tweenpeaks
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Απρ 2026
- Μηνύματα
- 318
- Like
- 438
- Πόντοι
- 21
5,5k γλιτωσαEιχε διαφορα η τιμη του με την τιμη Ελλαδας? Εγω οταν ειχα παρει το Rover 2.20 Coupe, απο το Γιβραλταρ, στα 7200000 περιπου, στην Ελλαδα κοστιζε 11500000. Σοβαρη διαφορα. Συν τρια χρονια δωρεαν το σερβις, σε ολες τις αντιπροσωπειες Rover της Ευρωπης. Γεγονος που αναγκαστηκε να αποδεχτει και η δικη μας Βιαμαξ.
Προτιμω να τα φαω σε διακοπες και πουτανες
Οπως και αυτα που γλιτωνω απο τελη, βενζινες, μαστορες και παρκινγκ
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Ναι, εχω τεσλα ξερω τι σου λεωνα παρω τελκα ηλεκτρικο;
