Η Little goth bath είναι πραγματικά τούμπανο... Την είχε αναφέρει και άλλος φίλος στο νήμα με το αυταρχικό. Κάποια εποχή έκανε σέσσιονς - μάλλον - μόνο wrestling. Με τιμές όμως απλησίαστες για πολλούς από εμάς... Τώρα αν με την Αλεξάνδρα έχει αρχίσει να προσφέρει και φουλ πρόγραμμα νομίζω θα τα σπάει...
Δεν ξέρω τι προσφέρεται στο πάρτυ ή αν έχει έξτρα χρεώσεις αλλά 150 ευρώ για 4 ώρες με αυτό το τιμ... Μου φαίνεται πολύ νορμάλ τιμή.
Η συνάντηση, όπως έγραψα και σε άλλο θέμα, ήταν εξαιρετικού επιπέδου. Άριστη οργάνωση, εντυπωσιακές καλεσμένες και προπάντων καλή παρέα. Περιμένω με αγωνία τη διοργάνωση του επόμενου.
Η συνάντηση, όπως έγραψα και σε άλλο θέμα, ήταν εξαιρετικού επιπέδου. Άριστη οργάνωση, εντυπωσιακές καλεσμένες και προπάντων καλή παρέα. Περιμένω με αγωνία τη διοργάνωση του επόμενου.