Νέα

Greece next top model (στο Star)

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.126
Κριτικές
16
Like
19.150
Πόντοι
9.345
Εχω στειλει την δικια μου σινεμα...εχω μπανιαριστει...εχω παρει μωρομαντηλα, χαρτομαντηλα, λιπαντικα...εχω αραξει σαν τον βουδα στον καναπε ξεβρακωτος και ειμαι ετοιμος για αυτοκρατορικες μαλακιες... :heavymetalbig:

Απο τρεηλερ που ειδα μη σε χασουμε αποψε  :priest:
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
Αναστασια βοσκανιδου : " ειμαι απο την αλεξανδρουπολη αλλα τα τελευταια 6 χρονια μενω στην αθηνα"...
Η αληθεια : "ειμαι απο την αλεξανδρουπολη αλλα τα τελευταια 6 χρονια μενω σε κοτερα"..
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
Του καραφλα κατι του θυμιζει η βοσκανιδου...καρφωθηκε ο μαλακας... :2funny:
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.126
Κριτικές
16
Like
19.150
Πόντοι
9.345
Ιακωβος???
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.126
Κριτικές
16
Like
19.150
Πόντοι
9.345
Και καλα οι κριτες δεν την ηξεραν τη βοσκα που εχει στεναξει η μυκονος
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.126
Κριτικές
16
Like
19.150
Πόντοι
9.345
Το κασε συν 2.000  :heavymetalbig:
 

Celebc

Μέλος
Εγγρ.
27 Ιουλ 2017
Μηνύματα
6.371
Like
105
Πόντοι
66
ειδα το τρειλερ που ηταν με μαγιο :takethis: :takethis: :takethis:  τα πρωτα λεπτα δεν αξιζαν :headbang: αναμενω αποκλειστικα πλανα απο τζεικομπ γιατι βαριεμαι να το δω :S :S :S
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.126
Κριτικές
16
Like
19.150
Πόντοι
9.345
ειδα το τρειλερ που ηταν με μαγιο :takethis: :takethis: :takethis:  τα πρωτα λεπτα δεν αξιζαν :headbang: αναμενω αποκλειστικα πλανα απο τζεικομπ γιατι βαριεμαι να το δω :S :S :S

Μας πουλησε ο τζεικομπ αποψε τυπε
Εκτος αν εχει δουλεια  :takethis:
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Μάγκες κερνατε σουβλάκια?
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Δηλαδή τώρα πιστεύει κανείς ότι βίζιτες τύπου Βοσκανίδου πήγαν εν αγνοία του καναλιού;
Ή μήπως το κανάλι τις φώναξε για τηλεθέαση;
Εννοείται πως τις κάλεσε για φραμπαλα με ανεπίσημη πληρωμη
Εχω γνωστές που εμφανίστηκαν στο πως το λένε με τα ταλέντα και τις εντόπισαν από το insta
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
Σε ποιο ξενοδοχειο δουλευει το ρωσσακι? :erection:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom