El Papacito
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 1 Σεπ 2021
- Μηνύματα
- 3.385
- Like
- 12.757
- Πόντοι
- 2.256
Και χθες;Εχτές πηγε ένα φίλος να με πάει για 1η φορά (στο Πιρουέτ) και ήτανε κλειστοί με κατεβασμενα ρολλα κυριολεκτικα.
Δευτέρα βράδυ ήταν κλειστά και το Πιρουέτ, και το Pub65, και το Comple.
Και σκέφτηκα μήπως καθιέρωσαν το Δευτέρα κλειστά.
Βέβαια το Πιρουέτ ήταν πάντα κλειστό Κυριακή.