Porn Gangster
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2015
- Μηνύματα
- 15.181
- Κριτικές
- 165
- Like
- 26.048
- Πόντοι
- 34.168
καβάντζα έχει ,δουλίτσα γίνεται;
Έπρεπε να ρωτήσεις τη γκομενα τυπε.
καβάντζα έχει ,δουλίτσα γίνεται;
Ρε συ αυτή ούτε εγώ δεν την ξέρω που ήμουν για μεγάλα διαστήματα πελάτης εκεί!Έχει και καβάντζα που δεν φαίνεται, ψηλά, ημιόροφος.
Ρε συ αυτή ούτε εγώ δεν την ξέρω που ήμουν για μεγάλα διαστήματα πελάτης εκεί!
Είναι παλιά ιστορία αυτή, αρκετά χρόνια πίσω , όταν δούλευε ακόμα η Λαρίσα εκεί,Ρε συ αυτή ούτε εγώ δεν την ξέρω που ήμουν για μεγάλα διαστήματα πελάτης εκεί!
Η Λαρίσα είχε περάσει από το Strass; Με πιάνεις αδιάβαστο, εκτός αν μου το είχε πει παλιά και απλά το έχω ξεχάσειΕίναι παλιά ιστορία αυτή, αρκετά χρόνια πίσω , όταν δούλευε ακόμα η Λαρίσα εκεί,
πριν πάει LaLuna και φτιάξει το πολύ δυνατό τότε τρίδυμο με τις δύο Τάνιες.
Εκείνη με είχε οδηγήσει σε αυτόν τον "κρυφό" χώρο.
Καλά, κάτσε να ξαναπάω στο Strass και όταν θα είναι να πάω στην καβάτζα θα πω στον Μάκη το αφεντικό να ξηγηθεί... Πάντως μου κάνει εντύπωση γιατί σε κάποια φάση πριν από πέντε χρόνια που είχα πάει για τη Δώρα ΄ήταν πιασμένη για ώρα η κάτω καβάτζα από τη Βίκυ και δε μου είπε η Δώρα να πάμε πάνω, αναγκαστήκαμε και κάναμε τα χίλια δυο όργια στον καναπέ που είναι φάτσα στην πόρτα όπου αν έμπαινε κανείς εκείνη την ώρα θα έβλεπε τσόντα liveΞετρύπωσε πορνο λαγουδάκι ο μύστης.
Αυτο θα πεί λαγωνικό![]()
Δεν είναι απαραίτητο, σε αρκετά μαγαζιά δεν πολυμιλάνε για τις καβάτζες, και στον "Πρίγκηπα" π.χ. σε νέους πελάτες δεν πολυμιλούσαν για το δωματιάκιΟχι δεν ρωτησα το αφεντικο ουτε και την κοπελα. Απο την εμπειρια μου αν υπαρχει καβατζα θα πεσει προταση για να πατε απο την κοπελα. Για να πεσει και το χρημα μετα..
Ξέχνα τη προς το παρόν, έχει ένα θέμα υγείας και έχει σταματήσει απ' τη δουλειά, γενικά δεν είναι σε καλό φεγγάρι να ξέρεις η συγκεκριμένη οπότε και το τηλέφωνό της να έχεις μην μπεις καν στη διαδικασία να επικοινωνήσεις μαζί της, δεν έχει και διάθεσηΞερουμε τιποτα που βρισκεται η Ειρηνη που δουλευε Γρυλο και τελευταια Story;
Ας ελπισουμε να γινει καλα και να επιστρεψει, την εχω αποθημενω, πρεπει να τα δινει ολα!!!!Ξέχνα τη προς το παρόν, έχει ένα θέμα υγείας και έχει σταματήσει απ' τη δουλειά, γενικά δεν είναι σε καλό φεγγάρι να ξέρεις η συγκεκριμένη οπότε και το τηλέφωνό της να έχεις μην μπεις καν στη διαδικασία να επικοινωνήσεις μαζί της, δεν έχει και διάθεση
Δεν είναι απαραίτητο, σε αρκετά μαγαζιά δεν πολυμιλάνε για τις καβάτζες, και στον "Πρίγκηπα" π.χ. σε νέους πελάτες δεν πολυμιλούσαν για το δωματιάκι
Καλά, κάτσε να ξαναπάω στο Strass και όταν θα είναι να πάω στην καβάτζα θα πω στον Μάκη το αφεντικό να ξηγηθεί... Πάντως μου κάνει εντύπωση γιατί σε κάποια φάση πριν από πέντε χρόνια που είχα πάει για τη Δώρα ΄ήταν πιασμένη για ώρα η κάτω καβάτζα από τη Βίκυ και δε μου είπε η Δώρα να πάμε πάνω, αναγκαστήκαμε και κάναμε τα χίλια δυο όργια στον καναπέ που είναι φάτσα στην πόρτα όπου αν έμπαινε κανείς εκείνη την ώρα θα έβλεπε τσόντα live


Καλησπέρα στην παρέα
Χθεσινή επίσκεψη στο la Luna
Ψωφια τα πράγματα
3 κοπέλες είχε μόνο.
Η Δανάη που είναι στο μπαρ κάνει τίποτα;
Ευχαριστώ πολύ
Θα πάω πολύ άμεσα στο Strass γιατί έχω και καιρό, είχα κάτι οικονομικά στενέματα τώρα τελευταία γι' αυτό έχω περιορίσει τη "δράση" μουΆντε τύπε εσυ είσαι καλός παίκτης στο Στράς. Και γενικά επειδή τα ακούμπας γινεται και καλό παιχνίδι.... αυτο περιμένουμε
μια καλη κριτική να ξεροχύσουμε το επομενο σουκού των χριστουγέννων![]()
Αν εννοείς αυτό που εννοώ μην κάνεις όνειρα για την Ειρήνη... Αλλά ναι, κι εγώ το πιστεύω αυτόΑς ελπισουμε να γινει καλα και να επιστρεψει, την εχω αποθημενω, πρεπει να τα δινει ολα!!!!
Κι εσύ κυριακάτικα που πήγες τί περίμενεςΚαλησπέρα στην παρέα
Χθεσινή επίσκεψη στο la Luna
Ψωφια τα πράγματα
3 κοπέλες είχε μόνο.
Η Δανάη που είναι στο μπαρ κάνει τίποτα;
Ευχαριστώ πολύ