Καλημέρα, Kostas_Kriti. Για να σου πει κάποιος από εδώ για τον παππού είναι λίγο δύσκολο. Θα σου εξηγήσω το γιατί. Ό παππούς έχει κλειστό κύκλο. Δεν ανεβάζει αγγελίες και δεν διαφημίζεται. Με αυό τον τρόπο φυλάγεται από τις κακοτοπιές. Δεν είναι λοιπόν και ότι καλύτερο να πάμε εμείς και να του βάλουμε ένα κόκκινο λαμπάκι απ'έξω. Κάποια στιγμή, θα βρεθεί κάποιος συνάδελφος να πάτε παρέα. Εγώ ξέρω τον παππού από το παλιό του στέκι... Το θυμάται κανένας?
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).