνο το βράδυ δε ξερω.
Φισκα παιδια πολυς κόσμος. Γεμάτα και τα τραπεζάκια και η μπαρα. 20 άτομα σίγουρα είχε.
Porn Gangster
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2015
- Μηνύματα
- 15.181
- Κριτικές
- 165
- Like
- 26.048
- Πόντοι
- 34.168
Όποτε έχω πάει Σάββατα του καλοκαιριού στο "La luna" πάντα αυτός ο χαμός γίνεται, ακόμα και το 2020 την πρώτη χρονιά του κορωνοϊού
Καλύτερα καθημερινές ή Παρασκευή τύπε
και Φθινοπωρο κυριως γιατι με τέτοια ζεστη σιγα μην έχει καλό κλιματισμό κάτω στο μπουντρούμι το σκοτεινό των οργίων 
newbrdlo@gmail.com
Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Σεπ 2023
- Μηνύματα
- 232
- Like
- 324
- Πόντοι
- 21
Συμφωνω 80+τα δικά σου80 τύπε μην τους ανεβάζετε τις τιμές. Καλυτερα στο 80 να μείνει.
Εν τω μεταξυ ο Σκορπιός στην Νοταρά ο νέος ουτε φωνή ουτε ακρόαση![]()
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Συμφωνώ , προσοχή μη χαθεί η μπάλα όμωςΔεν είναι και τόσο απαραίτητο πλέον γιατί πολλά μαγαζιά δέχονται και κάρτα πια... Οπότε στην περίπτωση που ξεμείνεις δε χάθηκε κι ο κόσμος
dinamitisc5
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2018
- Μηνύματα
- 1.433
- Κριτικές
- 13
- Like
- 4.172
- Πόντοι
- 746
Χαιρετώ την καλύτερη ομάδα του BOU.
Ο κόσμος δεν χάθηκε, αλλά χάθηκα εγώ αν πάρω κάρταΔεν είναι και τόσο απαραίτητο πλέον γιατί πολλά μαγαζιά δέχονται και κάρτα πια... Οπότε στην περίπτωση που ξεμείνεις δε χάθηκε κι ο κόσμος
Porn Gangster
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2015
- Μηνύματα
- 15.181
- Κριτικές
- 165
- Like
- 26.048
- Πόντοι
- 34.168
Χαιρετώ την καλύτερη ομάδα του BOU.
Τύπε γεια σου και σένα , ειμαστε ειδική καταδρομική μονάδα... γαμαμε και υπο αντίξοες συνθήκες αλλα μας αρέσει.


Θέλω τα φώτα σας αφού ποτέ δεν πήγα σε τέτοια μπαρ γιατί είχα σχηματίσει την εντύπωση ότι παραηταν πάντα κακόφημα και χαμηλής κλάσης. Το " Χαλαρά" ας πούμε στο Μπουρνάζι έχει καμία νέα γυναίκα ή είναι εκεί μέσα όλες μεγάλες; Από κεράσματα τι παίζει;
nikos708
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 13 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 1.406
- Κριτικές
- 144
- Like
- 11.811
- Πόντοι
- 25.186
Θέλω τα φώτα σας αφού ποτέ δεν πήγα σε τέτοια μπαρ γιατί είχα σχηματίσει την εντύπωση ότι παραηταν πάντα κακόφημα και χαμηλής κλάσης. Το " Χαλαρά" ας πούμε στο Μπουρνάζι έχει καμία νέα γυναίκα ή είναι εκεί μέσα όλες μεγάλες; Από κεράσματα τι παίζει;
Λοιπόν αν ψάχνεις μοντέλα η γενικά γυναίκες που εμφανισιακά θα είναι σαν και αυτές από τα στριπ...τα κωλομπαρα δεν σου κάνουν....σε αυτά τα μαγαζιά (που ασχολείται αυτό το νήμα) θα βρεις μιλφ από καλής μέχρι κακής εμφανίσεις με λιγες εξαιρέσεις....εγώ προσωπικά γουστάρω την καλτιλα .....αλλά και με κόστος όχι παραπάνω από 100 ευρώ μαζί με τα ποτά δικά μου και της κοπέλας έχω περάσει και περναω τούμπανο.... Αλλά μην ξεχνάς ότι αν ο κανόνας σου είναι η εμφάνιση τότε είσαι σε λάθος νήμα.... Αν διαβάσεις λίγες σελίδες πίσω νομίζω ότι οι εμπειρίες από τα μέλη θα σου λύσουν όλες τις απορίες....καλά να περνάς!!!Θέλω τα φώτα σας αφού ποτέ δεν πήγα σε τέτοια μπαρ γιατί είχα σχηματίσει την εντύπωση ότι παραηταν πάντα κακόφημα και χαμηλής κλάσης. Το " Χαλαρά" ας πούμε στο Μπουρνάζι έχει καμία νέα γυναίκα ή είναι εκεί μέσα όλες μεγάλες; Από κεράσματα τι παίζει;
Μιλφ ξέρεις σήμαινει και γυναίκα νέα 35 ετών σε κάποιες περιπτώσεις. Δεν σημαίνει υποχρεωτικά μεγάλη γυναίκα.Λοιπόν αν ψάχνεις μοντέλα η γενικά γυναίκες που εμφανισιακά θα είναι σαν και αυτές από τα στριπ...τα κωλομπαρα δεν σου κάνουν....σε αυτά τα μαγαζιά (που ασχολείται αυτό το νήμα) θα βρεις μιλφ από καλής μέχρι κακής εμφανίσεις με λιγες εξαιρέσεις....εγώ προσωπικά γουστάρω την καλτιλα .....αλλά και με κόστος όχι παραπάνω από 100 ευρώ μαζί με τα ποτά δικά μου και της κοπέλας έχω περάσει και περναω τούμπανο.... Αλλά μην ξεχνάς ότι αν ο κανόνας σου είναι η εμφάνιση τότε είσαι σε λάθος νήμα.... Αν διαβάσεις λίγες σελίδες πίσω νομίζω ότι οι εμπειρίες από τα μέλη θα σου λύσουν όλες τις απορίες....καλά να περνάς!!!
Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
΄Φυσικά, το ρωτάς;Kαλησπερα. Μπορω να σε ρωτησω κατι σε DM ?
Black Panther91
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 18 Ιαν 2017
- Μηνύματα
- 7.147
- Κριτικές
- 3
- Like
- 52.426
- Πόντοι
- 12.236
Καλησπέρα , στον σκορπιό στην καλλιθεα που έχει γίνει ο χαμός παίζει τίποτα ?
Porn Gangster
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2015
- Μηνύματα
- 15.181
- Κριτικές
- 165
- Like
- 26.048
- Πόντοι
- 34.168
Πάλι για το Σκορπιό στη κΚαλλιθέα θα πούμε ρε Πάνθηρα ;;; δεν εχετε βαρεθεί ;
Για τα μπάζα μαγαζί ειναι για όσους θέλουν να εκτονωθούν. Πας εκει κ απλά καβλώνεις κ φευγεις. Και εχεις πληρώσει και τα ποτά.
Τι να πω αμα τη βρίσκετε ετσι να καβλωνετε να πληρώνετε και να γυρνατε σπιτι να βαράτε μαλακία μονοι σας
να πάς αγορι μου !
Για τα μπάζα μαγαζί ειναι για όσους θέλουν να εκτονωθούν. Πας εκει κ απλά καβλώνεις κ φευγεις. Και εχεις πληρώσει και τα ποτά.
Τι να πω αμα τη βρίσκετε ετσι να καβλωνετε να πληρώνετε και να γυρνατε σπιτι να βαράτε μαλακία μονοι σας
να πάς αγορι μου !
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 12
- Εμφανίσεις
- 3K
- Απαντήσεις
- 39
- Εμφανίσεις
- 11K
- Απαντήσεις
- 12
- Εμφανίσεις
- 7K