οποιαδηποτε πληροφορια για να συναντησουμε καποια κυρια με τεραστια μασταρια ειναι ευπορσδεκτη. ειμαι λατρης του ειδους οπως κι εσυ!! καλα να περναςΠληροφοριες για τις κοπελιές στα ηχητικά δεν μπορουν να δωθουν...για ευνόητους λόγους φίλε μου!!!!!Για κατ οικον συναντήσεις χωρις υλικο για κατάθεση ομως μπορω να προτεινω αν σε ενδιαφέρει!!!!!
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Ηχογράφηση από γαμήσι
- Μέλος που άνοιξε το νήμα SKOTY
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 597
- Εμφανίσεις 451K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (0 μέλη και 7 επισκέπτες)
Intruder80
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 11 Οκτ 2020
- Μηνύματα
- 1.925
- Κριτικές
- 2
- Like
- 7.342
- Πόντοι
- 1.056
Στην πρωτη ευκαιρια θα σου στειλω πμ με προταση δυνατη και λεπτομερειες...να σαι καλα...καλα γαμησια να εχουμε!!!οποιαδηποτε πληροφορια για να συναντησουμε καποια κυρια με τεραστια μασταρια ειναι ευπορσδεκτη. ειμαι λατρης του ειδους οπως κι εσυ!! καλα να περνας
ok σε ευχαριστω, περιμενωΣτην πρωτη ευκαιρια θα σου στειλω πμ με προταση δυνατη και λεπτομερειες...να σαι καλα...καλα γαμησια να εχουμε!!!
Intruder80
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 11 Οκτ 2020
- Μηνύματα
- 1.925
- Κριτικές
- 2
- Like
- 7.342
- Πόντοι
- 1.056
Στειλε μου μηνυμα εσυ να μπορουμε να μιλησουμε...εισαι νεο μελος βλεπω και δεν μπορω να στειλω!!!!ok σε ευχαριστω, περιμενω
μαλλον ουτε εγω μπορω να σ στειλω μηνυμαΣτειλε μου μηνυμα εσυ να μπορουμε να μιλησουμε...εισαι νεο μελος βλεπω και δεν μπορω να στειλω!!!!
Intruder80
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 11 Οκτ 2020
- Μηνύματα
- 1.925
- Κριτικές
- 2
- Like
- 7.342
- Πόντοι
- 1.056
Καποια στιγμη οταν θα εχεις αρκετη κινητικοτητα εδω με σχολια,αντιδρασεις σε ποστ κλπ ανοιγουν και τα μηνυματα...θα τα πουμε τοτε!!!μαλλον ουτε εγω μπορω να σ στειλω μηνυμα
Random User 123
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Δεκ 2023
- Μηνύματα
- 391
- Κριτικές
- 11
- Like
- 1.440
- Πόντοι
- 371
Δεν ανοίγει το αρχείοΑπό διπλανό δωμάτιο στο BILL ζήταγε να την χύσει στο κωλαρακι της!!!!!
captaincaptain
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Μαρ 2026
- Μηνύματα
- 4
- Like
- 2
- Πόντοι
- 0
Μόλις το άνοιξα και παίζει κανονικάΔεν ανοίγει το αρχείο
Δοκίμασε να αλλάξεις browser και τα σχετικά
ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΟΚΟΛΟΣ
Μέγας
- Εγγρ.
- 26 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 12.839
- Like
- 19.977
- Πόντοι
- 3.656
tasos.p
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Απρ 2009
- Μηνύματα
- 1.727
- Κριτικές
- 5
- Like
- 2.852
- Πόντοι
- 736
απο διπλάνο δωματιο και ακουγεται ετσι...!!!Μονο οταν πηγαινα εγω στο μπιλ δεν ακουγοταν τιποτα!!!Από διπλανό δωμάτιο στο BILL ζήταγε να την χύσει στο κωλαρακι της!!!!!
Τελευταία τροποποίηση:
V-Slag
Μέλος
- Εγγρ.
- 6 Σεπ 2019
- Μηνύματα
- 199
- Like
- 950
- Πόντοι
- 81
Φίλε έτσι τυχαίνει και σε εμένα όσες φορές έχω πάει άκρα του τάφου σιωπήαπο διπλάνο δωματιο και ακουγεται ετσι...!!!Μονο οταν πηγαινε εγω στο μπιλ δεν ακουγοταν τιποτα!!!
ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΟΚΟΛΟΣ
Μέγας
- Εγγρ.
- 26 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 12.839
- Like
- 19.977
- Πόντοι
- 3.656
ΤΟΛΜΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ, ΙΣΩΣ ΣΟΥ ΚΑΤΣΕΙ
Έχω τελειώσει τη συνεδρία με τη σεξεργάτρια, πέφτει πάνω μου, με αγκαλιάζει και μου λέει:
- Είσαι καλός Άνθρωπος. Ένας άλλος με πλακώνει στα χαστούκια. Γιατί να με χαστουκίζει; επειδή με πληρώνει;
Αν ήμουν Λευκός Ιππότης θα με έπιανε κατάθλιψη. Το παλιοκάθαρμα, εκμεταλλεύεται τη γυναίκα κλπ ρομαντικά. Επειδή όμως δεν γεννήθηκα χτες, σκέφτηκα ότι αν υπέφερε, δεν θα ξαναπήγαινε μαζί του. Δεν της το είπα όμως κατάμουτρα, πρέπει να κρατάμε τα προσχήματα.
- Κοίτα, είναι αλήθεια ότι κάποια άτομα φτιάχνονται με λίγη Βία. Κι όχι μόνο άντρες. Κοπέλες σαν κι εσένα μου έχουν ζητήσει να τις βρίζω, να τις φτύνω και να τους ρίχνω ξύλο στα πισινά ή στα βυζιά όταν τις γαμάω, άλλες μου έχουν ζητήσει να τις πνίγω, άλλες να τους κάνω λαβή και να τις σφίγγω στυλ πρωτάθλημα Ελληνορωμαϊκής Πάλης. Δεν είναι κακό να απολαμβάνεις λίγο τη δουλειά, με πελάτες που νοιάζονται να περάσεις κι εσύ καλά. Την άλλη φορά θα δοκιμάσουμε κάτι πιο ακραίο, ίσως σου αρέσει. Αν πονάς, μου λες να σταματήσω.
Κι όλα αυτά τα είπα σοβαρά, χωρίς να σκάσω στα γέλια, θα με τρελάνω με τις μπαρούφες που σκαρώνω.
Και η άλλη φορά ήρθε. Άρχισα με μπόλικες σφαλιάρες στα πισινά, και συνέχισα με χαστούκια στο πρόσωπο.
ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
Είναι φανερό από αυτά που λέει ότι απολαμβάνει την διαδικασία και ότι υπάρχει συναίνεση. Απολαύστε υπεύθυνα.
Έχω τελειώσει τη συνεδρία με τη σεξεργάτρια, πέφτει πάνω μου, με αγκαλιάζει και μου λέει:
- Είσαι καλός Άνθρωπος. Ένας άλλος με πλακώνει στα χαστούκια. Γιατί να με χαστουκίζει; επειδή με πληρώνει;
Αν ήμουν Λευκός Ιππότης θα με έπιανε κατάθλιψη. Το παλιοκάθαρμα, εκμεταλλεύεται τη γυναίκα κλπ ρομαντικά. Επειδή όμως δεν γεννήθηκα χτες, σκέφτηκα ότι αν υπέφερε, δεν θα ξαναπήγαινε μαζί του. Δεν της το είπα όμως κατάμουτρα, πρέπει να κρατάμε τα προσχήματα.
- Κοίτα, είναι αλήθεια ότι κάποια άτομα φτιάχνονται με λίγη Βία. Κι όχι μόνο άντρες. Κοπέλες σαν κι εσένα μου έχουν ζητήσει να τις βρίζω, να τις φτύνω και να τους ρίχνω ξύλο στα πισινά ή στα βυζιά όταν τις γαμάω, άλλες μου έχουν ζητήσει να τις πνίγω, άλλες να τους κάνω λαβή και να τις σφίγγω στυλ πρωτάθλημα Ελληνορωμαϊκής Πάλης. Δεν είναι κακό να απολαμβάνεις λίγο τη δουλειά, με πελάτες που νοιάζονται να περάσεις κι εσύ καλά. Την άλλη φορά θα δοκιμάσουμε κάτι πιο ακραίο, ίσως σου αρέσει. Αν πονάς, μου λες να σταματήσω.
Κι όλα αυτά τα είπα σοβαρά, χωρίς να σκάσω στα γέλια, θα με τρελάνω με τις μπαρούφες που σκαρώνω.
Και η άλλη φορά ήρθε. Άρχισα με μπόλικες σφαλιάρες στα πισινά, και συνέχισα με χαστούκια στο πρόσωπο.
ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
Είναι φανερό από αυτά που λέει ότι απολαμβάνει την διαδικασία και ότι υπάρχει συναίνεση. Απολαύστε υπεύθυνα.
Συνημμένα
captain 69
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Αυγ 2015
- Μηνύματα
- 5.049
- Κριτικές
- 2
- Like
- 20.395
- Πόντοι
- 5.956
Ελληνικά λοιπόν...Εγώ ένα πράγμα, δε μπορώ να πάω με ξένο, θέλω να ακούω Ελληνικά στο σεξ πάνω!
1925st
Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Δεκ 2025
- Μηνύματα
- 68
- Like
- 319
- Πόντοι
- 20
Τι θέλει τελικάΕλληνικά λοιπόν...
tomahok
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 21.375
- Κριτικές
- 1
- Like
- 7.138
- Πόντοι
- 1.406
Που να καταλάβεις, πρεπει να στήσεις αυτίΤι θέλει τελικά

ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.721
- Like
- 57.517
- Πόντοι
- 12.756
Που να καταλάβεις, πρεπει να στήσεις αυτί![]()

ελα διπλα μανΣύλβια
Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Μαΐ 2013
- Μηνύματα
- 367
- Like
- 583
- Πόντοι
- 81
Ωραίος στο τέλος!Ελληνικά λοιπόν...

Σε εμένα, ποτέ δεν έχουν φωνάξει "χύνω!" , να το ευχαριστηθώ και γω και να ξέρω πότε έρχεται!
Όλο στα μουγκά χύνουν!
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 124
- Εμφανίσεις
- 66K
- Απαντήσεις
- 91
- Εμφανίσεις
- 35K
- Απαντήσεις
- 14
- Εμφανίσεις
- 4K
- Απαντήσεις
- 155
- Εμφανίσεις
- 13K
- Απαντήσεις
- 223
- Εμφανίσεις
- 51K