Νέα

Ηλεκτρικό αυτοκίνητο

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (0 μέλη και 7 επισκέπτες)

aquarius2756

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2023
Μηνύματα
1.443
Like
1.770
Πόντοι
216
Να τονισουμε οτι το ηλεκτρικο αυτοκινητο, οσα συστηματα ασφαλειας και ναχει, δεν θα μας σωσει απο την αναρχη και απροσεκτη οδηγικη νοοτροπεια μας.
Το θεμα της φορτισης, δεν ειναι καθολου απλο (ακομα). Πηγαινω στα γυρω απο την γειτωνια μου σουπερμαρκετ και βλεπω να εχουν τρεις, πεντε ισως και περισσοτερες θεσεις φορτισης. Σχεδον παντα πιασμενες απο οχηματα που δεν εχουν σχεση με την φορτιση. Εδω δεν σεβομαστε τις θεσεις σταθμευσης των ΑΜΕΑ, τις θεσεις φορτισης των ηλεκτρικων θα σεβαστουμε?
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.754
Like
29.811
Πόντοι
6.256
Δεν ειναι καθολου αυθαιρετο. Βασει πειραματων εχει αποδειχτει οτι η μεταδοση φωτιας απο κυψελη σε κυψελη αντι να γινει μεσα σε δευτερολεπτα οπως γινεται με τις μπαταριες λιθιου, απαιτει πολλα λεπτα. Αρα μολις ξεκινησει το προβλημα, εχει απλετο χρονο ο οδηγος να καλεσει την πυροσβεστικη. Το σβησιμο δεν ειναι ευκολο, αυτο ειναι γνωστο. Το ποσο θα διαρκεσει η φωτια, εχει να κανει με τα υλικά. Υπαρχουν μελετες και για αυτο το θεμα και η μπαταρια νατριου εχει πλεονεκτημα εναντι της μπαταριας ιοντων λιθιου.
Αυθαίρετο είναι το μισή ώρα που έγραψες
Τωρα σειρα μου.... Τι θα πει δεν σβηνουν; Ολες οι φωτιες σβηνουν. Το ζητημα ειναι ποσα λεπτα θα διαρκεσει η φωτια....
Θα πει ότι εφόσον δεν υπάρχει τρόπος να φτάσεις στο σημείο που αναπτύσσονται οι θερμοκρασίες....δεν μπορεί να "σβήσει" όπως το αποκαλείς

πρέπει να περιμένουν να καεί ότι μπορεί και μετά επειδή δεν θα υπάρχει τίποτα άλλο να κάψει (το καλύτερο σενάριο) να σβήσει.

Δεν "σβήνουν" έτσι απλά όλες οι φωτιές...νομίζεις ότι οι πυρκαγιές στα δάση σβήνουν επειδή τις βρέχουν με τα νερά? Οι θερμοκρασίες είναι τέτοιες που απλά περιορίζουν την φωτιά να μην επεκταθεί (όσο γίνεται) και περιμένουν να καούν τα πάντα και να μην βρει η φωτιά κάτι άλλο να κάψει.

Όταν λοιπόν αρπάξει το αμάξι σου το οποίο φορτίζει στο γκαράζ σου...πρέπει να έχεις υπόψη σου ότι το καύσιμο που θα βρει η φωτιά μετά το αμάξι σου...είναι το ίδιο σου το σπίτι.
 

Transition

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Μαρ 2026
Μηνύματα
1.620
Like
1.400
Πόντοι
216
Αυθαίρετο είναι το μισή ώρα που έγραψες

Θα πει ότι εφόσον δεν υπάρχει τρόπος να φτάσεις στο σημείο που αναπτύσσονται οι θερμοκρασίες....δεν μπορεί να "σβήσει" όπως το αποκαλείς

πρέπει να περιμένουν να καεί ότι μπορεί και μετά επειδή δεν θα υπάρχει τίποτα άλλο να κάψει (το καλύτερο σενάριο) να σβήσει.

Δεν "σβήνουν" έτσι απλά όλες οι φωτιές...νομίζεις ότι οι πυρκαγιές στα δάση σβήνουν επειδή τις βρέχουν με τα νερά? Οι θερμοκρασίες είναι τέτοιες που απλά περιορίζουν την φωτιά να μην επεκταθεί (όσο γίνεται) και περιμένουν να καούν τα πάντα και να μην βρει η φωτιά κάτι άλλο να κάψει.

Όταν λοιπόν αρπάξει το αμάξι σου το οποίο φορτίζει στο γκαράζ σου...πρέπει να έχεις υπόψη σου ότι το καύσιμο που θα βρει η φωτιά μετά το αμάξι σου...είναι το ίδιο σου το σπίτι.

Καθολου αυθαιρετο δεν ειναι το μισαωρο που εγραψα. Επειδη εσυ θελεις μασημενη τροφη καθως δεν ξερεις τιποτα απολυτως, δεν ειναι δικο μου προβλημα.
Τα υπολοιπα που γράφεις δεν ειναι τιποτα καινουριο.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.754
Like
29.811
Πόντοι
6.256
Καθολου αυθαιρετο δεν ειναι το μισαωρο που εγραψα. Επειδη εσυ θελεις μασημενη τροφη καθως δεν ξερεις τιποτα απολυτως, δεν ειναι δικο μου προβλημα.
Τα υπολοιπα που γράφεις δεν ειναι τιποτα καινουριο.
ναι φίλε

απλά μέχρι στιγμής ισχυρίστηκες ότι οι μπαταρίες αυτές δεν παίρνουν φωτιά με τίποτα

επειδή χρησιμοποιούνται σε εφαρμογές τηλεπικοινωνίας


μετά είπες ότι δίνουν αρκετό χρόνο να έρθει η πυροσβεστική για να σβήσει την μπαταρία...αφού όλες οι φωτιές σβήνουν...

αλλά στο τέλος όλα αυτά σου είναι γνωστά και φαίνεται ότι ξέρεις πολλά ενώ εγώ δεν ξέρω τίποτα απολύτως.
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.478
Like
118.312
Πόντοι
16.631
ναι φίλε

απλά μέχρι στιγμής ισχυρίστηκες ότι οι μπαταρίες αυτές δεν παίρνουν φωτιά με τίποτα

επειδή χρησιμοποιούνται σε εφαρμογές τηλεπικοινωνίας


μετά είπες ότι δίνουν αρκετό χρόνο να έρθει η πυροσβεστική για να σβήσει την μπαταρία...αφού όλες οι φωτιές σβήνουν...

αλλά στο τέλος όλα αυτά σου είναι γνωστά και φαίνεται ότι ξέρεις πολλά ενώ εγώ δεν ξέρω τίποτα απολύτως.
:coffee:
 

Transition

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Μαρ 2026
Μηνύματα
1.620
Like
1.400
Πόντοι
216
ναι φίλε

απλά μέχρι στιγμής ισχυρίστηκες ότι οι μπαταρίες αυτές δεν παίρνουν φωτιά με τίποτα

επειδή χρησιμοποιούνται σε εφαρμογές τηλεπικοινωνίας


μετά είπες ότι δίνουν αρκετό χρόνο να έρθει η πυροσβεστική για να σβήσει την μπαταρία...αφού όλες οι φωτιές σβήνουν...

αλλά στο τέλος όλα αυτά σου είναι γνωστά και φαίνεται ότι ξέρεις πολλά ενώ εγώ δεν ξέρω τίποτα απολύτως.

Παριστανεις τον χαζο; Αυτα εγραψα; Για διαβασε ξανα γιατι εχεις προβλημα και στην αναγνωση και στην μνημη και στην κατανοηση κειμενου.
 

Transition

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Μαρ 2026
Μηνύματα
1.620
Like
1.400
Πόντοι
216
Όταν λοιπόν αρπάξει το αμάξι σου το οποίο φορτίζει στο γκαράζ σου...πρέπει να έχεις υπόψη σου ότι το καύσιμο που θα βρει η φωτιά μετά το αμάξι σου...είναι το ίδιο σου το σπίτι.

Οταν βρεις το πρωτο αυτοκινητο με μπαταρια ιοντων νατριου που εχει παρει φωτια σε καποιο γκαραζ, ελα να με βρεις.
 

Fullspoonmoon

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.621
Like
5.508
Πόντοι
1.056
Οταν βρεις το πρωτο αυτοκινητο με μπαταρια ιοντων νατριου που εχει παρει φωτια σε καποιο γκαραζ, ελα να με βρεις.
Στον πλανήτη Άρη....υπαρχει ενα σπίτι ...απο κάτω ενα αυτοκίνητο ηλεκτρικό με μπαταρία ιόντων νατρίου....μόλις πήρε φωτιά


Πυροσβεστικό σταθμό δεν έχουμε φτιάξει ακόμα....

Τι κάνουμε Άρη????
 

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
318
Like
438
Πόντοι
21
Ρώτα έναν πυροσβέστη να σου πει αν σβήνονται...

Η χειρότερη φωτιά είναι
Ενω αν λαμπαδιασει ενα θερμικο αυτοκινητο θα σβησει με τον φορητο πυροσβεστηρα...
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

εδω σας διαβαζω και ΜΑΘΑΙΝΩ πραγματακια:coffee:
Εμενα να ακους που εχω τεσλα
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.754
Like
29.811
Πόντοι
6.256
Παριστανεις τον χαζο; Αυτα εγραψα; Για διαβασε ξανα γιατι εχεις προβλημα και στην αναγνωση και στην μνημη και στην κατανοηση κειμενου.
Δεν σου αρέσει να εκτίθεσαι όταν λες κάτι που δεν ισχύει ε; :coffee:

Θες να κάνω copy paste αυτά που έγραψες; Δεν έχω θέμα πλάκα θα έχει

Κυρίως επειδή τα έγραψες επι λεξη «Δεν παιρνει φωτια με τιποτα, αντεχει στους -40...+60 βαθμους Κελσιου»
 

Fullspoonmoon

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.621
Like
5.508
Πόντοι
1.056
Ενω αν λαμπαδιασει ενα θερμικο αυτοκινητο θα σβησει με τον φορητο πυροσβεστηρα...
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Εμενα να ακους που εχω τεσλα
Θα σβήσει....αν στην αρχή επέμβεις γρήγορα και έξυπνα

Με την μπαταρία δεν υπαρχει σωτηρία

Ρώτα ενσν πυροσβεστη
Μαναμ.....ρώτα....
 
  • Like
Αντιδράσεις: j 1973

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
318
Like
438
Πόντοι
21
Θα σβήσει....αν στην αρχή επέμβεις γρήγορα και έξυπνα

Με την μπαταρία δεν υπαρχει σωτηρία

Ρώτα ενσν πυροσβεστη
Μαναμ.....ρώτα....
Εχω προσπαθησει να σβησω φωτια σε αυτοκινητο με πυροσβεστηρα, με το ζορι πλησιασα απο την πυρα. Εννοειται μια τρυπα στο νερο εκανα, καηκε ολοσχερως
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.754
Like
29.811
Πόντοι
6.256
Εχω προσπαθησει να σβησω φωτια σε αυτοκινητο με πυροσβεστηρα, με το ζορι πλησιασα απο την πυρα. Εννοειται μια τρυπα στο νερο εκανα, καηκε ολοσχερως
Μήπως ήταν ηλεκτρικό;:coffee:
 

Fullspoonmoon

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.621
Like
5.508
Πόντοι
1.056
Εχω προσπαθησει να σβησω φωτια σε αυτοκινητο με πυροσβεστηρα, με το ζορι πλησιασα απο την πυρα. Εννοειται μια τρυπα στο νερο εκανα, καηκε ολοσχερως
Σε φωτιά σε αμαξι δεν δίνεις οξυγόνο....άρα δεν ανοίγεις καπω.....

Ή κάτω από τον κινητήρα Ή στο φτερό
 

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
318
Like
438
Πόντοι
21
Μήπως ήταν ηλεκτρικό;:coffee:
οχι θερμικο ηταν πριν καμια 10ετια
δεν νομιζω να εχει παρει φωτια ηλεκτρικο στην ελλαδα
μονο θερμικα λαμπαδιαζονται, αρκετες φορες χωρις συγκρουση
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.754
Like
29.811
Πόντοι
6.256
Κ με μολότοφ σβήνει....δοκιμασμένο πολλάκις
Αν η φωτιά έχει επεκταθεί και έχει αρχίσει να καίει τα υγρά και τα καύσιμα και τα πλαστικά και το θερμικό φορτίο μεγαλώσει δεν νομίζω.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom