1belkinjo2
Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Ιουλ 2016
- Μηνύματα
- 223
- Κριτικές
- 1
- Like
- 357
- Πόντοι
- 21
Καλησπέρα σε όλους, να πεταχτώ κι εγώ να προσφέρω μια οπτική. Να πω για αρχή ότι έχω πάει δεκάδες φορές στο Χαλαρά, αλλά σε κάνενα άλλο κωλόμπαρο με φουλ καβάντζα, οπότε η εμπειρία μου είναι πολύ συγκεκριμένη.
Προφανώς και γίνονται αυτά που αναφέρει ο φίλος, σε ανθρώπους που δεν τους γνωρίζουν ή δεν τους θυμούνται. Συνήθως γίνονται από συγκεκριμένες κοπέλες, αλλά τυχαίνει να πέφτει και γραμμή από την "διοίκηση" αν βρεθεί κάποιος που φαίνεται ότι θα τα αφήσει χοντρά. Για να είμαστε και ειλικρινείς με τους εαυτούς μας, η δουλειά τους είναι! Εμένα δεν μου έχει τύχει καθώς ήμουν από την αρχή συστημένος (άρα όχι αντιπροσωπευτικό δείγμα).
Τώρα, συγκεκριμένα για την Φλώρα. Προσωπικά την πάω, είναι ωραίο τυπάκι κι έχει πλάκα. Επίσης πολύ δοτική στην καβάντζα. Έχει όμως κι αυτή τις άσχημες μέρες της και την έχω πετύχει σε τέτοιες εκεί μέσα κι έχει κι από μένα κίτρινη κάρτα που λέει κι ο φίλος Golemis.
Κατά τα άλλα, έχω μείνει ικανοποιημένος από όλες τις κοπέλες που έχω δοκιμάσει, προφανώς όχι στον ίδιο βαθμό. Ίσως είναι που με γνωρίζουν, ίσως είμαι κι εγώ ένας ακόμα προμότορας...
Προφανώς και γίνονται αυτά που αναφέρει ο φίλος, σε ανθρώπους που δεν τους γνωρίζουν ή δεν τους θυμούνται. Συνήθως γίνονται από συγκεκριμένες κοπέλες, αλλά τυχαίνει να πέφτει και γραμμή από την "διοίκηση" αν βρεθεί κάποιος που φαίνεται ότι θα τα αφήσει χοντρά. Για να είμαστε και ειλικρινείς με τους εαυτούς μας, η δουλειά τους είναι! Εμένα δεν μου έχει τύχει καθώς ήμουν από την αρχή συστημένος (άρα όχι αντιπροσωπευτικό δείγμα).
Τώρα, συγκεκριμένα για την Φλώρα. Προσωπικά την πάω, είναι ωραίο τυπάκι κι έχει πλάκα. Επίσης πολύ δοτική στην καβάντζα. Έχει όμως κι αυτή τις άσχημες μέρες της και την έχω πετύχει σε τέτοιες εκεί μέσα κι έχει κι από μένα κίτρινη κάρτα που λέει κι ο φίλος Golemis.
Κατά τα άλλα, έχω μείνει ικανοποιημένος από όλες τις κοπέλες που έχω δοκιμάσει, προφανώς όχι στον ίδιο βαθμό. Ίσως είναι που με γνωρίζουν, ίσως είμαι κι εγώ ένας ακόμα προμότορας...
. Παμε λοιπον καναπε, μου κανει κατι χωρους και χαιδεματα και μου λεει μουρακι μου θα κανουμε τα παντα ολα με δεκα ποτακια (απλα δηλ 100 ευρα). Εννοειται οτι ο συνδυασμος αμολυβδης 100 οκτανιων που πινεις μαζι με την υπερβολικη αιματωση του κατω εγκεφαλου οδηγουν σε πραξεις που την επομενη μερα τις σκεφτεσαι και αναφωνεις στον αγαπημενο σου τοιχο "ποσο μαλακας μπορει να ειμαι". Δινω τα φραγκα, δυο λεπτα μου λεει, γρηγορα της λεω φευγει, γυρναει. Αρχιζει παλι ενα χαζοχωρο, να μου δειχνει βυζακι, λιγο κωλαρακι της λεω ελα δω κοπελα μου να ξεκινησουμε.Καθεται διπλα μου, αρχιζει κατι χαδακια, φιλακια πεταχτα αρχιζει να με εκνευριζει η ολη φαση. Τη βγαζω εξω και της λεω για ξεκινα το τραγουδι και κοψε τις μαλακιες. Με τα χιλια ζορια ξεκιναει αμ αυτο δεν ειναι τραγουδι, ειναι η ζωη εν ταφω. Τελοςπαντων λεω ελα απο πανω να τελειωνουμε κι εκει μου πεταει το ωραιο, μουρακι μου να βαλω ενα διπλο πουτο ? Λοιπον δυο πραγματα μη μου κανεις. Μη μου μιλας οταν θελω να κοιμηθω και μη με κοβεις οταν ειναι να τον βαλω μεσα. Οπως ημουνα ντιρλα απο τα ποτα την πεταω απο πανω μου της ριχνω ενα σιχτιρικι και οπως ειμαι παω στην τυπισσα στο μπαρ. Την αρχιζω στα τοσα λεφτα εχω αφησει εδω μεσα και μου στελνεις το ξεκωλο να με κοροιδευει κατσε μου λεει τι εγινε να ωριομαι εγω το αλβανιδακι να μου λεει παμε μουρο μου πισω, σκασε να της λεω εγινε ο κακος χαμος, πολυ πλακα. Με τα πολλα ερχεται μια βουλγαρα αν θυμαμαι καλα, νταρτανογυναικα με πιανει με παει στον καναπε, ηρεμησε μου λεει θα σε φτιαξω εγω, πιπα, λαστιχακι, πηδημα γρηγορο της κακιας συμφορας αλλα τουλαχιστον τελειωσα. Φευγωντας τους εριξα ενα αντε και γαμηθειτε και εβριζα στο αυτοκινητο μεχρι που εφτασα σπιτι.