Νέα

Κωλόμπαρα που γαμάς

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 26 άτομα (5 μέλη και 21 επισκέπτες)

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
κρίμα... ούτε τώρα θα πάρω αυτόγραφο από την Πέπη.
Την είχα κεράσει κάποιες φορές πριν από 12 χρόνια που είχε δουλέψει για ένα διάστημα στον Σκαραβαίο, θεόχαζη, έκαιγα εγκεφαλικά κύτταρα μ' αυτά που μου έλεγε... Η μούρη της καμένη με εξανθήματα από τότε, κάποια μαλακία θα έκανε στο πρόσωπό της. Αλλά οι βυζάρες βυζάρες, κάποιοι τυχεροί πριν λίγα χρόνια είχαν την τύχη να την πάρουν κανα δυο φορές που έκανε κάποιες βάρδιες σε studio
 
Εγγρ.
7 Φεβ 2024
Μηνύματα
9
Like
6
Πόντοι
0
Στράτα στρατούλα,στράτα στρατούλα.

Που πήγες το καλοκαίρι διακοπές?

Πηγαίνες ακόμα σχολείο?

Παίζεις παιχνίδια στον υπολογιστή ή σε κονσόλα?

Αγαπάς ποιό πολύ τον Μπαμπά η την Μαμά?
Δεν είχα ακόμα 5 μήνυματα ρε μλκ
 

nevveroddoreven

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2021
Μηνύματα
18
Like
26
Πόντοι
0

mexico1

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2014
Μηνύματα
413
Κριτικές
1
Like
996
Πόντοι
81
Συναγωνιστές έχουμε κάνα κωλομπαρο αποκλειστικά με μιλφο-γκράνια στο ρόστερ ;
 

agmen81

Μέλος
Εγγρ.
21 Αυγ 2010
Μηνύματα
12
Like
2
Πόντοι
0
Αυτό το μπαρ μήπως είναι σε μια κάθετο στην οδό Ιφιγένειας λίγο πριν την διασταύρωση με την Τατοΐου; (Πιο πάνω ήταν παλιά το Star, γι' αυτό έχω δει την ταμπέλα του περνώντας). Επειδή δεν έχω πάει ποτέ σε μπαρ πόσο κάνουν τα κεράσματα εκεί; Έχει ωραίες γυναίκες ή μεγάλης ηλικίας; (έχω ακούσει ότι στα μπαρ έχουν μεγάλες, ακόμα και πενηντάρες). Πρέπει μετά από κεράσματα να πάρει κάποιος μια γυναίκα έξω για το βράδυ; Πως λειτουργεί η φάση γενικά;
Ναί αυτό ειναι.Έχω κάτι μήνες να πάω. Τελευταία είχαν 10 το απλό και 40 το σπέσιαλ. Είναι όμως κερασματάδικο και μόνο και σπάνια συνάντησα όταν πήγαινα κάποια μικρότερη των 45.Λίγες γυναίκες. Όμως στο ντεκορ το μαγαζί πέρνει 10 για εμένα.Το απέναντι το Αβάντζο έχει περισσότερες αλλά και εκει παρόμια κατάσταση από ηλικίες .
 

KabamaruIgano

Ανώτερος
Εγγρ.
3 Φεβ 2012
Μηνύματα
5.086
Κριτικές
44
Like
11.005
Πόντοι
6.727

newbrdlo@gmail.com

Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2023
Μηνύματα
232
Like
324
Πόντοι
21
όλα πλέον κερασματάδικα
σε όλη η Αθήνα μιλάμε για περίπου 5 κωλόμπαρα
 

mexico1

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2014
Μηνύματα
413
Κριτικές
1
Like
996
Πόντοι
81
Δυτικά προάστια. Περιστέρι - Αιγάλεω έχουμε κάτι ;
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Ποιο προτείνεις ; Ειδικά άμα έχει κ κάνα γκρανι βυζαρου
Τη Νανά από το "Χαλαρά" και στο "Strass" πίσω από το Caravel και στον "Σκορπιό" στην Τρούμπα έχεις και πολλές επιλογές
 

andre26

Μέλος
Εγγρ.
3 Ιαν 2018
Μηνύματα
483
Like
388
Πόντοι
21
ενα μπαρακι στη Θηβών στο υψος περιπου θηβων και Τζόν Κένεντι ειναι μπαρ με κονσομασιον ξερει κανει κατι πως λεγετε το μπαρ αξιζουν τα κοριτσια?
 

Kraken

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουλ 2019
Μηνύματα
78
Like
832
Πόντοι
80
ενα μπαρακι στη Θηβών στο υψος περιπου θηβων και Τζόν Κένεντι ειναι μπαρ με κονσομασιον ξερει κανει κατι πως λεγετε το μπαρ αξιζουν τα κοριτσια?
Δεν φαίνεται και πολύ τέτοιο, είχα πάει για ποτάκι μια φορά με την δικιά μου, είχε μια ΠΟΛΥ ΝΑΡΑ μέσα απ το μπαρ , μια μελαχροινή ψηλή με βυζάρε επιπέδουν τσόντας champions league λέμε :grin: και μερικές μέτριες, αλλά δεν είδα παιχνίδι απο κανέναν, και είχε και πολύ κόσμο, πιο πολύ μπαράκι για ποτό και μάλλον κερασματάδικο μου είχε φανεί.
 

andre26

Μέλος
Εγγρ.
3 Ιαν 2018
Μηνύματα
483
Like
388
Πόντοι
21
Δεν φαίνεται και πολύ τέτοιο, είχα πάει για ποτάκι μια φορά με την δικιά μου, είχε μια ΠΟΛΥ ΝΑΡΑ μέσα απ το μπαρ , μια μελαχροινή ψηλή με βυζάρε επιπέδουν τσόντας champions league λέμε :grin: και μερικές μέτριες, αλλά δεν είδα παιχνίδι απο κανέναν, και είχε και πολύ κόσμο, πιο πολύ μπαράκι για ποτό και μάλλον κερασματάδικο μου είχε φανεί.
πως λεγεται το μαγαζι φιλε απο κοπελες τι παιζει?
 

Kraken

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουλ 2019
Μηνύματα
78
Like
832
Πόντοι
80
πως λεγεται το μαγαζι φιλε απο κοπελες τι παιζει?
Νομίζω Νικόλ, λίγο πιό δίπλα απο τον Οικονόμου με τα ελαστικά, αν λέμε το ίδιο, σου είπα δεν νομίζω να γίνεται "χοντρό" παιχνίδι εκεί μέσα, είχε πολύ κόσμο ,παρέες , ζευγάρια, μπαρμπάδες μόνοι τους. τώρα όσον αφορά τις κοπέλες εκτος της μουνάρας στο μπάρ δεν θυμάμαι καμμιά αξιόλογη, βέβαια είχαμε πάει πρίν κάνα χρόνο και, δεν ξέρω τι γίνεται τώρα.
Αν έχει πάει κάποιος τελευταία ας ενημερώσει.
 

andre26

Μέλος
Εγγρ.
3 Ιαν 2018
Μηνύματα
483
Like
388
Πόντοι
21
Νομίζω Νικόλ, λίγο πιό δίπλα απο τον Οικονόμου με τα ελαστικά, αν λέμε το ίδιο, σου είπα δεν νομίζω να γίνεται "χοντρό" παιχνίδι εκεί μέσα, είχε πολύ κόσμο ,παρέες , ζευγάρια, μπαρμπάδες μόνοι τους. τώρα όσον αφορά τις κοπέλες εκτος της μουνάρας στο μπάρ δεν θυμάμαι καμμιά αξιόλογη, βέβαια είχαμε πάει πρίν κάνα χρόνο και, δεν ξέρω τι γίνεται τώρα.
Αν έχει πάει κάποιος τελευταία ας ενημερώσει.
σπο τιμες πως το μαγαζι?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom