Νέα

Κωλόμπαρα που γαμάς

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 50 άτομα (10 μέλη και 40 επισκέπτες)

dinamitisc5

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2018
Μηνύματα
1.436
Κριτικές
13
Like
4.174
Πόντοι
746
περιμενω την απαντηση του κατεξοχην ειδημων στο θεμα των κωλομπαρων τον womanholic

Μην περιμένεις μοντέλα σε τέτοια μαγαζιά.
Άντε οι 2 απο τις 15 να είναι τόπ και επειδή το ξέρουν παίζουν μπάλα πάνω σε αυτό και η θα σου φάνε αρκετά λεφτά μέχρι να γίνει κάτι η θα σου πούνε ότι είναι μόνο για ποτό,παρέα και κουβέντα(όπως μου έχει τύχει) η αν θες εσύ να κάνεις κάτι παραπάνω δεν θα θέλουν αυτές(όπως μου έχει τύχει).
Γενικά στα κώλοbar αν μία ξεχωρίζει αρκετά θα το εκμεταλευτεί,δεν είναι όπως στο strip που σχεδόν όλες παίζουν ίδια κατηγορία.
 

modelo20

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιουν 2009
Μηνύματα
495
Κριτικές
2
Like
1.185
Πόντοι
201
Καλησπέρα στην παρέα
Θα ήθελα να ρωτήσω ξέρετε κάνα καλό μαγαζί εκτός του χαλαρά και λα Λούνα που να γίνετε δυνατό παιχνίδι;
Ευχαριστώ πολύ
 

Beast of Burden

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2015
Μηνύματα
140
Κριτικές
26
Like
1.080
Πόντοι
371
Καλησπέρα στην παρέα
Θα ήθελα να ρωτήσω ξέρετε κάνα καλό μαγαζί εκτός του χαλαρά και λα Λούνα που να γίνετε δυνατό παιχνίδι;
Ευχαριστώ πολύ
Pirouette, Strass, La Luna, Χαλαρά , Σκορπιός
Λέμε 100 φορές τα ίδια πράγματα αλλά τεσπα
 

christos9595

Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2021
Μηνύματα
14
Like
22
Πόντοι
0
Pirouette, Strass, La Luna, Χαλαρά , Σκορπιός
Λέμε 100 φορές τα ίδια πράγματα αλλά τεσπα
Οκ λαλουνα ειναι στη μιχαλακοπουλου στο παρκακι
Στρας πισω αριστερα απο το καραβελ..
Τα αλλα που σκατα ειναι που ψαχνομαι και δεν τα βρισκω;; Αν εχεις την καλοσυνη δλδ να μα πεις.. θενξ
 

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.387
Like
12.759
Πόντοι
2.256
Οκ λαλουνα ειναι στη μιχαλακοπουλου στο παρκακι
Στρας πισω αριστερα απο το καραβελ..
Τα αλλα που σκατα ειναι που ψαχνομαι και δεν τα βρισκω;; Αν εχεις την καλοσυνη δλδ να μα πεις.. θενξ
Pirouette οδός Ιθάκης, Αθήνα, Χαλαρά, οδός Κύπρου, Μπουρνάζι, Σκορπιός στην οδό Νοταρά, στην Τρούμπα.
 

Beast of Burden

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2015
Μηνύματα
140
Κριτικές
26
Like
1.080
Πόντοι
371
Οκ λαλουνα ειναι στη μιχαλακοπουλου στο παρκακι
Στρας πισω αριστερα απο το καραβελ..
Τα αλλα που σκατα ειναι που ψαχνομαι και δεν τα βρισκω;; Αν εχεις την καλοσυνη δλδ να μα πεις.. θενξ
Πιρουέτ οδός Ιθακης κέντρο στο ύψος της 3ης Σεπτεμβρίου
Σκορπιός οδός ναυάρχου Νοταρά Τρούμπα
Χαλαρά Περιστέρι οδός Κύπρου 94

Edit: με πρόλαβε ο συναγωνιστής
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
το λαλουνα σε ποια οδο ειναι;
Ακριβώς απέναντι από τον Άγιο Φανούριο στο Ίλιον στον δεξί πεζόδρομο που κατεβαίνει, Αγίου Φανουρίου 95 αν θυμάμαι καλά
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

To Bella Vita μόνο μου ερχεται στο μυαλό (Λεωφ. Αλεξάνδρας 20)
Έχει κλείσει καιρό τώρα, το μπουζουξίδικο "Bella Vita" εννοώ, είχε δουλέψει για ένα διάστημα με το ίδιο όνομα σαν κυριλέ κωλόμπαρο - κερασματάδικο και τώρα νομίζω πάλι κυριλέ κωλόμπαρο - κερασματάδικο είναι αλλά έχει άλλο όνομα, το ανέφερε κάποιος σε προηγούμενο post
 
Τελευταία τροποποίηση:

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
περιμενω την απαντηση του κατεξοχην ειδημων στο θεμα των κωλομπαρων τον womanholic
Ισχύει ακριβώς ό,τι σου είπαν οι προλαλήσαντες. Για κωλόμπαρα - γαμησάδικα το κάτω των 30 το ξεχνάς, τώρα για το κατά πόσο είναι εμφανίσιμες οι 40+ εργαζόμενες σ' αυτά τα μαγαζιά δε θα είμαι απόλυτος γιατί το "εμφανίσιμες" είναι σχετικό, αλλά αν έχεις στο μυαλό σου το πρότυπο ομορφιάς που ισχύει στα strip π.χ. απλά καμία σχέση
 

Deltafox

Μέλος
Εγγρ.
10 Μαΐ 2009
Μηνύματα
131
Κριτικές
1
Like
264
Πόντοι
21
Trust... Τι μου θυμίσατε... Πίναμε ποτάρες στο Μικρολίμανο τότε που έκανα παρέα με κάτι αλάνια, 2012 σωτήριον έτος και σκάγαμε Μουσες, φορτώναμε τα κορίτσια και πηγαίναμε Trust.. Απιστευτες εποχές..

Ρε μάγκες, ακούω και λέτε για κορίτσια και τιμές... Εγώ επειδη θα πάω κάποια στιγμη και έχω ένα θέμα με την ιδιωτικότητα, ποιο μαγαζί από όοοολα αυτά που λέτε, πιστεύετε οτι έχει την καλύτερη ιδιωτικότητα;; Και μιλάω για μέσα στο μαγαζί.. Δεν εννοώ πρόσβαση στο δρομο, πάρκινγκ και τέτοια... Δηλαδη με τσιμπουκώνουν πχ και να παίρνει μάτι ο Womanaholic στο μισό μέτρο... Τυχαίο όνομα αδερφέ.. Ξέρεις οτι σε εκτιμώ
 

Beast of Burden

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2015
Μηνύματα
140
Κριτικές
26
Like
1.080
Πόντοι
371
Γενικά για να γαμησεις μέσα σε μπαρ την ώρα που ο αλλος δίπλα πίνει ποτό πρέπει να είσαι και λίγο χύμα με την καλή εννοια.
Απο κει και περα στο Λα Λούνα πχ η καβάντζα είναι τόσο σκοτεινή που δεν βλέπεις ούτε την τρύπα για να την χώσεις. Και στο Πιρουέτ πας πανω και δεν βλέπει κανείς τί κάνεις
Το ίδιο και στον Σκορπιο

Για το Bella Vita εχετε δίκιο, πλέον λέγεται Roi Mat και είναι κερασματάδικο
 

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.387
Like
12.759
Πόντοι
2.256
Γενικά για να γαμησεις μέσα σε μπαρ την ώρα που ο αλλος δίπλα πίνει ποτό πρέπει να είσαι και λίγο χύμα με την καλή εννοια.
Αυτό είναι κάτι που προσωπικά με φτιάχνει πολύ.
Να έχουμε τυχαίους θεατές ή να είμαι εγώ ο τυχαίος θεατής.
Γι'αυτό και αποφεύγω τους τελείως απομονωμένους χώρους όπως π.χ. το πατάρι στον Σκορπιό.
 

Giannis_127

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Ιαν 2008
Μηνύματα
659
Κριτικές
9
Like
1.174
Πόντοι
206
Γενικά για να γαμησεις μέσα σε μπαρ την ώρα που ο αλλος δίπλα πίνει ποτό πρέπει να είσαι και λίγο χύμα με την καλή εννοια.
Απο κει και περα στο Λα Λούνα πχ η καβάντζα είναι τόσο σκοτεινή που δεν βλέπεις ούτε την τρύπα για να την χώσεις. Και στο Πιρουέτ πας πανω και δεν βλέπει κανείς τί κάνεις
Το ίδιο και στον Σκορπιο

Για το Bella Vita εχετε δίκιο, πλέον λέγεται Roi Mat και είναι κερασματάδικο
Το Μύθος όμως, αν δεν κάνω λάθος, δεν είχε καβάτζες. Εκεί στον καναπέ γινόταν η δουλειά!!!
 

psolarmenistis-123

Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2021
Μηνύματα
396
Κριτικές
4
Like
435
Πόντοι
21
Γενικά για να γαμησεις μέσα σε μπαρ την ώρα που ο αλλος δίπλα πίνει ποτό πρέπει να είσαι και λίγο χύμα με την καλή εννοια.
Απο κει και περα στο Λα Λούνα πχ η καβάντζα είναι τόσο σκοτεινή που δεν βλέπεις ούτε την τρύπα για να την χώσεις. Και στο Πιρουέτ πας πανω και δεν βλέπει κανείς τί κάνεις
Το ίδιο και στον Σκορπιο

Για το Bella Vita εχετε δίκιο, πλέον λέγεται Roi Mat και είναι κερασματάδικο
Ισχύει το ίδιο και στο χαλαρά;
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.259
Κριτικές
11
Like
23.184
Πόντοι
6.246
Στο Χαλαρά γαμάς στο τραπέζι. Σου δίνουν ένα παραβάν και πας από πίσω.

για όλους τους νέους: Διαβάστε μέχρι 3-4 σελίδες πίσω και θα μπείτε στο νόημα εύκολα, μη γράφουμε τις ίδιες πληροφορίες συνέχεια.
 

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.387
Like
12.759
Πόντοι
2.256
Στο Χαλαρά γαμάς στο τραπέζι. Σου δίνουν ένα παραβάν και πας από πίσω.

για όλους τους νέους: Διαβάστε μέχρι 3-4 σελίδες πίσω και θα μπείτε στο νόημα εύκολα, μη γράφουμε τις ίδιες πληροφορίες συνέχεια.
Η καλύτερη στιγμή στο Χαλαρά ήταν όταν έπεσε το παραβάν ενώ ήταν σε εξέλιξη ο αγώνας, όχι στην κύρια καβάντζα, και είχα κοινό να παρακολουθεί από τα δύο τραπέζια απέναντι.
Απόλαυση!!
 

koproni65

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Μαρ 2006
Μηνύματα
3.502
Κριτικές
21
Like
371
Πόντοι
5.795
Αυτό είναι κάτι που προσωπικά με φτιάχνει πολύ.
Να έχουμε τυχαίους θεατές ή να είμαι εγώ ο τυχαίος θεατής.
Γι'αυτό και αποφεύγω τους τελείως απομονωμένους χώρους όπως π.χ. το πατάρι στον Σκορπιό.
να υποθέσω ότι μας εχεις πάρει όλους μάτιι??μπας και μας έχεις βάλει καμμιά κρυφή κάμερα??
 

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.387
Like
12.759
Πόντοι
2.256

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom