Νέα

Κωλόμπαρα που γαμάς

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (0 μέλη και 7 επισκέπτες)

Knoper

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Μαρ 2022
Μηνύματα
1.090
Like
3.159
Πόντοι
456
Anyway...το θέμα σου βρίσκεται σε λάθος νήμα... μετέφερε το αλλού!!
 

peter6969

Μέλος
Εγγρ.
17 Απρ 2008
Μηνύματα
1.855
Κριτικές
6
Like
949
Πόντοι
96
της λεω θελω να σε γνωρισω ελα λεει να σε κανω πεντικιουρ
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
παιδια, στον πειραια πια κωλομπαρα εχουν μεινει? τπτ καινουριο παιζει? έλειπα καιρο και εχω μεινει πισω...
Μόνο ο "Σκορπιός" στην Τρούμπα έχει να κάνει με αυτά που αναζητούμε στο συγκεκριμένο thread
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Παίδες την καλημέρα μου μετά από ένα μήνα σχεδόν, από εδώ και πέρα θα τα λέμε και πάλι τακτικά όπως πριν. Να μεταφέρω μια πληροφορία για το "Χαλαρά", επέστρεψε η Νανά απ' ό,τι έμαθα για τους μερακλήδες που ενδιαφέρονται. Η Φλώρα της καρδιάς μας συνεχίζει φυσικά να είναι εκεί, η Βάλια τέλος γιατί παντρεύτηκε στη Βουλγαρία, η Αμάντα - Τάνια έχει φύγει επεισοδιακά καιρό τώρα. Στο ρόστερ κάτι μήνες έχει ενταχθεί και μια μεσόκοπη ξανθιά Ελληνίδα με βυζάρες απ' ό,τι έχω μάθει την οποία δεν την έχω τσεκάρει από κοντά γιατί έχω να πάω από τις γιορτές στο μαγαζί αλλά ακούω καλά λόγια, δεν έχει πάει κανείς να μας πει γι' αυτή; Μου κάνει εντύπωση που ένα μήνα που είχα να μπω στο thread δεν αναφέρθηκε από κανέναν σας κάτι γι' αυτή
 

Mike_k

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Αυγ 2008
Μηνύματα
264
Κριτικές
4
Like
1.330
Πόντοι
481

Συνημμένα

  • FB_IMG_1681245951617.jpg
    FB_IMG_1681245951617.jpg
    52,2 KB · Εμφανίσεις: 105

andre26

Μέλος
Εγγρ.
3 Ιαν 2018
Μηνύματα
482
Like
386
Πόντοι
21
μπορει κανεις να ενημερωσει σε p.m για το ροστερ απο το κωλομπαρο piruete και χαλαρα?
 

BOMBAS21

Μέλος
Εγγρ.
14 Αυγ 2016
Μηνύματα
248
Like
358
Πόντοι
21
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ. ΤΟ BAR LUSY S ΣΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΛΕΙΣΕ. ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ 20ΑΡΙΑ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΩ ΒΡΑΔΥ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΟ.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ. ΤΟ BAR LUSY S ΣΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΛΕΙΣΕ. ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ 20ΑΡΙΑ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΩ ΒΡΑΔΥ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΟ.
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ. ΤΟ BAR LUSY S ΣΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΛΕΙΣΕ. ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ 20ΑΡΙΑ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΩ ΒΡΑΔΥ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΟ.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ. ΤΟ BAR LUSY S ΣΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΛΕΙΣΕ. ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ 20ΑΡΙΑ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΩ ΒΡΑΔΥ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΟ.
Ισχύει, κι εγώ κλειστό το βλέπω πολλές μέρες τώρα. Στον αγύριστο να πάει, έχω περάσει πολύ καλά εκεί με την Έλενα που τώρα είναι στο Pirouette αλλά οι κατάρες που έριξα την τελευταία φορά που πήγα με την άλλη την πουτάνα που με γείωσε φαίνεται ότι έπιασαν τόπο
 

Arosexxx

Μέλος
Εγγρ.
5 Αυγ 2016
Μηνύματα
27
Like
26
Πόντοι
0
Ένα βράδυ,πρόσφατα,πέρασα έξω από ένα μαγαζί στα Ιλίσια που φέρνει σε καφενείο-μεζεδοπωλείο καί σε μπαράκι ταυτόχρονα,αλλά,αν κρίνω από το περιβάλλον,θα μπορούσε να γίνεται καί κάτι άλλο εκεί.Λέγεται «Καφέ Το Στέκι».Γνωρίζει κανείς τίποτα παραπάνω;
Είναι ακριβός αυτό που περιγράφεις, καφενείο – μεζεδοπωλείο και από κάποια ώρα και μετά γίνεται ποτάδικο.

Κατά καιρούς σκάνε κάτι ξεκωλάκια αλλά με την «παρέα» τους οπότε και θα πρότεινα να μην χωθείτε.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Nubic

Purkavlos70

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2018
Μηνύματα
41
Κριτικές
5
Like
295
Πόντοι
280
Παιδιαξερει κανεις για ενα καφε μπαρ που το απογευμα ειναι καφε και βρισκεται στο 147 3ης Σεπτεμβριου? λεγεται Comple club και δουλευει μια μιλφαρα τουμπαναρα με σγουρο μαλλι και 6αρες βυζαρες.την ειδα τυχαια που εβγαινε ξημερωματα απο κει με εναν μπαρμπα
 

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.383
Like
12.746
Πόντοι
2.256
Παιδιαξερει κανεις για ενα καφε μπαρ που το απογευμα ειναι καφε και βρισκεται στο 147 3ης Σεπτεμβριου? λεγεται Comple club και δουλευει μια μιλφαρα τουμπαναρα με σγουρο μαλλι και 6αρες βυζαρες.την ειδα τυχαια που εβγαινε ξημερωματα απο κει με εναν μπαρμπα
Η παλιά Μάσκα (και άλλα ονόματα), ιστορικό μαγαζί εδώ στην γειτονιά. Η μιλφάρα που λες είναι κοντή;
Αν ναι, λογικά είναι η Δώρα.
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.256
Κριτικές
11
Like
23.180
Πόντοι
6.246
Η Δώρα που δούλευε στο Σκορπιό στον Πειραιά; Δηλαδή παίζει φάση στο Comple ή έχει αποσυρθεί από το άθλημα;
 

Purkavlos70

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2018
Μηνύματα
41
Κριτικές
5
Like
295
Πόντοι
280
φιλε ναι ειναι κοντουλα προσωπο πολυ γαματο κωλαρα πατουρα σκετη και βυζια 6αρια που βγαιναν αρκετα προς τα εξω .τι να πω ρε φιλε ΤΟΥΜΠΑΝΟ.εχει καμμια κριτικη καπου ξερεις αν πηδιεται ?
 

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.383
Like
12.746
Πόντοι
2.256
Η Δώρα που δούλευε στο Σκορπιό στον Πειραιά; Δηλαδή παίζει φάση στο Comple ή έχει αποσυρθεί από το άθλημα;
Η Δώρα που ήταν στο Pub 65, στο Kiss κλπ.
Σκορπιό δεν την έχω πετύχει εγώ.
Στο Comple δεν ξέρω τι κάνει, είχε πάει εκεί όμως για δουλειά σίγουρα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom