Ρε φίλε πολύ μέτριο στα δικά μου τα μάτια μου φάνηκε το ρόστερ...Απ όλες τις κοπέλες αντικειμενικά δεν βρήκα μια που να πω εδώ είμαστε...
Σε στριπ με 15 ευρω είσοδο θα έπρεπε να είχε 1,2 σλαβες τουμπανες+πολύ κινητό και άραγμα στον καναπέ από τις τυπισσες μα πολύ όμως μετά σηκώνεσε και φεύγεις .Εγώ πήγα πριν 1 βδομάδα οπότε ενημερώνω κιόλας.
Ας μα πει κάποιος μύστης κάποιο που να έχει το πιο καλό σλαβικό ρόστερ αυτήν την περίοδο και όχι να έχει τις ίδιες εδώ και 2 χρόνια
δίχως να αλλάζει.