raopau
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 42.993
- Like
- 26.719
- Πόντοι
- 5.006
θα δουμε κωλους λεβεντικους μπος?
Ευθυτενεις και αρχοντικους...αποψε θα περασουμε φινα, καλυτερα και απο το να γαμουσαμε..

θα δουμε κωλους λεβεντικους μπος?

Θα ειναι εξω στη μερτσεντε μαζι με τον σπυρακο..Η Μελά θα είναι απ'έξω και θα περιμένει τύπε;
Εχω στειλει την δικια μου σινεμα...εχω μπανιαριστει...εχω παρει μωρομαντηλα, χαρτομαντηλα, λιπαντικα...εχω αραξει σαν τον βουδα στον καναπε ξεβρακωτος και ειμαι ετοιμος για αυτοκρατορικες μαλακιες...![]()

Καηκα στο ζεσταμα τυπε...μου εφυγε μια παρτιδα κατα την προθερμανση... :SΑπο τρεηλερ που ειδα μη σε χασουμε αποψε![]()
Ο γαμωαυνανας δεν στηριζει το σοου..Ιακωβος???


Επρεπε να εμφανιστει οπως σε εκεινες τις φωτογραφιες που ηταν με τον ορο στο αναπηρικο καροτσακι...Τυπε την εκοψαν. Λες να επιρεαστουν οι σαουδαραβες?![]()

Τυπε μονοι μας τον παιζουμε..δεν υπαρχει στηριξη στο σοου... :SΜας πουλησε ο τζεικομπ αποψε τυπε
Εκτος αν εχει δουλεια![]()
Ο γαμωαυνανας δεν στηριζει το σοου..![]()

ειδα το τρειλερ που ηταν με μαγιο![]()
![]()
τα πρωτα λεπτα δεν αξιζαν
αναμενω αποκλειστικα πλανα απο τζεικομπ γιατι βαριεμαι να το δω :S :S :S

μπορει να εμπλουτισει το νημα με υλικο και αργοτερα,αναμενουμεΜας πουλησε ο τζεικομπ αποψε τυπε
Εκτος αν εχει δουλεια![]()

Εννοείται πως τις κάλεσε για φραμπαλα με ανεπίσημη πληρωμηΔηλαδή τώρα πιστεύει κανείς ότι βίζιτες τύπου Βοσκανίδου πήγαν εν αγνοία του καναλιού;
Ή μήπως το κανάλι τις φώναξε για τηλεθέαση;