Νέα

Γυναικοκτονίες

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Λελέκος
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 145K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.971
Πόντοι
6.256
Χαίρομαι που υπάρχουν τύποι σαν και σένα στη πιάτσα και μπορούμε εμείς οι υπόλοιποι που έχουμε γνώσεις και εμπειρία να σας αφήνουμε στο περιθώριο και να φαίνεται η διαφορά.
Είμαι σίγουρος 99% Δεν μπορείς όχι απλά να προσεγγίσεις αλλά ούτε να μιλήσεις σε γυναικα
κοίτα σίγουρα δεν κινδυνεύεις από εμένα έχουμε διαφορετικό τάργκετ γκρουπ :coffee:
 

Αρσεναλάκιας

Ανώτατος
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.271
Κριτικές
47
Like
17.819
Πόντοι
13.116
Πανηγυρικα αστοχος
Και μονο τη φωτογραφια τους που ειναι μαζι να δεις, καταλαβαινεις οτι η δυναμικη στη σχεση ηταν μαλλον η αναποδη.
Οχι να το παιξω σκληρος τωρα... αλλα τετοια φωτογραφια εχω μονο με τη μανα μου σε ηλικια <6.

Επειδη νυσταζ τωρα θα κανω κοπι παστε τον εαυτο μου απο χθεσινη κουβεντα:

Ετσι ειναι πολλες με καλλιτεχνικη φυση (η συγκεκριμενη απ' οτι βλεπω ηταν φωτογράφος και μοντέλο). Χύμα, ατιθασες, οχι απαραιτητα πουτανες οπως το εννοουμε εμεις, αλλα σιγουρα με πιο ανοικτες αντιληψεις.
Αυτόν τον κοβω για το εντελως αντιθετο. Μανιαμουνιας, σχεσακιας, αγαμητος. Αμα μπλεξει τετοιο ατομο με τετοια γκομενα, η ζηλεια βαραει κοφτες. Αν ειναι και ψυχακιας, ε γαμησε τα μετα.
θα κάνει σχέσεις στη φυλακή τώρα....μόνο που εκεί το μαχαίρι θα το έχουν άλλοι....να δει πως ένιωθε και η γυναίκα του κάθε φορά που την πλάκωνε στο ξύλο εδώ και 25 χρόνια.....
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.971
Πόντοι
6.256
θα κάνει σχέσεις στη φυλακή τώρα....μόνο που εκεί το μαχαίρι θα το έχουν άλλοι....να δει πως ένιωθε και η γυναίκα του κάθε φορά που την πλάκωνε στο ξύλο εδώ και 25 χρόνια.....
ακριβώς...όλοι οι σκληροί γαμιάδες κάνουν τον μάγκα στην γυναίκα και τα παιδιά τους εκεί που τους παίρνει...

μετά όταν ακούνε την ποινή μυξοκλαίνε σαν κοριτσάκια
 

bourdeliaris82

Ανώτερος
Εγγρ.
22 Οκτ 2011
Μηνύματα
7.096
Κριτικές
60
Like
8.417
Πόντοι
6.797
Η εκλιπούσα είχε συμμετοχή στο παραπάνω βιντεοκλίπ.
Παντρεμένη γυναίκα με παιδιά αντί να βρει μια σοβαρή δουλειά γυρνάγε βιντεοκλίπ και τον κερατωνε με διάφορους.
Αυτό δεν δικαιολογεί σε τίποτα τον κερατά -δολοφονο.
Πουτανακια και άχρηστες έχουμε γνωρίσει όλοι μας
Παράτα την και σήκω φύγε φίλε.

Αλλά τι ψάχνουμε να βρούμε ;
αρχιδια σε έναν τύπο ο οποίος σκότωσε μια ανυπερασπιστη γυναίκα; ούτε για δείγμα δεν τα έχει
 
Εγγρ.
4 Μαΐ 2026
Μηνύματα
407
Κριτικές
1
Like
387
Πόντοι
21
ακριβώς...όλοι οι σκληροί γαμιάδες κάνουν τον μάγκα στην γυναίκα και τα παιδιά τους εκεί που τους παίρνει...

μετά όταν ακούνε την ποινή μυξοκλαίνε σαν κοριτσάκια
Ηρέμησε δεν είναι έτσι ακριβώς.
Εδώ ο τυπάς βρισκόταν εν βρασμώ ψυχής και σε κατάσταση αμοκ όπως οι περισσότεροι.
Λάθος να νομίζεις ότι είναι ψευτομαγκες η σίριαλ κίλερ η σαδιστές οι τύποι.
Εδώ έχουμε να κάνουμε καθαρά σε εγκλήματα εν βρασμού ψυχής.
 

j_thess

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Αυγ 2023
Μηνύματα
883
Like
1.385
Πόντοι
206

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.971
Πόντοι
6.256
Ηρέμησε δεν είναι έτσι ακριβώς.
Εδώ ο τυπάς βρισκόταν εν βρασμώ ψυχής και σε κατάσταση αμοκ όπως οι περισσότεροι.
Λάθος να νομίζεις ότι είναι ψευτομαγκες η σίριαλ κίλερ η σαδιστές οι τύποι.
Εδώ έχουμε να κάνουμε καθαρά σε εγκλήματα εν βρασμού ψυχής.

Γιατί δεν τρολλάρεις στα πολιτικά θρεντ?
 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786
Η εκλιπούσα είχε συμμετοχή στο παραπάνω βιντεοκλίπ.
Παντρεμένη γυναίκα με παιδιά αντί να βρει μια σοβαρή δουλειά γυρνάγε βιντεοκλίπ και τον κερατωνε με διάφορους.
Αυτό δεν δικαιολογεί σε τίποτα τον κερατά -δολοφονο.
Πουτανακια και άχρηστες έχουμε γνωρίσει όλοι μας
Παράτα την και σήκω φύγε φίλε.

Αλλά τι ψάχνουμε να βρούμε ;
αρχιδια σε έναν τύπο ο οποίος σκότωσε μια ανυπερασπιστη γυναίκα; ούτε για δείγμα δεν τα έχει
αυτές οι γυναίκες είναι θύματα από πριν,
από την οικογένεια ίσως,
κακοποιημένες , χωρίς εκπαίδευση, προσόντα για εργασία και προκοπή,
αδύναμες να κάνουν βήμα,
εξαρτημένες από τον εργαζόμενο με το πορτοφόλι
φτωχές, χωρίς γονείς με παρουσία και περιουσία
μόνο μαγκιές...
αλλιώς θα είχε φύγει, δεν θα ανεχόταν τον βάναυσο που έγινε φονιάς
η αδελφή της δεν μπορεί οικονομικά να πάρει τα παιδιά...
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.971
Πόντοι
6.256
Σε αυτό φταίει η παιδεία που παίρνουν οι άνθρωποι από το σπίτι τους.

Που τους πιέζουν να φτιαχτούν οικονομικά και να κάνουν οικογένεια και ότι αυτά είναι πιο σημαντικά από την υγεία και την ηρεμία τους.

Αν οι γυναίκες είχαν την σωστή παιδεία όλοι οι "νταήδες" θα έμεναν στο περιθώριο...όπως η κοινωνία έχει θέσει στο περιθώριο τους φασίστες έτσι έπρεπε να γίνει και με τους "νταήδες"
 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786
Σε αυτό φταίει η παιδεία που παίρνουν οι άνθρωποι από το σπίτι τους.

Που τους πιέζουν να φτιαχτούν οικονομικά και να κάνουν οικογένεια και ότι αυτά είναι πιο σημαντικά από την υγεία και την ηρεμία τους.

Αν οι γυναίκες είχαν την σωστή παιδεία όλοι οι "νταήδες" θα έμεναν στο περιθώριο...όπως η κοινωνία έχει θέσει στο περιθώριο τους φασίστες έτσι έπρεπε να γίνει και με τους "νταήδες"
μπούρδες.
το θύμα, εάν είχε χρήματα ή δουλειά ή στήριξη, θα είχε φύγει.
πάντα θύμα ήταν, είτε με είτε χωρίς παιδεία.
απλώς εσύ ως νεανίας είσαι ρομαντικός. πιστεύεις στην παιδεία.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.971
Πόντοι
6.256
μπούρδες.
το θύμα, εάν είχε χρήματα ή δουλειά ή στήριξη, θα είχε φύγει.
πάντα θύμα ήταν, είτε με είτε χωρίς παιδεία.
απλώς εσύ ως νεανίας είσαι ρομαντικός. πιστεύεις στην παιδεία.
Το ίδιο λέμε

μαθαίνουν στα παιδιά ότι πρώτα είναι το χρήμα και η ασφάλεια και μετά ο εαυτός τους

ΑΝ είχε χρήμα θα είχε φύγει λες εσύ ΑΝ είχε παιδεία θα είχε φύγει και χωρίς χρήμα λέω εγώ.

Θα την είχαν μάθει ότι το χρήμα δεν αξίζει να κάτσεις να σε κακοποιούν κιόλας.
 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786
Το ίδιο λέμε

μαθαίνουν στα παιδιά ότι πρώτα είναι το χρήμα και η ασφάλεια και μετά ο εαυτός τους

ΑΝ είχε χρήμα θα είχε φύγει λες εσύ ΑΝ είχε παιδεία θα είχε φύγει και χωρίς χρήμα λέω εγώ.

Θα την είχαν μάθει ότι το χρήμα δεν αξίζει να κάτσεις να σε κακοποιούν κιόλας.
επιμένεις.
εάν ήταν μαγείρισσα (μια δεξιότητα τέλος πάντων) ή είχε τα διαμερίσματα του λάκη ή γονείς, θα καθόταν;
άφραγκη, άνεργη, ευάλωτη ήταν.
εικάζω.
 
Εγγρ.
4 Μαΐ 2026
Μηνύματα
407
Κριτικές
1
Like
387
Πόντοι
21
αυτές οι γυναίκες είναι θύματα από πριν,
από την οικογένεια ίσως,
κακοποιημένες , χωρίς εκπαίδευση, προσόντα για εργασία και προκοπή,
αδύναμες να κάνουν βήμα,
εξαρτημένες από τον εργαζόμενο με το πορτοφόλι
φτωχές, χωρίς γονείς με παρουσία και περιουσία
μόνο μαγκιές...
αλλιώς θα είχε φύγει, δεν θα ανεχόταν τον βάναυσο που έγινε φονιάς
η αδελφή της δεν μπορεί οικονομικά να πάρει τα παιδιά...
Μπορούσε να βρει δουλειά αλλά την ειχε φάει ο καλλιτεχνισμος,φωτογραφίσεις,βίντεο κλιπ κλπ ζούσε σε ένα φανταστικό κόσμο της διασημότητας και την καλής ζωής
Για όλα ευθυνεται και η παιδεία που είπε ο μικρός πιο πάνω,γιατί οι γονείς πολλές φορές ειδικά στα κορίτσια δίνουν λάθος πρότυπα, μεγαλώνουν ως πριγκίπισσες και αντί να τις καλλιεργησουν οι ίδιοι οι γονείς τις προωθούν στον χώρο του καλλιτεχνισμου
Εδώ σε κάστινγκ που είχε γίνει για μια διαφήμιση με μωρά έως 1 έτος ξέρετε πόσες πήγαν τα μωρά τους να τα περάσουν σ αυτή την οδυνηρή διαδικασία και μια εξ αυτών γνωστή μου που δεν την πέρασαν στην 2η φάση ήταν όλο νεύρα επειδή το μωρό που είχε ήταν πιο χοντρό από ότι ήθελαν.
Όλα αυτά έγιναν όταν ξεκίνησε η ιδιωτική τηλεόραση με τα κωλοπρογραμματα και τις κωλοεκπομπες που σερβίρει στο κοινό.
Εν έτη 2026 μεγάλο ποσοστό γυναικών έχουν το μικρόβιο της διασημοτητας και η τεχνολογία το ίντερνετ και η τβ τους το δίνει απλόχερα.
 
  • Like
Αντιδράσεις: j 1973

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.971
Πόντοι
6.256
επιμένεις.
εάν ήταν μαγείρισσα (μια δεξιότητα τέλος πάντων) ή είχε τα διαμερίσματα του λάκη ή γονείς, θα καθόταν;
άφραγκη, άνεργη, ευάλωτη ήταν.
εικάζω.
Δεν διαφωνώ.

Εγώ το πάω σε μια άλλη σκέψη και λέω ότι αν την είχαν μάθει να σέβεται τον εαυτό της περισσότερο από τα λεφτά

θα είχε φύγει ακόμα και άφραγκη και ευάλωτη.

Και εγώ εικάζω δεν έχω βρεθεί ποτέ σε τέτοια θέση αλλά αυτό θα έπρεπε να μαθαίνουν στα παιδιά τους...να ρίχνουν μια κλωτσιά στη μάπα του κάθε νταή και να του πετάνε τα λεφτά στα μούτρα.
 
Εγγρ.
4 Μαΐ 2026
Μηνύματα
407
Κριτικές
1
Like
387
Πόντοι
21
επιμένεις.
εάν ήταν μαγείρισσα (μια δεξιότητα τέλος πάντων) ή είχε τα διαμερίσματα του λάκη ή γονείς, θα καθόταν;
άφραγκη, άνεργη, ευάλωτη ήταν.
εικάζω.
Κοιτάς να μιλήσεις σοβαρά με τον μικρό εσύ.
Ο Σαούλ θα μεγαλώσει σε 10 χρόνια οπότε κάνε υπομονή
Άφραγκη δεν ήταν αλλά οικονομικά εξαρτωμενη από τον λογαριαστη
 

Αρσεναλάκιας

Ανώτατος
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.271
Κριτικές
47
Like
17.819
Πόντοι
13.116
Ηρέμησε δεν είναι έτσι ακριβώς.
Εδώ ο τυπάς βρισκόταν εν βρασμώ ψυχής και σε κατάσταση αμοκ όπως οι περισσότεροι.
Λάθος να νομίζεις ότι είναι ψευτομαγκες η σίριαλ κίλερ η σαδιστές οι τύποι.
Εδώ έχουμε να κάνουμε καθαρά σε εγκλήματα εν βρασμού ψυχής.
εν βρασμώ ψυχής είναι μια κι έξω....όχι την κακοποιώ από τα δεκάξι, την παρακολουθώ να μην κάνει ρούπι χρόνια ολόκληρα, και τη μαχαιρώνω 40 φορές....αμφιβάλλω αν έμεινε έστω μια μπουκάλα αίμα μέσα της....
της το ήπιε ο βρυκόλακας...:jerking:
 
Εγγρ.
4 Μαΐ 2026
Μηνύματα
407
Κριτικές
1
Like
387
Πόντοι
21
εν βρασμώ ψυχής είναι μια κι έξω....όχι την κακοποιώ από τα δεκάξι, την παρακολουθώ να μην κάνει ρούπι χρόνια ολόκληρα, και τη μαχαιρώνω 40 φορές....αμφιβάλλω αν έμεινε έστω μια μπουκάλα αίμα μέσα της....
της το ήπιε ο βρυκόλακας...:jerking:
Ηρέμησε τυπε,αν ήταν θύμα βίας και είχε κακοποιηθει στο παρελθόν έχει ευθύνη που δεν το κατήγγειλε.
Έχει ευθύνη που δεν χωρισε και δεν έφυγε από το σπίτι.
Έχει ευθύνη που δεν μίλησε.
Δεν γίνεται να την είχε κάνει τόπι στο ξύλο και να καθόταν.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.971
Πόντοι
6.256
Ηρέμησε τυπε,αν ήταν θύμα βίας και είχε κακοποιηθει στο παρελθόν έχει ευθύνη που δεν το κατήγγειλε.
Έχει ευθύνη που δεν χωρισε και δεν έφυγε από το σπίτι.
Έχει ευθύνη που δεν μίλησε.
Δεν γίνεται να την είχε κάνει τόπι στο ξύλο και να καθόταν.
Ευθύνη έχει το δαφνί που δεν σου έχει προσφέρει ακόμα δωρεάν φιλοξενία μη σου πω και δωρεάν λοβοτομή
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom