Νέα

Ηλεκτρικό αυτοκίνητο

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 10 άτομα (0 μέλη και 10 επισκέπτες)

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
318
Like
438
Πόντοι
21
Eιχε διαφορα η τιμη του με την τιμη Ελλαδας? Εγω οταν ειχα παρει το Rover 2.20 Coupe, απο το Γιβραλταρ, στα 7200000 περιπου, στην Ελλαδα κοστιζε 11500000. Σοβαρη διαφορα. Συν τρια χρονια δωρεαν το σερβις, σε ολες τις αντιπροσωπειες Rover της Ευρωπης. Γεγονος που αναγκαστηκε να αποδεχτει και η δικη μας Βιαμαξ.
5,5k γλιτωσα
Προτιμω να τα φαω σε διακοπες και πουτανες
Οπως και αυτα που γλιτωνω απο τελη, βενζινες, μαστορες και παρκινγκ
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

να παρω τελκα ηλεκτρικο;
Ναι, εχω τεσλα ξερω τι σου λεω:hi:
 

sonixxx11

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2020
Μηνύματα
1.200
Like
1.689
Πόντοι
216
5,5k γλιτωσα
Προτιμω να τα φαω σε διακοπες και πουτανες
Οπως και αυτα που γλιτωνω απο τελη, βενζινες, μαστορες και παρκινγκ
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Ναι, εχω τεσλα ξερω τι σου λεω:hi:
Σε περίπτωση που πάει να γίνει απόπειρα κλοπής σε Τέσλα τί γίνεται;Είναι απαραβίαστο; Έχει δικό του σύστημα συναγερμού ή πρέπει να αγοραστεί κάποιος καλός συναγερμός;
Γενικά έχουν κλαπεο Τέσλα στο εξωτερικό; Γιατί Ελλάδα γενικά δεν κλέβουν ηλεκτρικά έτσι και αλλιώς δεν τα θέλουν για κάποιο λόγο οι κλέφτες.
 
Τελευταία τροποποίηση:

aquarius2756

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2023
Μηνύματα
1.443
Like
1.770
Πόντοι
216
5,5k γλιτωσα
Προτιμω να τα φαω σε διακοπες και πουτανες
Οπως και αυτα που γλιτωνω απο τελη, βενζινες, μαστορες και παρκινγκ
E ναι, το συζητας? και το εχεις με ξενες πινακιδες η εβαλες Ελληνικες?
 

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
318
Like
438
Πόντοι
21
E ναι, το συζητας? και το εχεις με ξενες πινακιδες η εβαλες Ελληνικες?
Ελληνικες, δεν εχει τελωνειο ως ηλεκτρικο, μονο κατι παραβολα πληρωσα γυρω στα 100 ευρω και αλλα τοσα για εκδοση πινακιδων
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Σε περίπτωση που πάει να γίνει απόπειρα κλοπής σε Τέσλα τί γίνεται;Είναι απαραβίαστο; Έχει δικό του σύστημα συναγερμού ή πρέπει να αγοραστεί κάποιος καλός συναγερμός;
Γενικά έχουν κλαπεο Τέσλα στο εξωτερικό; Γιατί Ελλάδα γενικά δεν κλέβουν ηλεκτρικά έτσι και αλλιώς δεν τα θέλουν για κάποιο λόγο οι κλέφτες.
Βαριεμαι να σου εξηγω, απλα τα τεσλα δεν μπορουν να κλαπουν
 

sonixxx11

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2020
Μηνύματα
1.200
Like
1.689
Πόντοι
216
Ελληνικες, δεν εχει τελωνειο ως ηλεκτρικο, μονο κατι παραβολα πληρωσα γυρω στα 100 ευρω και αλλα τοσα για εκδοση πινακιδων
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Βαριεμαι να σου εξηγω, απλα τα τεσλα δεν μπορουν να κλαπουν
Bαριεσαι να εξηγήσεις ; Ρε τι ακούμε εδώ μέσα...
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.754
Like
29.811
Πόντοι
6.256
Σε περίπτωση που πάει να γίνει απόπειρα κλοπής σε Τέσλα τί γίνεται;Είναι απαραβίαστο; Έχει δικό του σύστημα συναγερμού ή πρέπει να αγοραστεί κάποιος καλός συναγερμός;
Γενικά έχουν κλαπεο Τέσλα στο εξωτερικό; Γιατί Ελλάδα γενικά δεν κλέβουν ηλεκτρικά έτσι και αλλιώς δεν τα θέλουν για κάποιο λόγο οι κλέφτες.
είναι εξωφρενικά δύσκολο να κλαπεί ένα τέσλα

πιο πολλές πιθανότητες έχεις να το σηκώσεις με ελικόπτερο...ακόμα και με γερανό αν είναι κλειδωμένο για να το κινήσεις θα το σπάσεις.
 

diamantino

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουν 2018
Μηνύματα
1.852
Κριτικές
1
Like
3.956
Πόντοι
456
Nα και το robotaxi της Τέσλα, το Cybercab. Hδη παράγεται και μπορει να οδηγησει μονο του οπου υπαρχει δρομος αλλα και εκτος...ασφαλτου.

α χα χα παει κ μονο του , να το παρεις και να περασει απο κανα μπλοκο ,η να το πιαει καμμια απο αυτες τις πανεξυπνες καμερτες ,οτι ειναι χωριε οδηγο φανατζμα το μπατσο να λεει κυριε διοικητα ηταν χωρις οδηγο , και να τοτ λεει ο αλλος ,δεν ειπαμε δεν θα πινεις οταν εισαι στη δουλεια ?? ποσα χρονιαπισω ειμαστε ...
 

aquarius2756

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2023
Μηνύματα
1.443
Like
1.770
Πόντοι
216
α χα χα παει κ μονο του , να το παρεις και να περασει απο κανα μπλοκο ,η να το πιαει καμμια απο αυτες τις πανεξυπνες καμερτες ,οτι ειναι χωριε οδηγο φανατζμα το μπατσο να λεει κυριε διοικητα ηταν χωρις οδηγο , και να τοτ λεει ο αλλος ,δεν ειπαμε δεν θα πινεις οταν εισαι στη δουλεια ?? ποσα χρονιαπισω ειμαστε ...
Tι να πει και η Αλβανια? Τωρα θα φταιω εγω αν ρωτησω "Αλβανος εισαι, ρε"?
 

aquarius2756

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2023
Μηνύματα
1.443
Like
1.770
Πόντοι
216
εδω στην Ελλααρα θα το λουστεις τι ποτηρι με τις ωραιοτατες λακουβες ,πουμεχουν τοποθετησει ,ωστε να μη μας παιρνει ο υπνος α χα χα
ΟΚ δεν ρωταω, αλλα η απορια παραμενει!
 

diamantino

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουν 2018
Μηνύματα
1.852
Κριτικές
1
Like
3.956
Πόντοι
456
Tι να πει και η Αλβανια? Τωρα θα φταιω εγω αν ρωτησω "Αλβανος εισαι, ρε"?
οχι καταγωγη απο Κρητη ,αλλα δεν ειχα προβατα μονο φραπε επινα και πινω ,αλλα δεν πηρα τιποτα και που να βρω τοσα λεφτα lol Υ.Γ. εκανα πλακα χιουμορ το λενε στις πολιτισμενες Χωρες , αλλα οπως φαινεται μαλλον η εισαι η εχεις; επιροες απο τετοιες η και ακομη χειροτερες Χωρες καλη συνεχεια οθτως αλως αν δεν βγουν μηχανες μεγαλου κυβισμου δεν με ενεδιαφερει το θεμα αλλα η τεχνολογια παντα
 

aquarius2756

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2023
Μηνύματα
1.443
Like
1.770
Πόντοι
216
Το spam το βλεπουν οι moderators ή να αρχισω τα reports?
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Στο βιντεο αυτο, αγαπητοι φιλοι, ειδατε πως βγαινουμε και μπαινουμε απο μια συνοικια, οπως ο Βοτανικος! Μπορει και ναναι ομως και η Καληθεα η οι Αμπελοκηποι.
 

aquarius2756

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2023
Μηνύματα
1.443
Like
1.770
Πόντοι
216
οχι καταγωγη απο Κρητη ,αλλα δεν ειχα προβατα μονο φραπε επινα και πινω ,αλλα δεν πηρα τιποτα και που να βρω τοσα λεφτα lol Υ.Γ. εκανα πλακα χιουμορ το λενε στις πολιτισμενες Χωρες , αλλα οπως φαινεται μαλλον η εισαι η εχεις; επιροες απο τετοιες η και ακομη χειροτερες Χωρες καλη συνεχεια οθτως αλως αν δεν βγουν μηχανες μεγαλου κυβισμου δεν με ενεδιαφερει το θεμα αλλα η τεχνολογια παντα
Οι "καλλιεργειες" δεν αφηνουν καλα κερδη? Καλοδεχουμενο το χιουμορακι any way. Ομως, ρε παιδι μου, στην Κρητη πρεπει να σας το απαγορευσουν το ηλεκτρικο, που ειναι πιο γρηγορο απο το θερμικο, γιατι και κακους δρομους εχετε, αλλα και το παραπατατε, το ριμαδι το γκαζι, οι Κριτικοι.
 

glcmerc12

Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουν 2026
Μηνύματα
18
Like
24
Πόντοι
0
CHR+ 15 kWh μεσο όρο ακόμα και σε ταξίδι με νορμαλ ταχύτητες .φοριτση στο σπτιι σε τριφασική πρίζα γέμισμα μέσα σε 6-7 ώρες αν είναι αδειο.με τη. 77kwh μπαταρία μπροστινό κινητό
 

ledis7

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Φεβ 2010
Μηνύματα
691
Like
1.604
Πόντοι
206
Υπό αμφισβήτηση τα στοιχεία ασφαλείας του Tesla FSD στις ευρωπαϊκές εγκρίσεις. Ειδικοί στην οδική ασφάλεια αμφισβητούν ορισμένους από τους ισχυρισμούς της εταιρείας, υποστηρίζοντας ότι τα στατιστικά στοιχεία που χρησιμοποιήθηκαν ενδέχεται να δίνουν μια πιο θετική εικόνα από την πραγματική απόδοση του συστήματος. Άρθρο του Reuters για όποιον ενδιαφέρεται.


Υ.Γ. Να επισημάνω ξανά (μην πάθει κάνα τσότσο πάλι ο τρανζίσιον και αρχίσει τα μπινελίκια) πως δεν είμαι κατά των ηλεκτρικών ή του self-driving. Παραθέτω ένα άρθρο που βρήκα ενδιαφέρον για τη συζήτηση της έγκρισης του FSD στην Ευρώπη. Εύχομαι η τεχνολογία να αποδειχθεί ασφαλής και να συνεχίσει να εξελίσσεται προς όφελος όλων.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom