aquarius2756
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 13 Απρ 2023
- Μηνύματα
- 1.443
- Like
- 1.770
- Πόντοι
- 216
Να τονισουμε οτι το ηλεκτρικο αυτοκινητο, οσα συστηματα ασφαλειας και ναχει, δεν θα μας σωσει απο την αναρχη και απροσεκτη οδηγικη νοοτροπεια μας.
Το θεμα της φορτισης, δεν ειναι καθολου απλο (ακομα). Πηγαινω στα γυρω απο την γειτωνια μου σουπερμαρκετ και βλεπω να εχουν τρεις, πεντε ισως και περισσοτερες θεσεις φορτισης. Σχεδον παντα πιασμενες απο οχηματα που δεν εχουν σχεση με την φορτιση. Εδω δεν σεβομαστε τις θεσεις σταθμευσης των ΑΜΕΑ, τις θεσεις φορτισης των ηλεκτρικων θα σεβαστουμε?
Το θεμα της φορτισης, δεν ειναι καθολου απλο (ακομα). Πηγαινω στα γυρω απο την γειτωνια μου σουπερμαρκετ και βλεπω να εχουν τρεις, πεντε ισως και περισσοτερες θεσεις φορτισης. Σχεδον παντα πιασμενες απο οχηματα που δεν εχουν σχεση με την φορτιση. Εδω δεν σεβομαστε τις θεσεις σταθμευσης των ΑΜΕΑ, τις θεσεις φορτισης των ηλεκτρικων θα σεβαστουμε?
