τύποι ο νόμος για τους οίκους ανοχής είναι επίτηδες αδύνατο να εφαρμοσθεί, έτσι όλοι οι οίκοι λειτουργούν τυπικά παράνομα, οπότε μη ψάχνετε και τους υπόλοιπους νόμους, πάρτε δεδομένο ότι είναι πιθανό να υπάρχουν κάμερες παντού, και επίσης πάρτε δεδομένο ότι είναι για ασφάλεια, δεν ασχολούνται καθόλου ούτε ποιοί είσαστε ούτε τι κάνετε.
τύποι ο νόμος για τους οίκους ανοχής είναι επίτηδες αδύνατο να εφαρμοσθεί, έτσι όλοι οι οίκοι λειτουργούν τυπικά παράνομα, οπότε μη ψάχνετε και τους υπόλοιπους νόμους, πάρτε δεδομένο ότι είναι πιθανό να υπάρχουν κάμερες παντού, και επίσης πάρτε δεδομένο ότι είναι για ασφάλεια, δεν ασχολούνται καθόλου ούτε ποιοί είσαστε ούτε τι κάνετε.
Καλά κάνουν και δε πιάνουν με νόμους τα μπουρδέλα.. Πρώτα απ ολα δε γίνετε να εφαρμοστούν επιλεκτικά νόμοι.. αρα αν τα περιλάβουν θα πρέπει να εφαρμοστούν οι νόμοι σε ολο ο εύρος του κράτους.. απο φολογογία μέχρι υγειονομικό κτλ.. Το οτι δε τα αγγίζουν ειναι γιατί λειτουργούν σαν υπόνομοι που ξεπλένουν τους δρόμους της κοινωνίας, μεταφορικά το λέω, οχι οτι παίζει βρωμιά.. επιτελούν συγκεκριμένο έργο λοιπόν..
Το αγοραίο σέξ πρέπει να ναι άβατο.. χιλιάδες χρόνια η δουλειά ειναι πολύ συγκεκριμένη.. πας γαμάς-φεύγεις..
Αλλά η πράξη μέσα στο δωμάτιο ειναι ιδιωτική στιγμή... Μπρορεί τα μπουρδέλα τα ειναι ιδιωτικοί χώροι, να μην υπόκεινται σε νόμους κατα γράμμα.. αλλά κάποια θέματα ανάγονται σε άλλο παρανομαστή.. π.χ. δε μπορείς να πας σε μπουρδέλο να κάνεις ναρκωτικά, δε μπορείς να ασκήσεις βία, δε γινετε να προσβάλλουν τη προσωπική σφαίρα κάποιου, τα μπουρδέλα δεν ειναι άλλος πλανήτης, ύπαρχουν κανόνες προφανώς, αλλά επειδή η δουλειά χιλιάδες χρόνια τώρα ειναι τόσο πολυ συγκεκριμένη, πας γαμάς-φεύγεις.. δε χρειάστηκε ουτε θα χρειαστεί να αλλάξει κάτι ως προς τη λειτουργία τους..
Μου χει τύχει κάτι παρόμοιο για αυτό στο λέω.... Ήμουν μέσα στο δωμάτιο και περίμενα την κορασίδα... Και έριξα ένα δυνατό κλανιδη... Πραγματικά από τις κλανιες που κάνουν πολύ θόρυβο.. Και απέξω ήταν καμιά 7-8 άτομα περίμεναν... Και με άκουσαν... Είπαν μλκ τον άκουσες μπλα μπλα και γέλαγαν..
Παιδιά το θέμα αναφέρεται για κάμερες στο σαλόνι και στον χώρο απ έξω που πιάνει και πεζοδρόμιο και τον δρόμο. Όπως τα Φιλιππίδου έχω δει ότι η κάμερα πιάνει κιόλας και το απέναντι πεζοδρόμιο. Είναι νόμιμο αυτό και εγώ άμα είναι έτσι να βάλω κάμερες γύρω από ρο σπίτι μου και να καταγράφω ποιος περνάει.
Μου χει τύχει κάτι παρόμοιο για αυτό στο λέω.... Ήμουν μέσα στο δωμάτιο και περίμενα την κορασίδα... Και έριξα ένα δυνατό κλανιδη... Πραγματικά από τις κλανιες που κάνουν πολύ θόρυβο.. Και απέξω ήταν καμιά 7-8 άτομα περίμεναν... Και με άκουσαν... Είπαν μλκ τον άκουσες μπλα μπλα και γέλαγαν..
Δεν πίστευαν στα μάτια τους οι αστυνομικοί που έκαναν έφοδο σε συγκεκριμένους οίκους ανοχής της Θεσσαλονίκης, καθώς διαπίστωσαν ότι αυτοί είχαν μετατραπεί