Μάγκες καλησπέρα πάω για δεύτερο μωρό και επειδή το Hyundai μας χαιρέτησε πάω για καινούργιο αμάξι αλλά δεν μπορώ να αποφασίσω είμαι μεταξύ σε octavia του 2004 περίπου,ενα primera της ίδιας χρονιάς κ ένα ford c max. Χρειαζόμαι χώρο κ για αυτό περισσότερο έχω πάει προς αυτά.μεχρι 5κ μπορώ να δώσω αν έχει κάποιος κάτι να προτείνει ευχαριστώ
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).

