Porn Gangster
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2015
- Μηνύματα
- 15.181
- Κριτικές
- 165
- Like
- 26.042
- Πόντοι
- 34.168
Για την Τάνια με τα γυαλιά λέμε;
Δεν ειδα κάποια να φοράει γυαλιά χθές πάντως.
Για την Τάνια με τα γυαλιά λέμε;
Στο παλιο μαγαζι ηταν μεσα Μαιου 2024. Πρωτη φορα πηγαινα αλλα απο αυτα που ειδα χουφτωματα και δαχτυλιασματα πεφτανε εδικα Πεπη και Κλεοπαρτα. Τουαλετα προς το βαθος του μαγαζιου ειδα 2-3 φορες ζευγαρακια να βγαινουνε αλλα δεν μπορω να πω αν ολες ηταν του μαγαζιου η και κανονικα ζευγαρια. Πανω ο χωρος εχει πιο αραι τραπεζια με πιο χαλαρη φαση. Οτι γινοταν ηταν στην γυναικεια τουαλετα η οποια καθαριζοταν απο μια ισως καθαριστρια (δεν εκανε κονσομασιον) καθε 15 λεπτα τουλαχιστονΡε συ Γκολέμη δηλαδή στον Σκορπιό "ΠΑΜ" έχουν αρχίσει δαχτυλιάσματα και σκηνικά στην τουαλέτα; Δεν είναι πλέον πυρφοράδικο του εσχίστου είδους;
Στο παλιο μαγαζι ηταν μεσα Μαιου 2024. Πρωτη φορα πηγαινα αλλα απο αυτα που ειδα χουφτωματα και δαχτυλιασματα πεφτανε εδικα Πεπη και Κλεοπαρτα. Τουαλετα προς το βαθος του μαγαζιου ειδα 2-3 φορες ζευγαρακια να βγαινουνε αλλα δεν μπορω να πω αν ολες ηταν του μαγαζιου η και κανονικα ζευγαρια. Πανω ο χωρος εχει πιο αραι τραπεζια με πιο χαλαρη φαση. Οτι γινοταν ηταν στην γυναικεια τουαλετα η οποια καθαριζοταν απο μια ισως καθαριστρια (δεν εκανε κονσομασιον) καθε 15 λεπτα τουλαχιστον@Golemis οντως παίζουν φάσεις στο Σκορπιό ;;;; εγω νομιζα ηταν τελειως κερασματάδικο.
Φιλε πολλα 100 μην τα δωσεις με τιποτα. Πες της παω να περασω καλα με την Εμμανουελλα με 60 ευρω. Η Τανια ειναι τρελλαρα και δε γουσταρει απορριψη με τιποτα.Λοιπόν μάγκες καταδρομική απόψε γιατι ήθελα να πιώ ένα ποτάκι και να πιάσω κανα κώλο....
Πηγαινα για την PUB 65 αλλα ήταν κλειστή... το ίδιο και το Κομπλέ επι της 3ης σεπτεμβρίου καλα οχι πως θα έμπαινα εκει μέσα
απλά το αναφέρω για όσους συναγωνιστές θέλουν να πάνε μια Δευτέρα βραδυ μπορει να μην είναι τυχαίο.
Πιρουέτ ανοιχτό μέχρι τις 3.
Είπα να τραβήξω προς Λα λούνα γιατι εχω βαρεθεί να κάνω φάσεις με τις ίδιες και τις ίδιες.
Οπότε Χαλαρά και Πιρουέτ αποκλείστηκαν γρήγορα χωρις δεύτερη σκέψη.
Μπήκα στη Λα Λούνα και έκατσα να πιώ το ποτάκι μου.
Κοστος αντρικού ποτού στα 7 ευρώ πήρα ενα ουισκάκι.... Στη μπάρα η Δανάη.
Ρόστερ -> Ρόζα - Μαρία η μελαχροινή (ηταν καβατζωμένη με ενα τύπο όλο το βράδυ) - μια καστανή ρωσίδα με αθλητικά παπούτσια
ειναι αυτή που είχα αναφέρει σε προηγούμενη κριτική μου οτι δεν κατεβαίνει στη καβάτζα
Μια αδύνατη καστανη με κοτσιδα και χαζουχαρούμενο στύλ (το χω αναφέρει το ονομα της σε προηγουμενη ενημέρωση τωρα δεν θυμάμαι να σας το γράψω καταλάβατε ποια ειναι)
Και τέλος οι 2 πιο ενδιαφέρουσες περιπτώσεις στο μαγαζί για τα δικά μου γούστα
Πρώτη η Τάνια ... @Womanaholic εχεις πολύ δικιο σε ΟΤΙ έχεις γράψει για αυτήν η γκόμενα απο σώμα δε παίζεται κωλάρες βυζάρες τρομερό μουνί κρατιέται πολύ καλα στην ηλικία των 40 ή και παραπάνω δε ξέρω δεν τη ρώτησα
και βέβαια μια καινουργια η Ρωξάνη (καινουργια για μένα δεν την έχω ξαναδεί με καστανο προς κοκκινο ανοιχτό κοντό μαλλι. Πλατινέ βασικά το μαλλι της και πολύ καυλιάρικο στυλιάρι... βυζάρες δεν ειχε αλλα ωραιο γυμνασμένο αδυνατο κορμάκι.
Σε κάποια φάση τη πηρε αγκαζέ ένας μπάρμπας μαζί με την χαζοχαρούμενη κοτσιδού.
Αν κρίνω απο το στύλ της μάλλον δεν κάνει πολλά μπορει να πη κατεβαινει κάν καβατζα , πιθανολογω δεν ειμαι σίγουρος καθώς περιμένει να της πείς εσυ να έρθει στο τραπέζι , μου χαμογέλασε απο μακρυα στην αρχη της ανταπέδωσα αλλα δεν ήρθε στο τραπεζάκι. Κάνει τη δυσκολη ;;;
Τελικά είπα να κατέβω καωατζούλα με την Τάνια ειναι πολύ δυνατό σώμα όπως εγραψα αλλα το εκμεταλλεύεται ειναι φαρμακείο στις τιμές.
100 το σέξ
80 η πίπα
50 η απλή φάση με χουφτώματα - φιλιά και μαλακία να χύσεις.
Το τελευταίο πήρα , μάλιστα έκανα ενα deal μαζι με το ποτό της όλα μαζί 50 και καβάτζα. Δεν πέρασα άσχημα... ήταν και ενας άλλος συναγωνιστης κάτω με τη ρόζα και μας έπαιρνε μάτι.... η Ρόζα τον πλάκωσε στις πίπες ενω ηταν όρθιος. Τρομερά σκηνικά.
Εχυσα δυνατά με μαλακία στα χεράκια της Τάνιας αφου της έγλειφα τις βυζάρες και της φιλούσα το κώλο... της κατέβασα και το κιλοτάκι σε κάποια φάση να χαζεψω αυτη την ωραια μουνάρα ! Απίστευτό κωλαράκι, με τη χούφτα μου της χαϊδευα τη μουνάρα της και αυτη με φιλούσε παντού και με έγλειφε στο αυτί λέγοντας μου οτι είμαι καβλιάρης.
ικανοποιημένος σε γενικές γραμμές αλλα ρε παιδιά 100 για να πηδήξεις εκει κάτω μου φαίνονται πολλά. Αν και θέλω να πηδηχθούμε δυσκολα θα το επιχειρήσω.
Μπορει να ανεβάσω αναλυτική κριτική.
Αντε καληνύχτα.
Λογικο ειναι να μη διαφημιζεται ετσι αυτο. Δε θα το δεις χυμα αυτο οπως Λα Λουνα με συναγωνιστες να παρακολουθουν αλλα μονο τουαλετα. Οταν ερθω Ελλαδα θα παω στο καινουριο μαγαζι να δω το καραοκε η το πουτσαοκε αναλογα τι θα παιξειΚατσε λες τωρα για τον Σκορπιο στη Τρούμπα ; η για το παλιό Σκορπιό ΠΑΜ ; που δεν το ξερω εγω αυτο καθολου το μαγαζι αλλα οκ.
Παντως σε αυτο που διαφημιζουνε τέτοια δεν γίνονται. Να το διευκρινησουμε αυτο !!!
Ανέβασα και μια κριτικη για τη Λα λούνα ωραιο σκηνικό αν την εγκρίνουν οκ.
Το Σκορπιος Παμ στην ΚαλλιθεαΚατσε λες τωρα για τον Σκορπιο στη Τρούμπα ; η για το παλιό Σκορπιό ΠΑΜ ; που δεν το ξερω εγω αυτο καθολου το μαγαζι αλλα οκ.
Παντως σε αυτο που διαφημιζουνε τέτοια δεν γίνονται. Να το διευκρινησουμε αυτο !!!
Ανέβασα και μια κριτικη για τη Λα λούνα ωραιο σκηνικό αν την εγκρίνουν οκ.
Λογικο ειναι να μη διαφημιζεται ετσι αυτο. Δε θα το δεις χυμα αυτο οπως Λα Λουνα με συναγωνιστες να παρακολουθουν αλλα μονο τουαλετα. Οταν ερθω Ελλαδα θα παω στο καινουριο μαγαζι να δω το καραοκε η το πουτσαοκε αναλογα τι θα παιξει
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Το Σκορπιος Παμ στην Καλλιθεα
Εχεις απολυτο δικιο φιλε μου. Για Τανια απο το Χαλαρα (εκει ξεκινησε η ξανθια Τανυα-γιατι υπαρχει και καστανη) 60-70 ειναι παρα πολλα αλλα κομματια να γινει. Στο Σκορπιο Καλλιθεα γινονταν πολλα τουαλεταΚαλα γινόντουσαν τέτοια σκηνικά στο Σκορπιό στη Καλλιθέα ; πηγαινες δηλαδη τουαλέτα με την αλλη και σε τσιμπούκωνε
μπράααβο
ισςως πάμε μια βολτα κανα βράδυ αλλα το μαλλι ποσο πηγε 100 ;
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
100 φιλε δεν έδωσα ουτε χθες στη Λα Λουνα να σ πω την αληθεια για να πηδηξω τη Τάνια στη καβατζα δε δινω τέτοια ποσά....
εγω ειμαι υπέρ του 60-70 μετά ξεφευγει το πραγμα δηλαδη αμα τη πάρεις εξω σε ξενοδοχειο ποσο θα σ πάρει 200 ; για μια ωρα.
Φιλε Womanholic Περιστερι εκτος απο Χαλαρα εχει μεινει τιποτα ανοιχτο?Ρε συ το σημαντικότερο ξέχασες να του αναφέρεις του ανθρώπου, το "La luna" στη Μιχαλακοπούλου
Εχεις απολυτο δικιο φιλε μου. Για Τανια απο το Χαλαρα (εκει ξεκινησε η ξανθια Τανυα-γιατι υπαρχει και καστανη) 60-70 ειναι παρα πολλα αλλα κομματια να γινει. Στο Σκορπιο Καλλιθεα γινονταν πολλα τουαλετα
Καταλαβα φιλε. Οταν την ειχα παρει τελευταια φορα μου ειχε πει οτι ξενοδοχειο παει μονο αμα γουσταρει τη χημεια με τον πελατη. Μαλλον αλλαξε τακτικηΗ Ξανθιά ειναι η Αμάντα. Δεν την είδα χθές.... η πρώην Αμαντα του Χαλαρά. Εχουμε κάνει κάτι γλέντια με αυτήν απερίγραπτα εποχές 2021-2022.
Για την καστανή μιλάω εγώ.
Καταλαβα φιλε. Οταν την ειχα παρει τελευταια φορα μου ειχε πει οτι ξενοδοχειο παει μονο αμα γουσταρει τη χημεια με τον πελατη. Μαλλον αλλαξε τακτικη
Απολυτα σωστος η Ροζα ειναι καλη επιλογη. Να ξερεις ομως οτι για τι σωστη τιμη ΟΛΕΣ κανουνε ξενοδοχειοΕγω που τη ρώτησα χθές αν βγαινει εκτος μαγαζιού η απάντηση ηταν ΟΧΙ.
Την αλλη φορά θα πάρω τη Ρόζα αν ειναι και πιο φθηνή. Ενταξει 100 δε δινω μη το ξεφτιλισουμε και τελειως...
100 ευρω για 10 λεπτά γαμησι στη καβατζα ελεος.
Απολυτα σωστος η Ροζα ειναι καλη επιλογη. Να ξερεις ομως οτι για τι σωστη τιμη ΟΛΕΣ κανουνε ξενοδοχειο
Δε νομιζω η Ροζα να θελει 100 αντε μεχρι 70 το πολυ. Θημησου οτι ξενοδοχειο φευγεις απο αυτα του κψλομπαρου πλεον. Για Ροζα υπολογησε 70 το γαργαλισι (πολυ παραπανω απο μια ωρα) και 30-40 ενα καλο ξενοδοχειο γυρω στα 120 τοταλΑμα ζητάει και η Ρόζα τόσα το πουτσο κλαιγανε. Αν είναι επειδή γουστάρουμε μια φάση σε κωλομπαρο να μας παει ο κόσμος αηδόνι τίποτα θα τα αραιωσω και εγώ αρκετά.... Θα πηγαινω για κανα ποτο και χαβαλέ στην Pub αμα θέλει καμια κανα φραπεδάκι με 2-3 ποτα όπως η Ίνα και τέλος.
Καλη η εποχή των κωλομπαρων αλλά μάλλον μας τελείωσε καλά περασαμε όμως δεν έχω παραπονο.
Δε νομιζω η Ροζα να θελει 100 αντε μεχρι 70 το πολυ. Θημησου οτι ξενοδοχειο φευγεις απο αυτα του κψλομπαρου πλεον. Για Ροζα υπολογησε 70 το γαργαλισι (πολυ παραπανω απο μια ωρα) και 30-40 ενα καλο ξενοδοχειο γυρω στα 120 τοταλ


Το ένα σχόλιο που ζητάει τιμές θα ρωτάει για Ίνα…@Golemis αμα μου ανεβάσουν τη κριτική θα διαβασεις !!!
![]()
Ίνα (Inna Innaki)
Βουλγάρα Pornostar Ίνα (Inna Innaki) και Ελληνικές τσόντες Sirina και ***** στις οποίες έχει συμμετοχή. Φωτογραφίες, πληροφορίες και κριτικές.www.bourdela.com
ΕΛΑΤΕ καβλιάρηδεςςςςςς δική σας !
Μέσα απο κριτική της ινας βγαινει και μια κριτική για κωλόμπαρο με Τάνια χαχα
αόρατος πορνο καταδρομέας βομβαρδίζει απο παντού στα ξαφνικά.![]()