You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Κωλόμπαρα που γαμάς
- Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 8K
- Εμφανίσεις 2M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 22 άτομα (4 μέλη και 18 επισκέπτες)
Καλα λεμε να παμε και να παμε , αλλα εγω τα εβαλα στο Google maps , και δεν μου βρηκε κανενα ! Μετα τα εψαξα στο Google και δεν μου βρηκε κανενα. πως θα παμε ? ξερει κανεις ? η θα παμε Χαλκιδα και θα τα ψαχνουμε μεσα στην νυχτα , κινδυνευοντας να μην ταβρουμε και να γυρισουμε τα πισω μπρος απραγοι?Χαλκίδα θέλω κι εγώ να ξαναπάω στο "Πωλίνα" για να βρω τη Φανή τη Βουλγάρα που ήταν γυναικάρα και μου έχει μείνει απωθημένο (όχι ότι μετάνιωσα βέβαια που τον Ιούλιο επέλεξα την Αλίκη) και θέλω να πάω και μια βόλτα κι από το "Μαριάννα" για να βρω τη Ρούλα και όχι μόνο... Όσον αφορά την ώρα το "Πωλίνα" το ξέρουμε ότι κλείνει ΤΟ ΠΟΛΥ 3:30 τα Σάββατα (καθημερινές ακόμα νωρίτερα φαντάζομαι) γιατί αφεντικό είναι ένας παππούς που νυστάζει από νωρίς, για το "Μαριάννα" δεν ξέρω... Κι εγώ είμαι ταπί από τον Σεπτέμβρη και μετά γι' αυτό βλέπετε και να μη γράφω και συχνά πια εδώ, μου έσκασαν κάτι έκτακτα και ακόμα τρέχω, οπότε μόνο για μπουρδελάκι με βλέπω μέχρι και τον Μάρτη τουλάχιστον... Βέβαια πέρασα μια βραδιά ακολασίας στο "Pub 65" την ημέρα της εθνικής γιορτής αλλά ακόμα δεν έχω βρει χρόνο να σας γράψω για εκείνη τη βραδιά εδώ μέσα, έφτασε στ' αυτιά μου και μια δυσάρεστη πληροφορία για το εν λόγω μαγαζί
Τελευταία τροποποίηση:
Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
Τσέκαρε τα PM σου. Όποιος θελήσει να πάει ας μου στείλει PM να τον κατατοπίσω, εκτός αν θέλετε να ποστάρω εδώ τις διευθύνσεις των δύο μαγαζιών για να τελειώνουμεΚαλα λεμε να παμε και να παμε , αλλα εγω τα εβαλα στο Google maps , και δεν μου βρηκε κανενα ! Μετα τα εψαξα στο Google και δεν μου βρηκε κανενα. πως θα παμε ? ξερει κανεις ? η θα παμε Χαλκιδα και θα τα ψαχνουμε μεσα στην νυχτα , κινδυνευοντας να μην ταβρουμε και να γυρισουμε τα πισω μπρος απραγοι?
Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
Μια χαρά χώρο έχει για γαμήσια απ' ό,τι είχα δει, μεγάλο κιόλας! Όσο για το αν είναι κάθε μέρα ανοιχτό τί να σου πω, δεν ξέρω σίγουρα, υπάρχει περίπτωση να έχεις τη δυνατότητα να τραβηχτείς καθημερινή μέχρι τη Χαλκίδα που είναι μία ώρα οδήγηση;Δεν το είχα υπόψη μου τύπε.... για το 03.30 θα το είχες γραψει και παλαιότερα αλλα δεν το θυμόμουν.
Μέρος για παιχνίδι έχει το μαγαζί όπως πχ η Λα λουνα και το Χαλαρά ή ειναι PUB τύπου ;
καθημερινές ειναι κάθε μερα ανοιχτό ;
Καλή χρονιά σε ολους τους συναγωνιστές με υγεία.
ΥΓ Άμα εχεις ενα 50άρικο βάλε και άλλα δέκα και δοκίμασε Βανέσσα απο Σολωμού 70 πολύ δυνατή τύπισα.
Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
Και στα τρία αυτά εννοείς τίποτα παραπάνω από αγγίγματα και φιλιά ή μόνο στο Playboy αναφέρεσαι; Στον "Σκορπιό" τον καινούριο να φανταστώ πήγες; Γιατί ο παλιός έχει κλείσει απ' ό,τι λένετόσα που γραψατε για Playboy κερατσίνι ειπα να περάσω από εκει..είχε 2 κοεπελες που καθοντουσαν με μια παρεα,ηπια ενα ποτό και εφυγα για τρουμπα , αρχικά Europe και μετά Σκορπιο...τίποτα παρα πανω απο αγγιγματα και φίλια..
Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
Στη αρχή ήταν απίστευτη κάβλα η Σία ναι... Και δεν εννοώ την εμφάνισή της που ήταν ούτως ή άλλως κάβλα, την αισθησιακή φωνή της ή το στήθος της που είναι ίσως το τελειότερο που έχω συναντήσει αλλά τη συμπεριφορά της στο γαμήσι... Όσο περνούσε όμως ο καιρός και όσο γίνονταν όλο και πιο κολλητές με την Άννα τόσο πιο ξεπέτα γινόταν... Εν τω μεταξύ τώρα έχει χειροτερέψει ακόμα περισσότερο, βγήκαμε πριν ένα χρόνο περίπου έξω για ποτό και πήγαμε ξενοδοχείο μετά και ήταν εντελώς ψόφια, λες και ξέχασε πώς να γαμιέται, το κατάλαβε μάλιστα ότι ξενέρωσα γιατί εκεί που με έπαιρνε συχνά - πυκνά τηλέφωνο να βρεθούμε στον ένα χρόνο επικοινώνησε μαζί μου μόνο μια φορά. Μέχρι πριν κάμποσο καιρό δούλευε στο "Blue night" στην Τρούμπα, δεν ξέρω αν είναι ακόμα εκείμε εκανε σ σια πριγκιπα...πο τι καυλα
Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
Όχι δυστυχώς. Τέτοιοι ναοί δεν ανοίγουν ξανάΠαλιές καλές ημέρες " πριν από 15χρ" με το club Amnesia.
Έχει πέσει στην αντίληψή του κατι παρόμοιο με το Amnesia?
Porn Gangster
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2015
- Μηνύματα
- 15.181
- Κριτικές
- 165
- Like
- 26.048
- Πόντοι
- 34.168
Μια χαρά χώρο έχει για γαμήσια απ' ό,τι είχα δει, μεγάλο κιόλας! Όσο για το αν είναι κάθε μέρα ανοιχτό τί να σου πω, δεν ξέρω σίγουρα, υπάρχει περίπτωση να έχεις τη δυνατότητα να τραβηχτείς καθημερινή μέχρι τη Χαλκίδα που είναι μία ώρα οδήγηση;
Τις επόμενες ημέρες ναί.. αλλα σου είπα ζορίζομαι με τα οικονομικά αυτη τη περίοδο.
Μολις σου έρθει στο μυαλό η μυρωδιά του κωλόμπαρου σε συνδυασμό με τα καβλόαρωματα τους
τις γόβες και τα καλσόν και τις βυζάρες.....
ε να εισαι και λίγο στις μέρες σου απο κάβλες... πετώντας θα πάω οχι απλά θα τραβηχτώ
Το μόνο εάν κατηφορίσω σε κανα μασάζ εδω στα πέριξ και δεν κρατηθώ να πάω μεχρι εκεί.
newbrdlo@gmail.com
Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Σεπ 2023
- Μηνύματα
- 232
- Like
- 324
- Πόντοι
- 21
Στο Skorpio (ναι εννοειται το καινουργιο στο Νοταρα) kai Europa (ιδιο δρομο λιγο πιο μετά με απαραδεκτο μαλακα ιδιοκτητη)Και στα τρία αυτά εννοείς τίποτα παραπάνω από αγγίγματα και φιλιά ή μόνο στο Playboy αναφέρεσαι; Στον "Σκορπιό" τον καινούριο να φανταστώ πήγες; Γιατί ο παλιός έχει κλείσει απ' ό,τι λένε
Στο Playboy βαρεθηκα να περιμενω,ηπια ενα ποτο έκατσα άλλα ουτε 10 λεπτα και εφυγα
Sugar brutal
Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Αυγ 2023
- Μηνύματα
- 49
- Like
- 90
- Πόντοι
- 0
Δουλεύει στη Τρούμπα εκεί στο μπλε νύχτες .ναι τα έχει δει λιγκ αλλιώς,δεν κρατήθηκαν πήγα σαν το αρρωστακη όταν την ειδαΣυμφωνώ αλλά παει η Σία τώρα κρέμασε ζαρτιέρες η δουλευει κάπου και δεν ξέρουμε.
Sugar brutal
Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Αυγ 2023
- Μηνύματα
- 49
- Like
- 90
- Πόντοι
- 0
Και εγω θέλω..Τσέκαρε τα PM σου. Όποιος θελήσει να πάει ας μου στείλει PM να τον κατατοπίσω, εκτός αν θέλετε να ποστάρω εδώ τις διευθύνσεις των δύο μαγαζιών για να τελειώνουμε
Για τη Σια
Θα πω λίγα.. Καριόλακι μεγάλο σίγουρα.θεα,μιλάμε καυτό που θέλω να δείχνει κυρία που σε προσπαθεί να σε έχει σηκωμένο ασταμάτητα για να θες να τη γαμησεις.
Θυμαμαι μια μέρα που στραβωσε με ένα παππού και με το που ήρθε σε εμένα έκανε τα πάντα ,με 10 ευρώ έπεσε και μου το επέρνε πίπα,η πλάκα ήτανε ότι κοιτάγε το παππου την ώρα που έσκιζε τη Καποτά και την άφηνε στο στόμα της και μου την έβαλε χωρίς χέρια στο πουτσο
μου
newbrdlo@gmail.com
Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Σεπ 2023
- Μηνύματα
- 232
- Like
- 324
- Πόντοι
- 21
εγω παντως το καλοκαιρι την κερασα ενα ποτο και θυμηθηκαμε τα παλια..εννοειται ως γνωστων ηθελε παραπανω,αλλα ετσι με αυτα που εκανε (τιποτα) δεν της αξιζε..ετσι ειναι ολες σε αυτο το μαγαζιΔουλεύει στη Τρούμπα εκεί στο μπλε νύχτες .ναι τα έχει δει λιγκ αλλιώς,δεν κρατήθηκαν πήγα σαν το αρρωστακη όταν την ειδα
Τελευταία τροποποίηση:
Nikossss_ssssss
Μέλος
- Εγγρ.
- 21 Απρ 2018
- Μηνύματα
- 16
- Like
- 28
- Πόντοι
- 0
Καλυτερα να τις ποσταρειςΤσέκαρε τα PM σου. Όποιος θελήσει να πάει ας μου στείλει PM να τον κατατοπίσω, εκτός αν θέλετε να ποστάρω εδώ τις διευθύνσεις των δύο μαγαζιών για να τελειώνουμε
Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
Καλά πιο υπερεκτιμημένο μαγαζί από το "Europa" δεν υπάρχει και όντως μαλάκας ο ιδιοκτήτης... Και ας είναι από τα πιο παλιά μαγαζιά εκεί, μέχρι και φόνος έχει γίνει εκεί μέσα τη δεκαετία του '90, οι πολύ παλιότεροι ίσως το γνωρίζουν... Στον νέο "Σκορπιό" δε μου κάνει καρδιά να πάω ειδικά μ' αυτά που ακούω γιατί στον παλιό έχω ζήσει απίστευτα σκηνικά, μέχρι και μικρό βιβλίο γράφω... Όσο για το "Playboy" πρέπει να έχω 10 χρόνια να πάω, τότε είχα κεράσει ένα απίστευτο μιλφοτούμπανο το οποίο μου είχε πει πως μπορούσαμε να πάμε στην τουαλέτα να γαμηθούμε αλλά προτιμούσε ξενοδοχείο εκτός... Έλα όμως που αμέσως μετά μου έσκασαν κάτι ζόρια οικονομικά και δεν πήγαμε ποτέ ξενοδοχείο, καλύτερα να την έπαιρνα εκείνο το βράδυ στην τουαλέτα του "Playboy", το θυμάμαι το σκηνικό και στεναχωριέμαιΣτο Skorpio (ναι εννοειται το καινουργιο στο Νοταρα) kai Europa (ιδιο δρομο λιγο πιο μετά με απαραδεκτο μαλακα ιδιοκτητη)
Στο Playboy βαρεθηκα να περιμενω,ηπια ενα ποτο έκατσα άλλα ουτε 10 λεπτα και εφυγα
Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
Καλά εγώ με τη Σία τον πρώτο καιρό στον "Πρίγκηπα" είχα τρελαθεί, την πλήρωνα και γαμιόμασταν σαν να μην υπάρχει αύριο ενώ στην αρχή μου το έπαιζε παρθένα ίσως για να με καβλώσει, δεν ξέρω τί να πω... Ας πούμε την πρώτη φορά που κάτσαμε μαζί μου έλεγε ότι δε δίνει γλωσσόφιλα και δε δέχεται χύσιμο στα βυζιά... Τελικά την έχυσα στα βυζιά ήδη εκείνο το πρώτο βράδυ, και από τη δεύτερη φορά που πήγα και μετά όχι απλώς ανταλλάσαμε γλωσσόφιλα αλλά με δική της πρωτοβουλία μάλιστα και μου έχωνε και όλη τη γλώσσα μέσα, απίστευτη κάβλα... Γλειφομούνι στο μαγαζί δεν της έκανα ποτέ, μόνο στο ξενοδοχείο πριν κανα χρόνο που σας είπα ότι ήταν σχεδόν κομοδίνο στο δωμάτιο... Μόνο κώλο δεν έδινε ποτέ αλλά δε με πείραξε γιατί ήταν άκωλη εντελώς, το μοναδικό αδύνατό της σημείοΚαι εγω θέλω..
Για τη Σια
Θα πω λίγα.. Καριόλακι μεγάλο σίγουρα.θεα,μιλάμε καυτό που θέλω να δείχνει κυρία που σε προσπαθεί να σε έχει σηκωμένο ασταμάτητα για να θες να τη γαμησεις.
Θυμαμαι μια μέρα που στραβωσε με ένα παππού και με το που ήρθε σε εμένα έκανε τα πάντα ,με 10 ευρώ έπεσε και μου το επέρνε πίπα,η πλάκα ήτανε ότι κοιτάγε το παππου την ώρα που έσκιζε τη Καποτά και την άφηνε στο στόμα της και μου την έβαλε χωρίς χέρια στο πουτσο
μου
Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
Όντως, έχω κάτσει κι εγώ στο "Blue night", μεγάλη μούφα μαγαζί, καλά - καλά ούτε να χουφτώσεις δεν επιτρέπεται εκείεγω παντως το καλοκαιρι την κερασα ενα ποτο και θυμηθηκαμε τα παλια..εννοειται ως γνωστων ηθελε παραπανω,αλλα ετσι με αυτα που εκανε (τιποτα) δεν της αξιζε..ετσι ειναι ολες σε αυτο το μαγαζι
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Λοιπόν το "Πωλίνα" είναι στη διασταύρωση της Λεωφόρου Γεωργίου Παπανδρέου και Αμυγδαλιάς, σχεδόν απέναντι από το 3ο Γενικό Λύκειο Χαλκίδας... Το "Μαριάννα" είναι πάνω στην Εθνικής Αντιστάσεως απ' ό,τι βλέπω, λίγο πριν τα "Ελαστικά Καμίνης"Καλυτερα να τις ποσταρεις
newbrdlo@gmail.com
Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Σεπ 2023
- Μηνύματα
- 232
- Like
- 324
- Πόντοι
- 21
Στο "Playboy" μου ειπαν για τραπεζι στη γωνια...Καλά πιο υπερεκτιμημένο μαγαζί από το "Europa" δεν υπάρχει και όντως μαλάκας ο ιδιοκτήτης... Και ας είναι από τα πιο παλιά μαγαζιά εκεί, μέχρι και φόνος έχει γίνει εκεί μέσα τη δεκαετία του '90, οι πολύ παλιότεροι ίσως το γνωρίζουν... Στον νέο "Σκορπιό" δε μου κάνει καρδιά να πάω ειδικά μ' αυτά που ακούω γιατί στον παλιό έχω ζήσει απίστευτα σκηνικά, μέχρι και μικρό βιβλίο γράφω... Όσο για το "Playboy" πρέπει να έχω 10 χρόνια να πάω, τότε είχα κεράσει ένα απίστευτο μιλφοτούμπανο το οποίο μου είχε πει πως μπορούσαμε να πάμε στην τουαλέτα να γαμηθούμε αλλά προτιμούσε ξενοδοχείο εκτός... Έλα όμως που αμέσως μετά μου έσκασαν κάτι ζόρια οικονομικά και δεν πήγαμε ποτέ ξενοδοχείο, καλύτερα να την έπαιρνα εκείνο το βράδυ στην τουαλέτα του "Playboy", το θυμάμαι το σκηνικό και στεναχωριέμαι
το "Σκορπιο" είναι αρκετά πιο φωτεινο και ανοιχτο απο τον παλιο και οτι κανεις φαινεται (δεν μου ειπαν για κρυμμενες γωνιες/τοιλετες)
Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
Τίποτα απολύτως, κάτι τούμπανα γύφτισσες το έχουν το μαγαζί και γενικά όσες δουλεύουν εκεί μέσα είναι γύφτισσες... Σε live βραδιά έχω πάει όπου τραγουδίστρια ήταν ένα πρώην διάσημο στουντιοκόριτσο για όσους μπορούν να φανταστούν ποια είναι, ωραία περάσαμε αλλά δεν παρέχονται τίποτα σεξουαλικές υπηρεσίεςΚαλημέρα και καλή χρονιά
Της βουλαρας τα καμώματα που είναι εκεί Τρούμπα μεριά παίζει τίποτα;;;;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Η Δώρα άφαντη φίλε απ' το νέο μαγαζί; Η Φωτεινή; Κάποια απ' τις παλιές τέλος πάντων που να συνέχισε εκεί;Στο "Playboy" μου ειπαν για τραπεζι στη γωνια...
το "Σκορπιο" είναι αρκετά πιο φωτεινο και ανοιχτο απο τον παλιο και οτι κανεις φαινεται (δεν μου ειπαν για κρυμμενες γωνιες/τοιλετες)
newbrdlo@gmail.com
Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Σεπ 2023
- Μηνύματα
- 232
- Like
- 324
- Πόντοι
- 21
μπραβο ρε φιλε 2/2 μπινγκοΤίποτα απολύτως, κάτι τούμπανα γύφτισσες το έχουν το μαγαζί και γενικά όσες δουλεύουν εκεί μέσα είναι γύφτισσες... Σε live βραδιά έχω πάει όπου τραγουδίστρια ήταν ένα πρώην διάσημο στουντιοκόριτσο για όσους μπορούν να φανταστούν ποια είναι, ωραία περάσαμε αλλά δεν παρέχονται τίποτα σεξουαλικές υπηρεσίες
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Για ποιο μαγαζι λετε;
Η Δώρα άφαντη φίλε απ' το νέο μαγαζί; Η Φωτεινή; Κάποια απ' τις παλιές τέλος πάντων που να συνέχισε εκεί;
είχε μια Δωρα η θεοδωρα δεν θυμαμαι ακρβως τι μου ειπε ,αλλά δεν εκανε τίποτα ,απλα εκατσε διπλα και μιλησαμε,για αυτο την κερασαενα απλό ποτό
και ειχε μια Φωτεινη αλλά δεν νομιζω οτι για την ιδια μιλάμε..αυτη φαινεται μεγαλη στη ηλικια αλλά με ψραια και καλη διαθεση - κατσαμε μαζί
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 12
- Εμφανίσεις
- 3K
- Απαντήσεις
- 39
- Εμφανίσεις
- 11K
- Απαντήσεις
- 12
- Εμφανίσεις
- 7K
