Πώς καταντήσαμε έτσι ρε παιδιά; Δηλαδή αυτά τα μαγαζιά δε θα είχαν πέραση σήμερα; Με τόσα δοκίμια, φοιτητές, μόνους στο Ηράκλειο δε θα είχαν πελάτες;
Silk & Velvet το πρώτο στριπιτζάδικο που πήγα ,Status στο υπόγειο στην 62 Μαρτύρων , L' Amour πολύ αργότερα. Τώρα τι έχει μείνει, στη θέση του Silk λειτουργεί το Diamonds & Pearls που όσο πάει παρακμάζει.
Από κωλόμπαρα υπάρχει η Στροφή στο Γάζι ,αλλά είναι ρουλέτα αν θα βρεις καμία να βλέπεται.
Ακόμη και στο Ρέθυμνο, θρυλικά κωλόμπαρα όπως Κόκορας, Σταθμός και Venus (για το τελευταίο δεν είμαι σίγουρος) έχουν πάψει να λειτουργούν. Κρίμα.