Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
Αφού δεν πήγε κανείς σας να τσεκάρει το νέο μιλφάκι που δουλεύει απ' το Γενάρη στη Ρίτα στο "Χαλαρά" έκανα εγώ απόψε την καταδρομική... Επίσκεψη στις 6:00 το πρωί (πάλι καλά που υπάρχει ΄έστω και ένα μαγαζί που λειτουργεί στα ωράρια των παλιών κωλόμπαρων) όπου παρούσες ήταν και η αδυναμία μου η Φλώρα, και η Νανά (επανήλθε) και η καινούρια, η οποία με το που είδε τί υποδοχή μου επεφύλαξαν όλες εκεί μέσα μιας και είχα να πατήσω το πόδι μου από τις γιορτές των Χριστουγέννων ήρθε και στρογγυλοκάθισε δίπλα μου και με πασπάτευε. Πρόκειται για ένα μιλφάκι γύρω στα 40 - φεύγα (τόσο την έκοψα), Ελληνίδα με κωδικό όνομα στη δουλειά Αναστασία η οποία διατείνεται πως είναι από το Περιστέρι, ξανθιά με κοντό μαλλί κουρεμένο λίγο περίεργα, πρόσωπο όχι άσχημο αλλά δεν είναι και το δυνατό της σημείο, φοβερό στήθος (ΕΙΝΑΙ το δυνατό της σημείο), μπουτάρες και σώμα με πιασίματα γενικώς και συνήθη ελαττωματάκια τα οποία όμως εμείς οι φίλοι των κωλόμπαρων πιο πολύ τα γουστάρουμε, παρά μας χαλάνε. Ο κώλος της παρότι κοσμείται ψηλά από ένα υπέροχο τατού δεν είναι απ' τα δυνατά της σημεία. Όπως και να 'χει, για τα δικά μου γούστα κρίνοντας το σώμα της στο σύνολό του είναι άκρως καβλωτικό. Από εκεί και πέρα γλωσσόφιλα δίνει, πίπα καλή και με παιχνίδια, γλειφομούνι δέχεται, στο ισπανικό το "έχει" και με το παραπάνω, στο γαμήσι το "έχει" επίσης και αντέχει σφυροκόπημα με καλύτερη στάση της να είναι αυτή από πάνω, το μόνο που πρέπει λίγο να διορθώσει είναι το πώς στήνεται στην ούτως ή άλλως άβολη καβάτζα που δεν προσφέρει πολλές ανέσεις. Δέχεται και τελειωτικό στο σώμα, τα μόνα που δεν κάνει είναι πρωκτικό, τελειωτικό στο στόμα (αν και η αλήθεια είναι ότι δεν τη ρώτησα κιόλας γι' αυτό αλλά μου έδωσε την εντύπωση πως δεν το κάνει) και γενικώς κάποια "εξτραδάκια" που κάνουν οι άλλες δύο και ο νοών νοείτω. Γενικά δεν είναι σκυλί του πολέμου όπως η Φλώρα που έχει χιλιόμετρα στο άθλημα και απ' την άλλη πρέπει να βελτιώσει λίγο και το socializing και να βγάζει περισσότερη κάβλα στον πελάτη. Σημειωτέον, έχει δουλέψει και στο Europa στην Τρούμπα, οπότε κάποιοι μπορεί να τη θυμηθείτε από εκεί.
Σε κάθε περίπτωση προτείνεται και το crash test ήταν θετικό. Βέβαια εγώ συνεχίζω να πιστεύω ότι αστέρι όπως η Φλώρα δεν είναι καμιά τους εκεί μέσα και νομίζω πως όταν ξαναπάω στο "Χαλαρά" πάλι τη Φλώρα θα πάρω και τη Φλώρα θα παίρνω γενικώς όποτε πηγαίνω από εδώ και πέρα, η κάβλα που βγάζει αυτή η κοπέλα και το γεγονός ότι κατέχει το άθλημα όσο λίγες της δίνουν πάντα ένα προβάδισμα στο μυαλό μου όσον αφορά το συγκεκριμένο μαγαζί. Αυτά και αν πάει κανείς να μας πει τις εντυπώσεις του!
Σε κάθε περίπτωση προτείνεται και το crash test ήταν θετικό. Βέβαια εγώ συνεχίζω να πιστεύω ότι αστέρι όπως η Φλώρα δεν είναι καμιά τους εκεί μέσα και νομίζω πως όταν ξαναπάω στο "Χαλαρά" πάλι τη Φλώρα θα πάρω και τη Φλώρα θα παίρνω γενικώς όποτε πηγαίνω από εδώ και πέρα, η κάβλα που βγάζει αυτή η κοπέλα και το γεγονός ότι κατέχει το άθλημα όσο λίγες της δίνουν πάντα ένα προβάδισμα στο μυαλό μου όσον αφορά το συγκεκριμένο μαγαζί. Αυτά και αν πάει κανείς να μας πει τις εντυπώσεις του!
