Y13
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 18 Σεπ 2007
- Μηνύματα
- 3.210
- Like
- 6.682
- Πόντοι
- 1.056
.....να τα στέλνετε σε εμένα τα 2 ετών παλιά κινητά τηλέφωνα σας...... εθελοντής.τυπε το κινητο το πετας καθε δυο χρονια![]()
.....να τα στέλνετε σε εμένα τα 2 ετών παλιά κινητά τηλέφωνα σας...... εθελοντής.τυπε το κινητο το πετας καθε δυο χρονια![]()
Καμιά σχέση το κινητό με το ηλεκτρικό όχημα φιλετυπε το κινητο το πετας καθε δυο χρονια![]()
υπάρχει λύση, συλλογή νερού από την συμπύκνωση της υγρασίας του αέρα. Και μπορεί να το πάρεις και απιονισμένο ή πόσιμο. Φυσικά κοστίζει η αφύγρανση, όμως όταν δεν υπάρχει δίκτυο ή αν κάποιος δε θέλει να εξαρτάται από κανένα δίκτυο, είναι πολύ καλή επιλογή.@antony777 το νερό δεν είναι καθόλου δωρεάν, ξεχνάς τι περάσαμε το φετινό καλοκαίρι..
Γι'αυτό άλλωστε καίγονται να το ιδιωτικοποιήσουν
Παίδες
Μόλις σήμερα έμαθα ότι απαγορεύεται η έλξη σε ηλεκτρικό TESLA ...
Για να ξεκαθαρίσω : ως έλξη εννοώ το τράβηγμα ενός αυτοκινήτου από άλλο...
Ένας κύριος μου ζήτησε την συνδρομή μου γιατί το ΤΕΣΛΑ του κόλλησε σε έναν χωματόδρομο.
Του έδωσα και εγώ ιμάντα συρματοσχοινο κλπ ...
Και είπα : έλα να κάνω το καλό... το μόνο που κατάφερα είναι ρύζια όλα τα διαφορικά κλπ εξάρτημα μέσα στο σασμάν... τελικά το μάζεψε γερανός που με επέπληξε : καλά ρε φίλε δεν ξέρεις πως δεν πρέπει να το τραβάνε αυτό το αυτοκίνητο ?
Και του απάντησα :
Είμαι PETROLHEAD δεν παίζω με τηλεκατευθυνόμενα ακόμα)
Σωστά. Ανάλογη ρύθμιση έχει και για να τσουλήσει σε αυτόματο πλυντήριο. Μπαίνει σε wash mode.Αδερφέ, το πρόβλημα είναι ότι το Tesla έτσι απλά δεν το τραβάς. Μπαίνεις στο μενού και ενεργοποιείς το τράβηγμα του αυτοκινήτου, κάπου στα σέρβις μέσα είναι η ρύθμιση και μετά το τραβάς χωρίς πρόβλημα.
Αυτό ισχύει για όλα τα ηλεκτρικά ή μόνο για τα Τέσλα; Εννοώ να υπάρχει ανάλογο μενού και ανάλογα το συμβάν να ορίζεις εσύ τι θες να κάνει το αμάξι.Σωστά. Ανάλογη ρύθμιση έχει και για να τσουλήσει σε αυτόματο πλυντήριο. Μπαίνει σε wash mode.
Δυστυχώς όλα δεν το προσφέρουν σε menu, αλλά με ένα συνδυασμό κινήσεων που είναι κάπως σπαζοκεφαλιά (στα γαλλικά αυτοκίνητα πχ). Τι ρυθμίσεις έχουν τα κινέζικα, δεν γνωρίζω.Αυτό ισχύει για όλα τα ηλεκτρικά ή μόνο για τα Τέσλα; Εννοώ να υπάρχει ανάλογο μενού και ανάλογα το συμβάν να ορίζεις εσύ τι θες να κάνει το αμάξι.
Υδρογόνο....θέλει σκέψη το ηλεκτρικό αλλά η βενζίνη πέθανε...το υδρογόνο το ψάχνουμε αλλά το πετρέλαιο του κάναμε και τα 40.....Σκεπτικισμός για τα υβριδικά πχ αλλά όχι άλλη βενζίνη ε?
Εγω βενζινουλα μέχρι να πεθάνω.....δεν είμαι κατά της τεχνολογίας....αλλά είμαι υπέρ αυτής που πραγματικά εξυπηρετεί τον άνθρωποΤα ηλεκτρικα για οποιον εχει θεση σταθμευσης ακομα και με απλη σουκο ειναι ο βασιλιας της πολης.
Εχω ενα μικρο ηλεκτρικο 13Κ αγορα μεταχειρισμενο και το χρησιμοποιω αντι για μηχανακι για τις καθημερινες μετακινησεις εντος αστικου ιστου.Μηδεν συντηρηση,μηδεν τελη,κανεις 90 χλμ με 4-5 ευρω oικιακο ρευμα ειδικα αν το φορτιζεις βραδυ..Ακομα και στην οδηγηση εχει ροπη καλη μεχρι τα 80χλμ/ωρα για να κανεις μια προσπεραση στην Κηφισιας ή μια αλλαγη λωριδας ανετα...
Αν αξιζει να δωσεις 40-50Κ+ για main car αμιγως ηλεκτρικο,προσωπικα εχω τις αμφιβολιες μου..
Και περα απο την παντελη απουσια οδηγικης απολαυσης που ισως καποιους δεν απασχολει,υπαρχουν και αλλα πιο πρακτικα ζητηματα....
κοιτα κ εγω εχω θερμικο για "κανονικο" αυτοκινητο,αλλα εχει κ το ηλεκτρικο τα θετικα του για οποιον τον παιρνει οικονομικα να το εχει σα δευτερο αμαξι πολης..Εγω βενζινουλα μέχρι να πεθάνω.....δεν είμαι κατά της τεχνολογίας....αλλά είμαι υπέρ αυτής που πραγματικά εξυπηρετεί τον άνθρωπο
Δυστυχώς για πρακτικούς λόγους δεν μπορώ να έχω δεύτερο αυτοκίνητο, και δεν μπορώ να έχω μόνο EV για παρα πολλούς λόγους, και νομίζω ότι ή πλειοψηφία στην Ελλάδα έτσι είναι.κοιτα κ εγω εχω θερμικο για "κανονικο" αυτοκινητο,αλλα εχει κ το ηλεκτρικο τα θετικα του για οποιον τον παιρνει οικονομικα να το εχει σα δευτερο αμαξι πολης..
Δυστυχως στην Ελλαδα δεν υπαρχουν ουσιαστικα κινητραΤα ηλεκτρικα για οποιον εχει θεση σταθμευσης ακομα και με απλη σουκο ειναι ο βασιλιας της πολης.
Εχω ενα μικρο ηλεκτρικο 13Κ αγορα μεταχειρισμενο και το χρησιμοποιω αντι για μηχανακι για τις καθημερινες μετακινησεις εντος αστικου ιστου.Μηδεν συντηρηση,μηδεν τελη,κανεις 90 χλμ με 4-5 ευρω oικιακο ρευμα ειδικα αν το φορτιζεις βραδυ..Ακομα και στην οδηγηση εχει ροπη καλη μεχρι τα 80χλμ/ωρα για να κανεις μια προσπεραση στην Κηφισιας ή μια αλλαγη λωριδας ανετα...
Αν αξιζει να δωσεις 40-50Κ+ για main car αμιγως ηλεκτρικο,προσωπικα εχω τις αμφιβολιες μου..
Και περα απο την παντελη απουσια οδηγικης απολαυσης που ισως καποιους δεν απασχολει,υπαρχουν και αλλα πιο πρακτικα ζητηματα....
Προτιμώ από ηλεκτρικό το υβριδικό στυλ τογιοτα δοκιμασμένο 3 δεκαετίες....αν και δεν μου αρέσει το cvt σασμάνκοιτα κ εγω εχω θερμικο για "κανονικο" αυτοκινητο,αλλα εχει κ το ηλεκτρικο τα θετικα του για οποιον τον παιρνει οικονομικα να το εχει σα δευτερο αμαξι πολης..
Είναι τεχνολογία που έχει ακόμα πολλά μειονέκτηματα![]()
392.298 Aufrufe · 3.999 Reaktionen | Φαντάσου να ξυπνάς το πρωί για τη δουλειά σου και το αυτοκίνητο σου να μη λειτουργεί! Αν σκέφτεσαι να αγοράσεις Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο, δες πρώτα αυτό το βίντεο!!========================================= Κουράστηκε
Φαντάσου να ξυπνάς το πρωί για τη δουλειά σου και το αυτοκίνητο σου να μη λειτουργεί! Αν σκέφτεσαι να αγοράσεις Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο, δες πρώτα αυτό το...www.facebook.com