Γιατί στον πούτσο είπαν "φυσαρμόνικα" αυτόν τον τύπο λεωφορείου, ποτέ δεν κατάλαβα.
Επίσης, πήγαινε στις ΟΣΥ να σου δώσουν στοιχεία πόσα ΕΛΒΟ 18μετρα με φυσούνα (έτσι έπρεπε να λέγονται) έχουν καεί στον δρόμο.
Η μαλακία στην αγορά των ηλεκτρικών δεν έχει να κάνει με τα ίδια τα οχήματα και την αντοχή τους.
Έχει να κάνει με την επιλογή να αγοραστεί διαφορετικός τύπος ηλεκτροκίνητου οχήματος, την ώρα που υπάρχουν τόσα τρόλεϊ και έτοιμο εναέριο δίκτυο και δεν βγαίνουν έξω ούτε τα μισά οχήματα καθημερινά.
Γιατί στον πούτσο είπαν "φυσαρμόνικα" αυτόν τον τύπο λεωφορείου, ποτέ δεν κατάλαβα.
Επίσης, πήγαινε στις ΟΣΥ να σου δώσουν στοιχεία πόσα ΕΛΒΟ 18μετρα με φυσούνα (έτσι έπρεπε να λέγονται) έχουν καεί στον δρόμο.
εμεις που τα καβαλαμε ετσι τα λεμε, εσυ οδηγα το σμαρτ σου και μην εχεις αποψη για ολα ως ειδικος. ας καηκανε, να δω στον καυσωνα τα κινεζικα πως θα αντεξουν, και αμα πεσει κανα χιονι να μενουν απο μπαταρια
Η μαλακία στην αγορά των ηλεκτρικών δεν έχει να κάνει με τα ίδια τα οχήματα και την αντοχή τους.
Έχει να κάνει με την επιλογή να αγοραστεί διαφορετικός τύπος ηλεκτροκίνητου οχήματος, την ώρα που υπάρχουν τόσα τρόλεϊ και έτοιμο εναέριο δίκτυο και δεν βγαίνουν έξω ούτε τα μισά οχήματα καθημερινά.
τα τρολλευ "ειδημονα" απαιτουν προδιαγραφες. πχ στο Ζωγραφου που ειδαμε τα κινεζικα, θα πρεπει να περαστουν γραμμες εναεριες δλδ κοψιμο δεντρων κτλ. αυτο για εσενα ειναι πιο ευκολο ως επιλογη; κοιτα μην μεινει απο κιβωτιο το σμαρτ τον ηπιες
εμεις που τα καβαλαμε ετσι τα λεμε, εσυ οδηγα το σμαρτ σου και μην εχεις αποψη για ολα ως ειδικος. ας καηκανε, να δω στον καυσωνα τα κινεζικα πως θα αντεξουν, και αμα πεσει κανα χιονι να μενουν απο μπαταρια
χτυπημα κατω απο την μεση. παλι καλα που ΜΠΟΡΩ και κανω τετοιες διαδρομες με τα ποδια. κοιτα μην σε πιασει οτι επιασε εμενα που 7 χρονια ημουν μια ανασα απο την δουλεια μου επισης....
τα τρολλευ "ειδημονα" απαιτουν προδιαγραφες. πχ στο Ζωγραφου που ειδαμε τα κινεζικα, θα πρεπει να περαστουν γραμμες εναεριες δλδ κοψιμο δεντρων κτλ. αυτο για εσενα ειναι πιο ευκολο ως επιλογη; κοιτα μην μεινει απο κιβωτιο το σμαρτ τον ηπιες
Βρε κατακαημένε πελατάκο του ΟΑΣΑ μας, είπα εγώ να πάνε τα τρόλεϊ στου Ζωγράφου;;;;
Είπα για μεγάλη επέκταση δικτύου; Είπα για την ανεξήγητη επιλογή του ΟΑΣΑ να απαξιώσει το υπάρχον δίκτυο και το τροχαίο υλικό.
Σε ενοχλεί που υπάρχουν άνθρωποι με γνώσεις επί του θέματος των συγκοινωνιών;
Σε πειράζει;
Να μη σε πειράζει.
Ο ΟΑΣΑ για εσένα σκέφτεται μωρέ!
Θα συνεχίσουν να σε εξυπηρετούν με τα ΕΛΒΟ 24 - 25 ετών και τα Irisbus 20 ετών για αρκετά χρόνια ακόμα!
χτυπημα κατω απο την μεση. παλι καλα που ΜΠΟΡΩ και κανω τετοιες διαδρομες με τα ποδια. κοιτα μην σε πιασει οτι επιασε εμενα που 7 χρονια ημουν μια ανασα απο την δουλεια μου επισης....
Βρε κατακαημένε πελατάκο του ΟΑΣΑ μας, είπα εγώ να πάνε τα τρόλεϊ στου Ζωγράφου;;;;
Είπα για μεγάλη επέκταση δικτύου; Είπα για την ανεξήγητη επιλογή του ΟΑΣΑ να απαξιώσει το υπάρχον δίκτυο και το τροχαίο υλικό.
Σε ενοχλεί που υπάρχουν άνθρωποι με γνώσεις επί του θέματος των συγκοινωνιών;
Σε πειράζει;
Να μη σε πειράζει.
Ο ΟΑΣΑ για εσένα σκέφτεται μωρέ!
Θα συνεχίσουν να σε εξυπηρετούν με τα ΕΛΒΟ 24 - 25 ετών και τα Irisbus 20 ετών για αρκετά χρόνια ακόμα!
Η μαλακία στην αγορά των ηλεκτρικών δεν έχει να κάνει με τα ίδια τα οχήματα και την αντοχή τους.
Έχει να κάνει με την επιλογή να αγοραστεί διαφορετικός τύπος ηλεκτροκίνητου οχήματος, την ώρα που υπάρχουν τόσα τρόλεϊ και έτοιμο εναέριο δίκτυο και δεν βγαίνουν έξω ούτε τα μισά οχήματα καθημερινά.
Άλλη φάση. Ο Έλληνας μόλις ακούσει 3 λίρες τουλάχιστον το εισιτήριο για τις μεγάλες διαδρομές, και χωρίς δυνατότητα κάρτας απεριορίστων διαδρομών, θα πηδήξει από το παράθυρο.
Στο Λονδίνο φορτώνεις την oyster card και σε χρεώνει την διαδρομή αλλά όταν συμπληρώσεις το ημερήσιο ανώτατο όριο δεν σε χρεώνει επιπλέον και για την υπόλοιπη μέρα μετακινείσαι δωρεάν απεριόριστα. Εκτός αν πας σε μεγαλύτερη ζώνη.
Κλεινοντας 3 μηνες "αποτοξινωσης" ακομα νοιωθω τις συνεπειες αυτης. Καθε φορα που κατεβαινω για δουλεια, κατευθειαν νοιωθω την τοξικοτητα του κεντρου της Αθηνας, του περιβαλλοντος. Οι φρενηρης/αλλοπροσαλλοι ρυθμοι, οι υποδομες/περιβαλλον, η ταση ολοι να πιανιονται με το παραμικρο να καυγαδισουν, ο συνεχης θορυβος, η βρωμα, κ.α. Πιανω τον εαυτο μου μεσα στα πρωτα 5 λεπτα να "αλλαζω" απο οτι ημουν πιο πριν καθοδον για δουλεια, αντιστεκομαι να μπω σοτν χορο του γυρω μου καθε μερα, ειμαι σε αποτοξινωση και το παλευω. Με σωνει κυριολεκτικα με σωνει η ωρα που φευγω. Πως ζουσα τοσα χρονια μεσα σε αυτη τη ζουγκλα.....
Κλεινοντας 3 μηνες "αποτοξινωσης" ακομα νοιωθω τις συνεπειες αυτης. Καθε φορα που κατεβαινω για δουλεια, κατευθειαν νοιωθω την τοξικοτητα του κεντρου της Αθηνας, του περιβαλλοντος. Οι φρενηρης/αλλοπροσαλλοι ρυθμοι, οι υποδομες/περιβαλλον, η ταση ολοι να πιανιονται με το παραμικρο να καυγαδισουν, ο συνεχης θορυβος, η βρωμα, κ.α. Πιανω τον εαυτο μου μεσα στα πρωτα 5 λεπτα να "αλλαζω" απο οτι ημουν πιο πριν καθοδον για δουλεια, αντιστεκομαι να μπω σοτν χορο του γυρω μου καθε μερα, ειμαι σε αποτοξινωση και το παλευω. Με σωνει κυριολεκτικα με σωνει η ωρα που φευγω. Πως ζουσα τοσα χρονια μεσα σε αυτη τη ζουγκλα.....
Άραξε πάντως μια φορά στην Πλατεία Μητροπόλεως π.χ. Με το σκύλο και με όλα. Θα δεις απογευματινές ώρες και μικρά παιδιά να παίζουν μπαλίτσα στην πλατεία. Μπάλες πουλάν τα κοντινά περίπτερα, η φάση παίζει συχνά.
Ή ακόμη καλύτερα, μια βόλτα στην Διονυσίου Αεροπαγίτου, Αποστόλου Παύλου προς και από Ακρόπολη μεριά. Άλλη κατάσταση. Χωρίς μαγαζιά και βιτρίνες, αλλά με πάρκο, με πράσινο, συνολικά μια πολύ ειρηνική ατμοπσφαιρα. Για την οποία έρχονται Αθηναίοι από παντού, αλλά και τουρίστες από όλον τον κόσμο. Ε, δεν θα πας και στην Πλάκα ή τη Μακρυγιάννη να σου πιάσουν τον κώλο οι ταβέρνες, αλλά για βόλτα καλά είναι.