You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Κωλόμπαρα που γαμάς
- Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 8K
- Εμφανίσεις 2M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)
Golemis
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Ιουν 2008
- Μηνύματα
- 2.786
- Κριτικές
- 9
- Like
- 1.875
- Πόντοι
- 216
Γουσταρουμε ασματα τελεταιο σταδιο και κλαρινο φτοσγυ. Αυτο μου θυμιζει 2012 μπαρ Χαλαρα Περιστερι εχουνε σκασει αρκουδογυφτοι με Νισσαν φορτηγακι Ἑπιπλας Νεκταριος" και ξεφορτωνουνε κουβαδες με γαρυφαλα απο το νεκροταφειο καθομαι με την Ιρινα διπλα εισοδο στο τραπεζι απεναντι απο την καβατζα με τα φυτα ερχεται και με απταιστη γυφτοπροφορα μου λεει "Ρε παλεκαρι να παει το Ιρινα χορο με γαρυφαλα τουλουμα?"και ριχνουνε τα γαρυφαλα τουλουμα πατωμα και πεθαινω απο τα γελια μεχρι που ηρθαν δακρυα κλαυσιγελος. "Παρε μωρο με γαρεφαλα"
Golemis
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Ιουν 2008
- Μηνύματα
- 2.786
- Κριτικές
- 9
- Like
- 1.875
- Πόντοι
- 216
Μπαρακι χωρις τσιγγανογυφτικα και γυφτοτσιγγανικα δε γινεται. Θυμαμαι σε ενα κωλομπαρο συζηταγα με μια παρεα στο διπλα τραπεζι (μια σπανια φορα που το Χαλαρα ηταν γεματο) και του λεω τσιγγανοι εισαστε παιδια? και παρεξηγηθηκανε! Οπα ρε παλεκαρι δεν ειμαστε τσεγγανοι (κλασσικη προφορα που το ι γινεται ε αντε να σας μαθω και λαογραφια) ειμαστε Ρομα. Δε με χαλαει γυφτο αλλα μη μελες τσεγγανο θα χαλασαμε τις καρδιες μας. Βγαλτε ακρη!
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 12
- Εμφανίσεις
- 3K
- Απαντήσεις
- 39
- Εμφανίσεις
- 11K
- Απαντήσεις
- 12
- Εμφανίσεις
- 7K