You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Κωλόμπαρα που γαμάς
- Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 8K
- Εμφανίσεις 2M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)
Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
Ολονυχτία το Σάββατο μέχρι τις 6:00 το πρωί στο "La luna" και καβλώνω ακόμα και τώρα και μόνο που θυμάμαι τη βραδιά... Παιδιά, επειδή μας διαβάζουν και νεότεροι που ψάχνονται για το πού να πάνε ή και να ξεκινήσουν την "καριέρα" τους, για να μη λέμε πολλά το "La luna" είναι Ο ΝΑΟΣ ΤΗΣ ΚΑΒΛΑΣ, και το λέω εγώ αυτό που δυο χρόνια είχα φάει άκυρο από το συγκεκριμένο μαγαζί εξαιτίας της παρεξήγησης την οποία θα θυμάστε οι παλιότεροι εδώ... Γαμησάδικα υπάρχουν πολλά, το "La luna" όμως πέραν των άλλων είναι και κανονικό μπαρ με τον κόσμο του, τη μουσική του, όλων τα βλέμματα συναντιούνται με όλους, ειδικά από ένα σημείο και μετά που το αλκοόλ ρέει στο αίμα όλων τα πράγματα μπορεί να "ξεφύγουν" ευχάριστα, δεν απομονώνεσαι δηλαδή με μια συγκεκριμένη κοπέλα όπως σε άλλα μαγαζιά αλλά υπάρχει μια γενικότερη κάβλα στην όλη ατμόσφαιρα και ειδικά τις "μεγάλες ώρες" μπορεί να συμβούν ευχάριστα μπερδέματα, όσοι είναι πελάτες του εν λόγω μαγαζιού σίγουρα καταλαβαίνουν τί εννοώ... Στα του παιχνιδιού τώρα εγώ κέρασα την Τάνια τη μελαχρινή που είχα να την τιμήσω τέσσερα χρόνια σχεδόν και μου είχε μείνει μεγάλο απωθημένο, κατεβήκαμε και ΔΥΟ φορές στην καβάτζα για να ξεσκιστούμε γιατί μετά τον πρώτο γύρο που είχαμε συνεχίσαμε να πίνουμε πάνω και από ένα σημείο και μετά είχαμε ξεφύγει τόσο με το χαμούρεμα μπροστά στον κόσμο μάλιστα που ένας δεύτερος γύρος ΄ήταν επιβεβλημένος και εκεί στον δεύτερο γύρο είναι που έγινε το σώσε... Γενικά στην καβάτζα με την Τάνια έγιναν μέχρι και πράγματα που δεν μπορώ να τα γράψω δημοσίως, όπως και γενικότερα στο μαγαζί τις "μεγάλες" ώρες, όποιος ενδιαφέρεται ας μου στείλει PM, έχω και μια προϊστορία στο μαγαζί βάσει της οποίας δε με παίρνει να γράφω πολλά... Πάντως να ενημερώσω για κάτι σημαντικό, επέστρεψε στο "La luna" η Τάνια η ξανθιά που τελευταία δούλευε στο "Χαλαρά" και πιο πριν πάλι στο "La luna" και παλιότερα πάλι στο "Χαλαρά" και την ε΄χουμε σχολιάσει τόσες φορές εδώ... Βέβαια έχετε υπ' όψη σας πως κράτησε το όνομα "Αμάντα" και στο "La luna" τώρα που επέστρεψε οπότε έτσι να τη φωνάξετε. Το κακό είναι ότι επιμένει, προς το παρόν τουλάχιστον, στην απόφασή της να μην κατεβαίνει στην καβάτζα για γαμήσι παρά μόνο για "show"... Πέραν τούτου η Μαρία και η Μαρίνα απουσίαζαν και πάλι επισήμως με δικαιολογίες ρεπό και άδειες, δεν ξέρω αν έχει γίνει κάτι ή αν όντως λείπουν με άδειες... Η Μάρα θα απουσιάζει μέχρι την Πέμπτη, παρούσες και η Μέλη (πρώην "Χαλαρά"), Ρόζα, μια ψηλή ξανθιά γυναικάρα Πολωνέζα που μου είπαν ότι δουλέυει εκεί από παλιά αλλά εγώ δεν τη θυμόμουν και κάμποσες ακόμα που σιγά - σιγά θα μάθω τα ονόματά τους
Μπορείς να μας πεις περίπου ηλικίες των γυναικών;Ολονυχτία το Σάββατο μέχρι τις 6:00 το πρωί στο "La luna" και καβλώνω ακόμα και τώρα και μόνο που θυμάμαι τη βραδιά... Παιδιά, επειδή μας διαβάζουν και νεότεροι που ψάχνονται για το πού να πάνε ή και να ξεκινήσουν την "καριέρα" τους, για να μη λέμε πολλά το "La luna" είναι Ο ΝΑΟΣ ΤΗΣ ΚΑΒΛΑΣ, και το λέω εγώ αυτό που δυο χρόνια είχα φάει άκυρο από το συγκεκριμένο μαγαζί εξαιτίας της παρεξήγησης την οποία θα θυμάστε οι παλιότεροι εδώ... Γαμησάδικα υπάρχουν πολλά, το "La luna" όμως πέραν των άλλων είναι και κανονικό μπαρ με τον κόσμο του, τη μουσική του, όλων τα βλέμματα συναντιούνται με όλους, ειδικά από ένα σημείο και μετά που το αλκοόλ ρέει στο αίμα όλων τα πράγματα μπορεί να "ξεφύγουν" ευχάριστα, δεν απομονώνεσαι δηλαδή με μια συγκεκριμένη κοπέλα όπως σε άλλα μαγαζιά αλλά υπάρχει μια γενικότερη κάβλα στην όλη ατμόσφαιρα και ειδικά τις "μεγάλες ώρες" μπορεί να συμβούν ευχάριστα μπερδέματα, όσοι είναι πελάτες του εν λόγω μαγαζιού σίγουρα καταλαβαίνουν τί εννοώ... Στα του παιχνιδιού τώρα εγώ κέρασα την Τάνια τη μελαχρινή που είχα να την τιμήσω τέσσερα χρόνια σχεδόν και μου είχε μείνει μεγάλο απωθημένο, κατεβήκαμε και ΔΥΟ φορές στην καβάτζα για να ξεσκιστούμε γιατί μετά τον πρώτο γύρο που είχαμε συνεχίσαμε να πίνουμε πάνω και από ένα σημείο και μετά είχαμε ξεφύγει τόσο με το χαμούρεμα μπροστά στον κόσμο μάλιστα που ένας δεύτερος γύρος ΄ήταν επιβεβλημένος και εκεί στον δεύτερο γύρο είναι που έγινε το σώσε... Γενικά στην καβάτζα με την Τάνια έγιναν μέχρι και πράγματα που δεν μπορώ να τα γράψω δημοσίως, όπως και γενικότερα στο μαγαζί τις "μεγάλες" ώρες, όποιος ενδιαφέρεται ας μου στείλει PM, έχω και μια προϊστορία στο μαγαζί βάσει της οποίας δε με παίρνει να γράφω πολλά... Πάντως να ενημερώσω για κάτι σημαντικό, επέστρεψε στο "La luna" η Τάνια η ξανθιά που τελευταία δούλευε στο "Χαλαρά" και πιο πριν πάλι στο "La luna" και παλιότερα πάλι στο "Χαλαρά" και την ε΄χουμε σχολιάσει τόσες φορές εδώ... Βέβαια έχετε υπ' όψη σας πως κράτησε το όνομα "Αμάντα" και στο "La luna" τώρα που επέστρεψε οπότε έτσι να τη φωνάξετε. Το κακό είναι ότι επιμένει, προς το παρόν τουλάχιστον, στην απόφασή της να μην κατεβαίνει στην καβάτζα για γαμήσι παρά μόνο για "show"... Πέραν τούτου η Μαρία και η Μαρίνα απουσίαζαν και πάλι επισήμως με δικαιολογίες ρεπό και άδειες, δεν ξέρω αν έχει γίνει κάτι ή αν όντως λείπουν με άδειες... Η Μάρα θα απουσιάζει μέχρι την Πέμπτη, παρούσες και η Μέλη (πρώην "Χαλαρά"), Ρόζα, μια ψηλή ξανθιά γυναικάρα Πολωνέζα που μου είπαν ότι δουλέυει εκεί από παλιά αλλά εγώ δεν τη θυμόμουν και κάμποσες ακόμα που σιγά - σιγά θα μάθω τα ονόματά τους
Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
Μπορείς να μας πεις περίπου ηλικίες των γυναικών;
Μέσος όρος στα 40 - 45 αν δεν κάνω λάθος
dinamitisc5
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2018
- Μηνύματα
- 1.436
- Κριτικές
- 13
- Like
- 4.174
- Πόντοι
- 746
Αν πώ ότι χάρηκα που διάβασα ότι η αμάντα γύρισε στο la luna θα πώ ψέματα.Ολονυχτία το Σάββατο μέχρι τις 6:00 το πρωί στο "La luna" και καβλώνω ακόμα και τώρα και μόνο που θυμάμαι τη βραδιά... Παιδιά, επειδή μας διαβάζουν και νεότεροι που ψάχνονται για το πού να πάνε ή και να ξεκινήσουν την "καριέρα" τους, για να μη λέμε πολλά το "La luna" είναι Ο ΝΑΟΣ ΤΗΣ ΚΑΒΛΑΣ, και το λέω εγώ αυτό που δυο χρόνια είχα φάει άκυρο από το συγκεκριμένο μαγαζί εξαιτίας της παρεξήγησης την οποία θα θυμάστε οι παλιότεροι εδώ... Γαμησάδικα υπάρχουν πολλά, το "La luna" όμως πέραν των άλλων είναι και κανονικό μπαρ με τον κόσμο του, τη μουσική του, όλων τα βλέμματα συναντιούνται με όλους, ειδικά από ένα σημείο και μετά που το αλκοόλ ρέει στο αίμα όλων τα πράγματα μπορεί να "ξεφύγουν" ευχάριστα, δεν απομονώνεσαι δηλαδή με μια συγκεκριμένη κοπέλα όπως σε άλλα μαγαζιά αλλά υπάρχει μια γενικότερη κάβλα στην όλη ατμόσφαιρα και ειδικά τις "μεγάλες ώρες" μπορεί να συμβούν ευχάριστα μπερδέματα, όσοι είναι πελάτες του εν λόγω μαγαζιού σίγουρα καταλαβαίνουν τί εννοώ... Στα του παιχνιδιού τώρα εγώ κέρασα την Τάνια τη μελαχρινή που είχα να την τιμήσω τέσσερα χρόνια σχεδόν και μου είχε μείνει μεγάλο απωθημένο, κατεβήκαμε και ΔΥΟ φορές στην καβάτζα για να ξεσκιστούμε γιατί μετά τον πρώτο γύρο που είχαμε συνεχίσαμε να πίνουμε πάνω και από ένα σημείο και μετά είχαμε ξεφύγει τόσο με το χαμούρεμα μπροστά στον κόσμο μάλιστα που ένας δεύτερος γύρος ΄ήταν επιβεβλημένος και εκεί στον δεύτερο γύρο είναι που έγινε το σώσε... Γενικά στην καβάτζα με την Τάνια έγιναν μέχρι και πράγματα που δεν μπορώ να τα γράψω δημοσίως, όπως και γενικότερα στο μαγαζί τις "μεγάλες" ώρες, όποιος ενδιαφέρεται ας μου στείλει PM, έχω και μια προϊστορία στο μαγαζί βάσει της οποίας δε με παίρνει να γράφω πολλά... Πάντως να ενημερώσω για κάτι σημαντικό, επέστρεψε στο "La luna" η Τάνια η ξανθιά που τελευταία δούλευε στο "Χαλαρά" και πιο πριν πάλι στο "La luna" και παλιότερα πάλι στο "Χαλαρά" και την ε΄χουμε σχολιάσει τόσες φορές εδώ... Βέβαια έχετε υπ' όψη σας πως κράτησε το όνομα "Αμάντα" και στο "La luna" τώρα που επέστρεψε οπότε έτσι να τη φωνάξετε. Το κακό είναι ότι επιμένει, προς το παρόν τουλάχιστον, στην απόφασή της να μην κατεβαίνει στην καβάτζα για γαμήσι παρά μόνο για "show"... Πέραν τούτου η Μαρία και η Μαρίνα απουσίαζαν και πάλι επισήμως με δικαιολογίες ρεπό και άδειες, δεν ξέρω αν έχει γίνει κάτι ή αν όντως λείπουν με άδειες... Η Μάρα θα απουσιάζει μέχρι την Πέμπτη, παρούσες και η Μέλη (πρώην "Χαλαρά"), Ρόζα, μια ψηλή ξανθιά γυναικάρα Πολωνέζα που μου είπαν ότι δουλέυει εκεί από παλιά αλλά εγώ δεν τη θυμόμουν και κάμποσες ακόμα που σιγά - σιγά θα μάθω τα ονόματά τους
dinamitisc5
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2018
- Μηνύματα
- 1.436
- Κριτικές
- 13
- Like
- 4.174
- Πόντοι
- 746
Το Μαρινάκι πάλι έλειπε? Λές να έφυγε απο το μαγαζί και δεν πρόλαβα να το καβαλήσω. Κρίμα αν έφυγε γιατί απο κορμί για 35αρα+ ήταν τούρμπο.Ολονυχτία το Σάββατο μέχρι τις 6:00 το πρωί στο "La luna" και καβλώνω ακόμα και τώρα και μόνο που θυμάμαι τη βραδιά... Παιδιά, επειδή μας διαβάζουν και νεότεροι που ψάχνονται για το πού να πάνε ή και να ξεκινήσουν την "καριέρα" τους, για να μη λέμε πολλά το "La luna" είναι Ο ΝΑΟΣ ΤΗΣ ΚΑΒΛΑΣ, και το λέω εγώ αυτό που δυο χρόνια είχα φάει άκυρο από το συγκεκριμένο μαγαζί εξαιτίας της παρεξήγησης την οποία θα θυμάστε οι παλιότεροι εδώ... Γαμησάδικα υπάρχουν πολλά, το "La luna" όμως πέραν των άλλων είναι και κανονικό μπαρ με τον κόσμο του, τη μουσική του, όλων τα βλέμματα συναντιούνται με όλους, ειδικά από ένα σημείο και μετά που το αλκοόλ ρέει στο αίμα όλων τα πράγματα μπορεί να "ξεφύγουν" ευχάριστα, δεν απομονώνεσαι δηλαδή με μια συγκεκριμένη κοπέλα όπως σε άλλα μαγαζιά αλλά υπάρχει μια γενικότερη κάβλα στην όλη ατμόσφαιρα και ειδικά τις "μεγάλες ώρες" μπορεί να συμβούν ευχάριστα μπερδέματα, όσοι είναι πελάτες του εν λόγω μαγαζιού σίγουρα καταλαβαίνουν τί εννοώ... Στα του παιχνιδιού τώρα εγώ κέρασα την Τάνια τη μελαχρινή που είχα να την τιμήσω τέσσερα χρόνια σχεδόν και μου είχε μείνει μεγάλο απωθημένο, κατεβήκαμε και ΔΥΟ φορές στην καβάτζα για να ξεσκιστούμε γιατί μετά τον πρώτο γύρο που είχαμε συνεχίσαμε να πίνουμε πάνω και από ένα σημείο και μετά είχαμε ξεφύγει τόσο με το χαμούρεμα μπροστά στον κόσμο μάλιστα που ένας δεύτερος γύρος ΄ήταν επιβεβλημένος και εκεί στον δεύτερο γύρο είναι που έγινε το σώσε... Γενικά στην καβάτζα με την Τάνια έγιναν μέχρι και πράγματα που δεν μπορώ να τα γράψω δημοσίως, όπως και γενικότερα στο μαγαζί τις "μεγάλες" ώρες, όποιος ενδιαφέρεται ας μου στείλει PM, έχω και μια προϊστορία στο μαγαζί βάσει της οποίας δε με παίρνει να γράφω πολλά... Πάντως να ενημερώσω για κάτι σημαντικό, επέστρεψε στο "La luna" η Τάνια η ξανθιά που τελευταία δούλευε στο "Χαλαρά" και πιο πριν πάλι στο "La luna" και παλιότερα πάλι στο "Χαλαρά" και την ε΄χουμε σχολιάσει τόσες φορές εδώ... Βέβαια έχετε υπ' όψη σας πως κράτησε το όνομα "Αμάντα" και στο "La luna" τώρα που επέστρεψε οπότε έτσι να τη φωνάξετε. Το κακό είναι ότι επιμένει, προς το παρόν τουλάχιστον, στην απόφασή της να μην κατεβαίνει στην καβάτζα για γαμήσι παρά μόνο για "show"... Πέραν τούτου η Μαρία και η Μαρίνα απουσίαζαν και πάλι επισήμως με δικαιολογίες ρεπό και άδειες, δεν ξέρω αν έχει γίνει κάτι ή αν όντως λείπουν με άδειες... Η Μάρα θα απουσιάζει μέχρι την Πέμπτη, παρούσες και η Μέλη (πρώην "Χαλαρά"), Ρόζα, μια ψηλή ξανθιά γυναικάρα Πολωνέζα που μου είπαν ότι δουλέυει εκεί από παλιά αλλά εγώ δεν τη θυμόμουν και κάμποσες ακόμα που σιγά - σιγά θα μάθω τα ονόματά τους
Golemis
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Ιουν 2008
- Μηνύματα
- 2.786
- Κριτικές
- 9
- Like
- 1.875
- Πόντοι
- 216
Μπορείς να μας πεις περίπου ηλικίες των γυναικών;
Φιλε σε πιστευω αφου και εγω για παρεξηγησεις δεν το γουσταρα το μαγαζι. Αλλα τα υπολοιπα ειναι οπως ακριβως τα ειπες. Για Τανια τα εχουμε πει. Πολυ χαιρομαι που περασες καλα οσο για την Πολωνεζα εχω μια υπονοια που λενε και οι Active member αμα μιλησετε πωτα την αν ητανε ποτε Επωνυμο Περιστερι και ηξερε τη Σια.Ολονυχτία το Σάββατο μέχρι τις 6:00 το πρωί στο "La luna" και καβλώνω ακόμα και τώρα και μόνο που θυμάμαι τη βραδιά... Παιδιά, επειδή μας διαβάζουν και νεότεροι που ψάχνονται για το πού να πάνε ή και να ξεκινήσουν την "καριέρα" τους, για να μη λέμε πολλά το "La luna" είναι Ο ΝΑΟΣ ΤΗΣ ΚΑΒΛΑΣ, και το λέω εγώ αυτό που δυο χρόνια είχα φάει άκυρο από το συγκεκριμένο μαγαζί εξαιτίας της παρεξήγησης την οποία θα θυμάστε οι παλιότεροι εδώ... Γαμησάδικα υπάρχουν πολλά, το "La luna" όμως πέραν των άλλων είναι και κανονικό μπαρ με τον κόσμο του, τη μουσική του, όλων τα βλέμματα συναντιούνται με όλους, ειδικά από ένα σημείο και μετά που το αλκοόλ ρέει στο αίμα όλων τα πράγματα μπορεί να "ξεφύγουν" ευχάριστα, δεν απομονώνεσαι δηλαδή με μια συγκεκριμένη κοπέλα όπως σε άλλα μαγαζιά αλλά υπάρχει μια γενικότερη κάβλα στην όλη ατμόσφαιρα και ειδικά τις "μεγάλες ώρες" μπορεί να συμβούν ευχάριστα μπερδέματα, όσοι είναι πελάτες του εν λόγω μαγαζιού σίγουρα καταλαβαίνουν τί εννοώ... Στα του παιχνιδιού τώρα εγώ κέρασα την Τάνια τη μελαχρινή που είχα να την τιμήσω τέσσερα χρόνια σχεδόν και μου είχε μείνει μεγάλο απωθημένο, κατεβήκαμε και ΔΥΟ φορές στην καβάτζα για να ξεσκιστούμε γιατί μετά τον πρώτο γύρο που είχαμε συνεχίσαμε να πίνουμε πάνω και από ένα σημείο και μετά είχαμε ξεφύγει τόσο με το χαμούρεμα μπροστά στον κόσμο μάλιστα που ένας δεύτερος γύρος ΄ήταν επιβεβλημένος και εκεί στον δεύτερο γύρο είναι που έγινε το σώσε... Γενικά στην καβάτζα με την Τάνια έγιναν μέχρι και πράγματα που δεν μπορώ να τα γράψω δημοσίως, όπως και γενικότερα στο μαγαζί τις "μεγάλες" ώρες, όποιος ενδιαφέρεται ας μου στείλει PM, έχω και μια προϊστορία στο μαγαζί βάσει της οποίας δε με παίρνει να γράφω πολλά... Πάντως να ενημερώσω για κάτι σημαντικό, επέστρεψε στο "La luna" η Τάνια η ξανθιά που τελευταία δούλευε στο "Χαλαρά" και πιο πριν πάλι στο "La luna" και παλιότερα πάλι στο "Χαλαρά" και την ε΄χουμε σχολιάσει τόσες φορές εδώ... Βέβαια έχετε υπ' όψη σας πως κράτησε το όνομα "Αμάντα" και στο "La luna" τώρα που επέστρεψε οπότε έτσι να τη φωνάξετε. Το κακό είναι ότι επιμένει, προς το παρόν τουλάχιστον, στην απόφασή της να μην κατεβαίνει στην καβάτζα για γαμήσι παρά μόνο για "show"... Πέραν τούτου η Μαρία και η Μαρίνα απουσίαζαν και πάλι επισήμως με δικαιολογίες ρεπό και άδειες, δεν ξέρω αν έχει γίνει κάτι ή αν όντως λείπουν με άδειες... Η Μάρα θα απουσιάζει μέχρι την Πέμπτη, παρούσες και η Μέλη (πρώην "Χαλαρά"), Ρόζα, μια ψηλή ξανθιά γυναικάρα Πολωνέζα που μου είπαν ότι δουλέυει εκεί από παλιά αλλά εγώ δεν τη θυμόμουν και κάμποσες ακόμα που σιγά - σιγά θα μάθω τα ονόματά τους
Distro
Μέλος
- Εγγρ.
- 13 Νοε 2019
- Μηνύματα
- 106
- Like
- 205
- Πόντοι
- 1
Φιλε σε πιστευω αφου και εγω για παρεξηγησεις δεν το γουσταρα το μαγαζι. Αλλα τα υπολοιπα ειναι οπως ακριβως τα ειπες. Για Τανια τα εχουμε πει. Πολυ χαιρομαι που περασες καλα οσο για την Πολωνεζα εχω μια υπονοια που λενε και οι Active member αμα μιλησετε πωτα την αν ητανε ποτε Επωνυμο Περιστερι και ηξερε τη Σια.
Ολονυχτία το Σάββατο μέχρι τις 6:00 το πρωί στο "La luna" και καβλώνω ακόμα και τώρα και μόνο που θυμάμαι τη βραδιά... Παιδιά, επειδή μας διαβάζουν και νεότεροι που ψάχνονται για το πού να πάνε ή και να ξεκινήσουν την "καριέρα" τους, για να μη λέμε πολλά το "La luna" είναι Ο ΝΑΟΣ ΤΗΣ ΚΑΒΛΑΣ, και το λέω εγώ αυτό που δυο χρόνια είχα φάει άκυρο από το συγκεκριμένο μαγαζί εξαιτίας της παρεξήγησης την οποία θα θυμάστε οι παλιότεροι εδώ... Γαμησάδικα υπάρχουν πολλά, το "La luna" όμως πέραν των άλλων είναι και κανονικό μπαρ με τον κόσμο του, τη μουσική του, όλων τα βλέμματα συναντιούνται με όλους, ειδικά από ένα σημείο και μετά που το αλκοόλ ρέει στο αίμα όλων τα πράγματα μπορεί να "ξεφύγουν" ευχάριστα, δεν απομονώνεσαι δηλαδή με μια συγκεκριμένη κοπέλα όπως σε άλλα μαγαζιά αλλά υπάρχει μια γενικότερη κάβλα στην όλη ατμόσφαιρα και ειδικά τις "μεγάλες ώρες" μπορεί να συμβούν ευχάριστα μπερδέματα, όσοι είναι πελάτες του εν λόγω μαγαζιού σίγουρα καταλαβαίνουν τί εννοώ... Στα του παιχνιδιού τώρα εγώ κέρασα την Τάνια τη μελαχρινή που είχα να την τιμήσω τέσσερα χρόνια σχεδόν και μου είχε μείνει μεγάλο απωθημένο, κατεβήκαμε και ΔΥΟ φορές στην καβάτζα για να ξεσκιστούμε γιατί μετά τον πρώτο γύρο που είχαμε συνεχίσαμε να πίνουμε πάνω και από ένα σημείο και μετά είχαμε ξεφύγει τόσο με το χαμούρεμα μπροστά στον κόσμο μάλιστα που ένας δεύτερος γύρος ΄ήταν επιβεβλημένος και εκεί στον δεύτερο γύρο είναι που έγινε το σώσε... Γενικά στην καβάτζα με την Τάνια έγιναν μέχρι και πράγματα που δεν μπορώ να τα γράψω δημοσίως, όπως και γενικότερα στο μαγαζί τις "μεγάλες" ώρες, όποιος ενδιαφέρεται ας μου στείλει PM, έχω και μια προϊστορία στο μαγαζί βάσει της οποίας δε με παίρνει να γράφω πολλά... Πάντως να ενημερώσω για κάτι σημαντικό, επέστρεψε στο "La luna" η Τάνια η ξανθιά που τελευταία δούλευε στο "Χαλαρά" και πιο πριν πάλι στο "La luna" και παλιότερα πάλι στο "Χαλαρά" και την ε΄χουμε σχολιάσει τόσες φορές εδώ... Βέβαια έχετε υπ' όψη σας πως κράτησε το όνομα "Αμάντα" και στο "La luna" τώρα που επέστρεψε οπότε έτσι να τη φωνάξετε. Το κακό είναι ότι επιμένει, προς το παρόν τουλάχιστον, στην απόφασή της να μην κατεβαίνει στην καβάτζα για γαμήσι παρά μόνο για "show"... Πέραν τούτου η Μαρία και η Μαρίνα απουσίαζαν και πάλι επισήμως με δικαιολογίες ρεπό και άδειες, δεν ξέρω αν έχει γίνει κάτι ή αν όντως λείπουν με άδειες... Η Μάρα θα απουσιάζει μέχρι την Πέμπτη, παρούσες και η Μέλη (πρώην "Χαλαρά"), Ρόζα, μια ψηλή ξανθιά γυναικάρα Πολωνέζα που μου είπαν ότι δουλέυει εκεί από παλιά αλλά εγώ δεν τη θυμόμουν και κάμποσες ακόμα που σιγά - σιγά θα μάθω τα ονόματά τους
Φίλε ΓΚΟΛΕΜΗ, σήμερα ήρθε στο ΛαΛουνα κάποιος κύριος και με πίανει η Τανια (ξανθια) και μου τον γνωρισε, Λέει "Αυτός είναι που με είχε συστησει στο "χ" μαγαζι", δεν εχει σημασια το ονομα διοτι δεν της αρεσε και δεν θα πάει τελικά. Επιτελους γνωρισα τον θρυλικό "Κυρ Β....η". Ο τυπος είναι βετεράνος με όλη της σημασία της λέξεως...Φιλε σε πιστευω αφου και εγω για παρεξηγησεις δεν το γουσταρα το μαγαζι. Αλλα τα υπολοιπα ειναι οπως ακριβως τα ειπες. Για Τανια τα εχουμε πει. Πολυ χαιρομαι που περασες καλα οσο για την Πολωνεζα εχω μια υπονοια που λενε και οι Active member αμα μιλησετε πωτα την αν ητανε ποτε Επωνυμο Περιστερι και ηξερε τη Σια.
El Papacito
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 1 Σεπ 2021
- Μηνύματα
- 3.385
- Like
- 12.757
- Πόντοι
- 2.256
Τίποτα δεν παίζει, χαλαρό ποτάκι σερβιρισμένο από την Φλώρα πριν αυτή πάει για δουλειά στο Χαλαρά. Γι'αυτό και λειτουργεί το απόγευμα και κλείνει νωρίς το βράδυ. Ωραίος χώρος όμως, ο πιο ωραίος στη γειτονιά μας.Lori Cafe Αγίου Μελετίου 99 γνωρίζει κάνα αλάνι τι παίζει εκεί μέσα?
El Papacito
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 1 Σεπ 2021
- Μηνύματα
- 3.385
- Like
- 12.757
- Πόντοι
- 2.256
Ξαναγύρισε στο αρχικό του όνομα, πριν το Μάσκα κλπ.Το Balulu στην 3ης Σεπτεμβριου εχει μετονομαστει σε Comple πέρασα απο εξω και το ειδα.
Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
Φιλε σε πιστευω αφου και εγω για παρεξηγησεις δεν το γουσταρα το μαγαζι. Αλλα τα υπολοιπα ειναι οπως ακριβως τα ειπες. Για Τανια τα εχουμε πει. Πολυ χαιρομαι που περασες καλα οσο για την Πολωνεζα εχω μια υπονοια που λενε και οι Active member αμα μιλησετε πωτα την αν ητανε ποτε Επωνυμο Περιστερι και ηξερε τη Σια.
Γκολέμη ποια είναι η Πολωνέζα απ' όσες ανέφερα;
Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
Παίδες μια ενημέρωση για δύο μαγαζιά του Περιστερίου που έκλεισαν και ειδικά στο ένα έχουμε αναφερθεί πολλές φορές εδώ: Σε αποψινή βόλτα μου γύρω στις 2:30 τη νύχτα, την καλύτερη μέρα και ώρα δηλαδή που δε δικαιολογούνται λουκέτα, διαπίστωσα ότι δεν δούλευαν το "Life" στην Αγίου Πολυκάρπου και το "Kiss" στην Καρυάτιδος κοντά στην Πλατεία Δέγλερη. Και καλά, στο πρώτο έχουμε να αναφερθούμε κάτι αιώνες, ανάλογο διάστημα έχω κι εγώ να πάω και βρήκα και πωλητήριο απ' έξω οπότε αιωνία του η μνήμη, στο "Kiss" όμως τί μπορεί να συνέβη; Ο.Κ., κάποιοι συναγωνιστές που είχαν πάει τώρα τελευταία είχαν διαπιστώσει ατμόσφαιρα παρακμής και οι κοπέλες να βαράνε μύγες, το λουκέτο όμως πάει πολύ... Ας μας πουν όσοι συναγωνιστές μένουν εκεί κοντά στην περιοχή αν δουν ξανά σημεία ζωής, αν και δεν τρέφω ελπίδες απ' τη στιγμή που ήταν κλειστό 2:30 η ώρα το τελευταίο Σάββατο της χειμερινής σεζόν
Διαγραμμένο μέλος 177357
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2017
- Μηνύματα
- 1.489
- Κριτικές
- 4
- Like
- 4.654
- Πόντοι
- 736
Μέσος όρος στα 40 - 45 αν δεν κάνω λάθος
Διαγραμμένο μέλος 177357
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2017
- Μηνύματα
- 1.489
- Κριτικές
- 4
- Like
- 4.654
- Πόντοι
- 736
Καλές ηλικίας ακόμα και εάν είναι κατά προσέγγιση πάνω κάτω ! Σημασία έχουν οι διάθεση και οι υπηρεσίες σε λογικά πλαίσια της κάθε κυρίας ! και από ότι διαβάζω υπάρχουν αξιοσημείωτες στα 2-3 μαγαζιά που αναφέρουν φίλοι που τα επισκέπτονταιΜέσος όρος στα 40 - 45 αν δεν κάνω λάθος
Διαγραμμένο μέλος 204223
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Μαρ 2021
- Μηνύματα
- 162
- Like
- 461
- Πόντοι
- 21
Μην τρέχεις ελπίδες το μαγαζί δεν θα ξανανοίξει πάλι. Δες και πμΠαίδες μια ενημέρωση για δύο μαγαζιά του Περιστερίου που έκλεισαν και ειδικά στο ένα έχουμε αναφερθεί πολλές φορές εδώ: Σε αποψινή βόλτα μου γύρω στις 2:30 τη νύχτα, την καλύτερη μέρα και ώρα δηλαδή που δε δικαιολογούνται λουκέτα, διαπίστωσα ότι δεν δούλευαν το "Life" στην Αγίου Πολυκάρπου και το "Kiss" στην Καρυάτιδος κοντά στην Πλατεία Δέγλερη. Και καλά, στο πρώτο έχουμε να αναφερθούμε κάτι αιώνες, ανάλογο διάστημα έχω κι εγώ να πάω και βρήκα και πωλητήριο απ' έξω οπότε αιωνία του η μνήμη, στο "Kiss" όμως τί μπορεί να συνέβη; Ο.Κ., κάποιοι συναγωνιστές που είχαν πάει τώρα τελευταία είχαν διαπιστώσει ατμόσφαιρα παρακμής και οι κοπέλες να βαράνε μύγες, το λουκέτο όμως πάει πολύ... Ας μας πουν όσοι συναγωνιστές μένουν εκεί κοντά στην περιοχή αν δουν ξανά σημεία ζωής, αν και δεν τρέφω ελπίδες απ' τη στιγμή που ήταν κλειστό 2:30 η ώρα το τελευταίο Σάββατο της χειμερινής σεζόν
Porn Gangster
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2015
- Μηνύματα
- 15.185
- Κριτικές
- 165
- Like
- 26.062
- Πόντοι
- 34.168
Παίδες μια ενημέρωση για δύο μαγαζιά του Περιστερίου που έκλεισαν και ειδικά στο ένα έχουμε αναφερθεί πολλές φορές εδώ: Σε αποψινή βόλτα μου γύρω στις 2:30 τη νύχτα, την καλύτερη μέρα και ώρα δηλαδή που δε δικαιολογούνται λουκέτα, διαπίστωσα ότι δεν δούλευαν το "Life" στην Αγίου Πολυκάρπου και το "Kiss" στην Καρυάτιδος κοντά στην Πλατεία Δέγλερη. Και καλά, στο πρώτο έχουμε να αναφερθούμε κάτι αιώνες, ανάλογο διάστημα έχω κι εγώ να πάω και βρήκα και πωλητήριο απ' έξω οπότε αιωνία του η μνήμη, στο "Kiss" όμως τί μπορεί να συνέβη; Ο.Κ., κάποιοι συναγωνιστές που είχαν πάει τώρα τελευταία είχαν διαπιστώσει ατμόσφαιρα παρακμής και οι κοπέλες να βαράνε μύγες, το λουκέτο όμως πάει πολύ... Ας μας πουν όσοι συναγωνιστές μένουν εκεί κοντά στην περιοχή αν δουν ξανά σημεία ζωής, αν και δεν τρέφω ελπίδες απ' τη στιγμή που ήταν κλειστό 2:30 η ώρα το τελευταίο Σάββατο της χειμερινής σεζόν
Παρακμή τελειως τύπε, ουτε καν έμπαιναν στο κόπο να ντυθούν οι γκομενες εκει μεσα τη τελευταια φορά που πηγα κάπου το Δεκεμβριο του 2021 , μετά εφυγα σκαστός για Φυλής - Λιοσιων.
Παραδοξως μου ειχε σηκωθεί με μια γιαγιά εκει μέσα - ισως ημουν γενικά καυλωμένος κ έψαχνα τρυπα να τον χώσω-
την έβαλα λιγο να μου τον τριψει εξω απο το παντελόνι και μου λεει μμμ ενδιαφέρον, θέλω να με πάρεις, ναι λέω θα έρθω σε λίγο. ηπια λιγη μπυρα και εξαφανίστηκα.
Θα την πηδούσα μόνο τ΄ζάμπα τη συγκεκριμενη και θα της έκανα κ χάρη που δεν θα ζητουσα και λεφτά.
το μαγαζι γενικότερα χάλια μαύρα... οχι άδικα το λουκέτο. Αυτα απο μένα.
Τα πιο αξιολογα αυτη τη περιοδο με ολοκληρωμενες συνεδριες στις καβατζες ειναι το ΛΑ ΛΟΥΝΑ στην Μιχαλακοπουλου πριν το Χιλτον καμια 500-1000μέτρα και το Χαλαρα στην Κυπρου στο Μπουρνάζι.
Porn Gangster
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2015
- Μηνύματα
- 15.185
- Κριτικές
- 165
- Like
- 26.062
- Πόντοι
- 34.168
Μην τρέχεις ελπίδες το μαγαζί δεν θα ξανανοίξει πάλι. Δες και πμ
Ψοφομάγαζο τύπε. Μεταξύ μας. Μονο τσάμπα θα πηδουσα εκει μέσα.
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 12
- Εμφανίσεις
- 3K
- Απαντήσεις
- 39
- Εμφανίσεις
- 11K
- Απαντήσεις
- 12
- Εμφανίσεις
- 8K