Νέα

Ηλεκτρικό αυτοκίνητο

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

sonixxx11

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2020
Μηνύματα
852
Like
1.216
Πόντοι
206
Ηλεκτρικό μόνο leasing τουλάχιστον με ότι ισχυει τωρα και με τη μεταπωλητικη τους αξία να πέφτει κατακόρυφα στα 3+ χρόνια. Αυτός που αγοράζει αυτή τη στιγμή ηλεκτρικό στα 40Κ σε 3 χρόνια θα αξίζει 20 και αν . Σε 5+ τίποτα . Ή θα το έχει για μια ζωή που και πάλι δεν γίνεται με τη μπαταρία να αντεχει για κάποια συγκεκριμένα χρονια ή θα το πετάξει να πάρει άλλο . Μας εχουν πρήξει με τις τρελες πωλησεις που κάνουν στο εξωτερικό αλλά δεν μας λένε ότι εκεί η λογική του Leasing υπάρχει εδώ και δεκαετίες . Σε εμάς είναι ακόμα ακριβό το leasing εκτός και αν εξασφαλίσεις 6-7 χιλιάδες ευρώ από το κινούμαι ηλεκτρικά για όσο υπάρχει ακόμα τα οποία θα δώσεις σαν προκαταβολή οπότε θα σου έρθει φτηνά το μηνιαιο μισθωμα .
Mπορεις να πάρεις ηλεκτρικό με leasing μέσω του κινούμαι ηλεκτρικά;
Δεν το ήξερα.
Νόμιζα το κινούμαι ηλεκτρικά ήταν μόνο για αγορά ηλεκτρικού και το leasing δεν είχε καμία σχέση.
 

hitman21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2008
Μηνύματα
14.923
Κριτικές
2
Like
323
Πόντοι
186
Προτιμώ από ηλεκτρικό το υβριδικό στυλ τογιοτα δοκιμασμένο 3 δεκαετίες....αν και δεν μου αρέσει το cvt σασμάν
εχω οδηγησει CVT σε CHR φιλου με αξιοπρεπη ιπποδυναμη κιολας 180ps...
σε ταχυτητες ανω των 120 αρκετος θορυβος για το τιποτα και η χαμηλη καταναλωση παει περιπατο..
 

riding

Μέγας
Εγγρ.
23 Μαΐ 2023
Μηνύματα
4.392
Κριτικές
2
Like
11.392
Πόντοι
3.786
Εάν ξεκινήσουμε και αποδεχτούμε πως η Ελλάδα δεν είναι κοινό ευρωπαϊκό κράτος αλλά ένα κράτος όπου μόνο ως τίτλο ανήκει στην Ευρώπη,μπορούμε να πούμε τα παρακάτω...

•ηλεκτρικό μόνο εταιρικό ή μόνο για ετήσια εισοδήματα άνω των 100.000€ τον χρόνο.
 

Fullspoonmoon

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Σεπ 2024
Μηνύματα
1.427
Like
2.788
Πόντοι
456
εχω οδηγησει CVT σε CHR φιλου με αξιοπρεπη ιπποδυναμη κιολας 180ps...
σε ταχυτητες ανω των 120 αρκετος θορυβος για το τιποτα και η χαμηλη καταναλωση παει περιπατο..
Τα υβριδικά με cvt είναι για πόλη και αντε μέχρι 100-120 χλμ για να βγάλεις καταναλώσεις 4,5 και κάτω....μόλις πας 150 και άνω χτυπάει 7 με 8...

Έχω κάνει χιλιάδες χλμ με εταιρικά υβριδικά prius και ξέρω από πρώτο χέρι....
Για προσωπικό μονο βενζίνη ή ντίζελ ανάλογα την χρήση
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
1.116
Like
1.793
Πόντοι
216
Εάν ξεκινήσουμε και αποδεχτούμε πως η Ελλάδα δεν είναι κοινό ευρωπαϊκό κράτος αλλά ένα κράτος όπου μόνο ως τίτλο ανήκει στην Ευρώπη,μπορούμε να πούμε τα παρακάτω...

•ηλεκτρικό μόνο εταιρικό ή μόνο για ετήσια εισοδήματα άνω των 100.000€ τον χρόνο.

Τι παραπάνω έχει ένα Hyundai i20 από το BYD Dolphin; Ίδια τιμή και διαστάσεις. Γιατί να προτιμήσεις το πρώτο αν μένεις σε σπίτι με γκαράζ, πυλωτή ή αυλή;

 

j 1973

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2010
Μηνύματα
321
Like
540
Πόντοι
81
Τα σχόλια τα διάβασες; ΤΙΠΟΤΑ από αυτά που γράφει δεν ισχύει. Τρώει τρελό κράξιμο και η απάντηση του κάθε φορά είναι πως δεν συγκρίνουμε τεχνολογίες. Το πρόβλημα μας ΣΑΝ ΧΩΡΑ είναι πως είμαστε φτωχάντζες. Έξω υπάρχουν ΆΠΕΙΡΟΙ φορτιστές και δε σε νοιάζει. Εδώ όχι ακόμη και πρέπει να έχεις σπίτι σου. ΑΛΛΑ η καθημερινότητα σου είναι τέτοια που καλύπτεσαι δεν υπάρχει γυρισμός.

Ειδικά σε κάτι κατσικοχώρια είναι ταμάμ το ηλεκτρικό που αμολάνε μπαλαντέζα στα χωράφια. Αλλά και στους υπόλοιπους είναι μια χαρά. Πόσοι είναι αυτοί που τελικά κάνουν ΤΟΣΑ πολλά χιλιόμετρα και θέλουν μέγιστη αυτονομία. Όλοι είστε εμπορικοί αντιπρόσωποι και δεν ξέρω τι άλλο; ΣΚΑΤΑ είστε. 9-5 βαράτε κάρτα και μετά σπίτι για ύπνο. Άντε το ΣΚ κανένα Μπουρνάζι ή Παραλιακή. 20 χλμ μαξ πήγαινε έλα.

Και μη μου πείτε για καλοκαιρινές διακοπές. Πάνε τα καλά των 80's που μπαίναμε στο ΙΧ και γυρίζαμε την Ελλάδα κοιμώμενοι στρωματσάδα. Τώρα τριήμερο και αν. Οπότε πάλι 1-2 φορτίσεις τις βρίσκεις για ΠΛΑΚΑ.
7-3,3-11, 11-7 ωράριο 50 χλμ πήγαινε έλα και μπορεί να κάτσει και ο οποιοσδήποτε άλλος συνδυασμός δεν μπορώ να έχω ένα επιπλέον άγχος εάν δεν είναι φορτισμένο ή όχι α και μπορώ να αγοράσω ένα TESLA 3( και ειναι μη πρακτικό αυτοκίνητο με μεγάλο αμάξωμα, το ταμπλετ )αλλά δεν έχω να το φορτίσω πουθενά εκεί που μένω και ούτε στην δουλειά, και στην Ελλάδα άρχισαν να κόβουν καλώδια από φορτιστές σε ανοιχτές πυλωτες και στον δρόμο, δεν ξέρω τι γίνεται στο εξωτερικό για αυτό.
 
Τελευταία τροποποίηση:

London(2)

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Δεκ 2020
Μηνύματα
142
Κριτικές
3
Like
1.115
Πόντοι
361
Mπορεις να πάρεις ηλεκτρικό με leasing μέσω του κινούμαι ηλεκτρικά;
Δεν το ήξερα.
Νόμιζα το κινούμαι ηλεκτρικά ήταν μόνο για αγορά ηλεκτρικού και το leasing δεν είχε καμία σχέση.
Αυτό που κάνεις είναι να υπολογισεις τι ποσό θα πάρεις από το κινούμαι ηλεκτρικά . Αυτό το ποσό το δίνεις. προκαταβολή στο leasing ή και κάτι παραπάνω αφού ξέρεις ότι θα το πάρεις πίσω και έτσι ρίχνεις πολύ χαμηλά το μηνιαίο μισθωμα . Το μόνο πρόβλημα είναι ότι πρωτα θα δώσεις τη προκαταβολή και μετά θα περιμένεις τα λεφτα από κινούμαι ηλεκτρικά . Αφού δλδ θα το έχεις πάρει ήδη στη κατοχή σου το αμαξι .
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
1.116
Like
1.793
Πόντοι
216
7-3,3-11, 11-7 ωράριο 50 χλμ πήγαινε έλα και μπορεί να κάτσει και ο οποιοσδήποτε άλλος συνδυασμός δεν μπορώ να έχω ένα επιπλέον άγχος εάν δεν είναι φορτισμένο ή όχι α και μπορώ να αγοράσω ένα TESLA 3( και ειναι μη πρακτικό αυτοκίνητο με μεγάλο αμάξωμα, το ταμπλετ )αλλά δεν έχω να το φορτίσω πουθενά εκεί που μένω και ούτε στην δουλειά, και στην Ελλάδα άρχισαν να κόβουν καλώδια από φορτιστές σε ανοιχτές πυλωτες και στον δρόμο, δεν ξέρω τι γίνεται στο εξωτερικό για αυτό.

Εσύ μην αγοράσεις. Η γυναίκα σου όμως; Ο αδερφός σου, ο φίλος σου; Ο ΧΨΩ του κύκλου σου; ΌΛΟΙ κάνουν τα ίδια με εσένα; Δε νομίζω.

Εγώ κάνω γύρω στα 100 χλμ τη μέρα και το μεσημέρι στη δουλειά έχουμε ιδιωτικό πάρκινγκ. Όταν ο εργοδότης μου ξεκίνησε πριν 10 κάτι χρόνια δεν ρώτησε καν τον βλάκα το λογιστή του με αποτέλεσμα να αγοράσει τα αυτοκίνητα ΜΕΤΡΗΤΑ. Σήμερα θα μπορούσε να έχει ηλεκτρικά οχήματα με ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ μιας που θα είχε υπεραπόσβεση 150% και φόρτιση 2 φορές την εβδομάδα. Τι στον πούτσο; Δεν θα βγάζουν 300χλμ; Πληρώνει 100-150€ το μήνα σε καύσιμα για ΚΑΘΕ όχημα. 4 εταιρικά και θέλει μέσο όρο 500€ το μήνα ΚΑΥΣΙΜΑ.

Αν ο λογιστής τότε του είχε πει για leasing θα τα είχε αλλάξει και σήμερα θα είμασταν άρχοντες. Άσε την οικονομία με το ρεύμα.
 

kammenos

Μέλος
Εγγρ.
16 Απρ 2007
Μηνύματα
146
Like
223
Πόντοι
21
Αδερφέ, το πρόβλημα είναι ότι το Tesla έτσι απλά δεν το τραβάς. Μπαίνεις στο μενού και ενεργοποιείς το τράβηγμα του αυτοκινήτου, κάπου στα σέρβις μέσα είναι η ρύθμιση και μετά το τραβάς χωρίς πρόβλημα.

Αδερφέ, δεν μπορώ να ξέρω τι μενού έχει ένα αυτοκίνητο.
Είπα : έπαψα να παίζω με τηλεκατευθυνόμενα

Στο κάτω κάτω ο ιδιοκτήτης είναι υπεύθυνος για το όχημα του ..

Εφόσον ζητάς βοήθεια, πρέπει να ξέρεις πως να χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο σου. Την προστασία του.

Εσύ είσαι υπεύθυνος που θα πας με το αυτοκίνητο σου... Εσύ πρέπει να έχεις έλεγχο του οδοστρώματος. Στο κάτω κάτω μην μπεις σε αγροτικό δρόμο με αυτό.
 

ramsbury

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2025
Μηνύματα
134
Κριτικές
2
Like
387
Πόντοι
21
Τα ηλεκτρικα ως οχηματα ειναι μια χαρα
Το προβλημα ειναι οτι ζουμε σε μπανανια
Στην υπολοιπη Ευρωπη το θεμα της φορτισης δεν υφισταται καθως υπαρχουν φορτιστες ακομα και σε συνοικιες
Εισαι στο κεντρο των Βρυξελλων και δεν ακους την βαβουρα των αυτοκινητων
Εδω αν περπατας σε κεντρικο δρομο δεν ακους ουτε το κινητο σου απο την ηχορυπανση των αυτοκινητων
Βαζω μερικες ακομα φωτο

viber_image_2025-08-09_18-41-53-854.jpg
viber_image_2025-08-09_18-43-18-296.jpg
 

kammenos

Μέλος
Εγγρ.
16 Απρ 2007
Μηνύματα
146
Like
223
Πόντοι
21
Τα ηλεκτρικα ως οχηματα ειναι μια χαρα
Το προβλημα ειναι οτι ζουμε σε μπανανια
Στην υπολοιπη Ευρωπη το θεμα της φορτισης δεν υφισταται καθως υπαρχουν φορτιστες ακομα και σε συνοικιες
Εισαι στο κεντρο των Βρυξελλων και δεν ακους την βαβουρα των αυτοκινητων
Εδω αν περπατας σε κεντρικο δρομο δεν ακους ουτε το κινητο σου απο την ηχορυπανση των αυτοκινητων
Βαζω μερικες ακομα φωτο

viber_image_2025-08-09_18-41-53-854.jpg
viber_image_2025-08-09_18-43-18-296.jpg
Εδώ ρίχνουμε μπαλαντέζες από τον 6ο στο πεζοδρόμιο για την φόρτιση )
 

captain 69

Μέγας
Εγγρ.
24 Αυγ 2015
Μηνύματα
4.218
Like
14.556
Πόντοι
3.506
στην Ελλάδα άρχισαν να κόβουν καλώδια από φορτιστές σε ανοιχτές πυλωτες και στον δρόμο, δεν ξέρω τι γίνεται στο εξωτερικό για αυτό.
Στο εξωτερικό πέφτει γαμίσι στους γύφτους (αν υπάρχουν και παρανομούν) και όχι επίδομα και φοροαπαλλαγή.
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
1.116
Like
1.793
Πόντοι
216
Αδερφέ, δεν μπορώ να ξέρω τι μενού έχει ένα αυτοκίνητο.
Είπα : έπαψα να παίζω με τηλεκατευθυνόμενα

Στο κάτω κάτω ο ιδιοκτήτης είναι υπεύθυνος για το όχημα του ..

Εφόσον ζητάς βοήθεια, πρέπει να ξέρεις πως να χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο σου. Την προστασία του.

Εσύ είσαι υπεύθυνος που θα πας με το αυτοκίνητο σου... Εσύ πρέπει να έχεις έλεγχο του οδοστρώματος. Στο κάτω κάτω μην μπεις σε αγροτικό δρόμο με αυτό.

Δε φταίει το ηλεκτρικό σαν ηλεκτρικό. Και τα supercars έχουν ένα σωρό ιδιοτροπίες. Δεν πάει ο μαστρο-Μήτσος να βάλει χέρι. Καθαρά θέμα ιδιοκτήτη.

Ξέρεις πριν 10-15 χρόνια που το πετρέλαιο έγινε κοινό στα ΙΧ πόσοι μαλάκες βενζινάδες είχαν κάνει ζημιά;

Ή με τα σύγχρονα οχήματα που είναι πλαστικά. Παλιά πιάναμε το αυτοκίνητο 2-3 άτομα και το σηκώναμε. Άντε κάντο τώρα; Θα σου μείνει το φτερό στο χέρι.

Αν δεν ξέρεις ή δεν είσαι σίγουρος μη βοηθάς. Αν είναι να κάνεις ζημιά και να πληρώνεις γάμα το. Δε φταίει ο άλλος που εσύ είσαι άσχετος ούτε η τεχνολογία.
 

flyman29

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2009
Μηνύματα
1.323
Like
3.841
Πόντοι
456
Τα ηλεκτρικά είναι περισσότερο γκάτζετ και λιγότερο αυτοκίνητα και το βασικότερο πρέπει να τα σηκώνει η τσέπη σου και να έχεις πυλωτή ή κάπου να τα φορτίζεις. Λέω γκάτζετ επειδή όπως πχ τα κινητά θα πρέπει να έχεις τη δυνατότητα να τα αλλάζεις τακτικά.
Εντελώς πρόχειρα. Κινείσαι κυρίως στην Αθήνα και θέλεις 100 ευρώ το μήνα βενζίνη. Οπότε 1200 ευρώ το χρόνο. Βάλε και τίποτα άλλα έξοδα και πάμε στα 2000 το χρόνο.
Αν δώσεις 40000 για καινούργιο ηλεκτρικό σε βάθος δεκαετίας θα έχεις εξοικονομήσει 20000 plus η άνεση που θα έχεις μέσα στην πόλη με το ηλεκτρικό και όλα τα γκάτζετ.
Αν το ηλεκτρικό κρατήσει 10 χρόνια είναι άλλο θέμα.
Έστω δεν παίρνεις ηλεκτρικό και μένεις με δεινόσαυρο δεκαετίας. Δεν ψάχνεις να βρεις 40000 αλλά σε βάθος δεκαετίας θα έχεις δώσει 20000 για βενζίνες κτλ 40 - 20 πάλι 20000 κέρδος θα έχεις.
Επιπλέον ο δεινόσαυρος ότι και να πάθει θα μπορέσεις να τον φτιάξεις. Ειδικά αν είναι κάποιο μοντέλο που έχει πουλήσει πολύ. Κάτι starlet έχουν βγάλει τα λεφτά τους δύο και τρεις φορές.

Τώρα αν θέλεις να κάνεις κανένα ηρωικό road trip θα πρέπει να λάβεις υπόψη και που θα το φορτίσεις, κάτι που εμένα με χαλάει. Δηλαδή μια φορά το χρόνο παίρνω τους δρόμους αλλά θέλω να πάω εκεί που θέλω όπως θέλω.
Οπότε καλύτερα υβριδικό ή εσωτερικής καύσης.

Δηλαδή έτσι σκέφτονται χιλιάδες Έλληνες. Αν μου περίσσευαν θα ήθελα να είχα ένα ηλεκτρικό για την πόλη και ένα υβριδικό ή καινούργιο για να παίρνω τους δρόμους μια ή δυο φορές το χρόνο.

Κακά τα ψέματα η αγορά αυτοκινήτου είναι μεγάλο κόστος και όταν το πάρεις το θέλεις για τουλάχιστον 10 χρόνια να σου κάνει όσο πιο πολλές δουλειές γίνεται. Ο δεινόσαυρος 700 χλμ θα κάνει με ένα ρεζερβουάρ τώρα και 700 μετά από 10 χρόνια απλά πράγματα.

Κάτι Νορβηγοί που παίρνουν ηλεκτρικά με το κιλό έχουν τη δυνατότητα μετά από 5 χρόνια να τα σουτάρουν και να πάρουν άλλα. Έχουν λεφτά και αυτό είναι το βασικότερο. Για το μέσο Έλληνα είναι να χαμε να λέμε και να χαμε να πούμε.

Τα μισά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δρόμους είναι ασυντήρητα χάρχαλα, βλέπεις κάτι φιατακια εισαγωγής από Πολωνία με 500000 χλμ να μένουν από εδώ και από εκεί και επειδή οι τιμές των καινούργιων είναι υψηλές για κάτι σαράβαλα μεταχειρισμένα 30 χρονών ζητάνε 10000. Και μέσα σε αυτή τη σουρεαλιστική κατάσταση η κυβέρνηση επιδοτεί πανάκριβα ηλεκτρικά που για τους πιο πολλούς Έλληνες είναι απλησίαστα ούτως ή αλλως.
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
6.846
Κριτικές
1
Like
6.930
Πόντοι
2.356
Κάτι Νορβηγοί που παίρνουν ηλεκτρικά με το κιλό έχουν τη δυνατότητα μετά από 5 χρόνια να τα σουτάρουν και να πάρουν άλλα. Έχουν λεφτά και αυτό είναι το βασικότερο. Για το μέσο Έλληνα είναι να χαμε να λέμε και να χαμε να πούμε.
Λεφτά υπάρχουν και πολλά μάλιστα. Υποδομές δεν υπάρχουν.

Που να το φορτίσεις το ηλεκτρικό; Στην πυλωτή; :2funny:
 

ProjectHedonism

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Ιαν 2021
Μηνύματα
29
Κριτικές
5
Like
404
Πόντοι
280
Εάν ξεκινήσουμε και αποδεχτούμε πως η Ελλάδα δεν είναι κοινό ευρωπαϊκό κράτος αλλά ένα κράτος όπου μόνο ως τίτλο ανήκει στην Ευρώπη,μπορούμε να πούμε τα παρακάτω...

•ηλεκτρικό μόνο εταιρικό ή μόνο για ετήσια εισοδήματα άνω των 100.000€ τον χρόνο.
Να αποδεχτούμε ότι είναι το μοναδικό αφρικανικό κράτος με λευκούς κατοίκους πες καλύτερα...
Ηλεκτρικό μόνο εταιρικό ή/και leasing.
 

Slavrlfucker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2024
Μηνύματα
1.175
Like
2.069
Πόντοι
456
Τα ηλεκτρικά είναι περισσότερο γκάτζετ και λιγότερο αυτοκίνητα και το βασικότερο πρέπει να τα σηκώνει η τσέπη σου και να έχεις πυλωτή ή κάπου να τα φορτίζεις. Λέω γκάτζετ επειδή όπως πχ τα κινητά θα πρέπει να έχεις τη δυνατότητα να τα αλλάζεις τακτικά.
Εντελώς πρόχειρα. Κινείσαι κυρίως στην Αθήνα και θέλεις 100 ευρώ το μήνα βενζίνη. Οπότε 1200 ευρώ το χρόνο. Βάλε και τίποτα άλλα έξοδα και πάμε στα 2000 το χρόνο.
Αν δώσεις 40000 για καινούργιο ηλεκτρικό σε βάθος δεκαετίας θα έχεις εξοικονομήσει 20000 plus η άνεση που θα έχεις μέσα στην πόλη με το ηλεκτρικό και όλα τα γκάτζετ.
Αν το ηλεκτρικό κρατήσει 10 χρόνια είναι άλλο θέμα.
Έστω δεν παίρνεις ηλεκτρικό και μένεις με δεινόσαυρο δεκαετίας. Δεν ψάχνεις να βρεις 40000 αλλά σε βάθος δεκαετίας θα έχεις δώσει 20000 για βενζίνες κτλ 40 - 20 πάλι 20000 κέρδος θα έχεις.
Επιπλέον ο δεινόσαυρος ότι και να πάθει θα μπορέσεις να τον φτιάξεις. Ειδικά αν είναι κάποιο μοντέλο που έχει πουλήσει πολύ. Κάτι starlet έχουν βγάλει τα λεφτά τους δύο και τρεις φορές.

Τώρα αν θέλεις να κάνεις κανένα ηρωικό road trip θα πρέπει να λάβεις υπόψη και που θα το φορτίσεις, κάτι που εμένα με χαλάει. Δηλαδή μια φορά το χρόνο παίρνω τους δρόμους αλλά θέλω να πάω εκεί που θέλω όπως θέλω.
Οπότε καλύτερα υβριδικό ή εσωτερικής καύσης.

Δηλαδή έτσι σκέφτονται χιλιάδες Έλληνες. Αν μου περίσσευαν θα ήθελα να είχα ένα ηλεκτρικό για την πόλη και ένα υβριδικό ή καινούργιο για να παίρνω τους δρόμους μια ή δυο φορές το χρόνο.

Κακά τα ψέματα η αγορά αυτοκινήτου είναι μεγάλο κόστος και όταν το πάρεις το θέλεις για τουλάχιστον 10 χρόνια να σου κάνει όσο πιο πολλές δουλειές γίνεται. Ο δεινόσαυρος 700 χλμ θα κάνει με ένα ρεζερβουάρ τώρα και 700 μετά από 10 χρόνια απλά πράγματα.

Κάτι Νορβηγοί που παίρνουν ηλεκτρικά με το κιλό έχουν τη δυνατότητα μετά από 5 χρόνια να τα σουτάρουν και να πάρουν άλλα. Έχουν λεφτά και αυτό είναι το βασικότερο. Για το μέσο Έλληνα είναι να χαμε να λέμε και να χαμε να πούμε.

Τα μισά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δρόμους είναι ασυντήρητα χάρχαλα, βλέπεις κάτι φιατακια εισαγωγής από Πολωνία με 500000 χλμ να μένουν από εδώ και από εκεί και επειδή οι τιμές των καινούργιων είναι υψηλές για κάτι σαράβαλα μεταχειρισμένα 30 χρονών ζητάνε 10000. Και μέσα σε αυτή τη σουρεαλιστική κατάσταση η κυβέρνηση επιδοτεί πανάκριβα ηλεκτρικά που για τους πιο πολλούς Έλληνες είναι απλησίαστα ούτως ή αλλως.
Επειδή δεν μπορείς εσύ και οι φίλοι σου να πάρουν ηλεκτρικό, δε σημαίνει ότι όλοι δεν μπορούν.
Κάντε καμία βόλτα κέντρο Αθήνας και θα δείτε δεκάδες ηλεκτρικά τριγύρω.

Σας αρέσει ή όχι έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας.
Έρχονται όλο και πιο φτηνά ηλεκτρικά.
Όταν θα μπορείς σύντομα να παίρνεις ηλεκτρικό καινούριο με κάτω από 20κ, ποιος θα δίνει για μεταχειρισμένο 15ετιας πάνω από 10κ;

Οπότε σιγά σιγά όλοι θα πάνε εκεί και μόνο κάποιοι εντελώς φτωχοί θα κυκλοφορούν με 20ετιας και βάλε αμάξια.
 

Alberto2

Μέλος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2023
Μηνύματα
391
Like
447
Πόντοι
21
αυτό με το leasing re Παιδιά για να μας πει κάποιος που πληρώνει πχ ήδη κανα 400αρι σε ενοίκιο και 260 ευρω εφκα το μηνα ,πως ακριβώς το προτείνεται?
 

captain 69

Μέγας
Εγγρ.
24 Αυγ 2015
Μηνύματα
4.218
Like
14.556
Πόντοι
3.506
αυτό με το leasing re Παιδιά για να μας πει κάποιος που πληρώνει πχ ήδη κανα 400αρι σε ενοίκιο και 260 ευρω εφκα το μηνα ,πως ακριβώς το προτείνεται?
Απλώς, το leasing ιδιωτών δεν απευθύνεται σε άτομα που δυσκολεύονται να βγάλουν το μήνα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom