Νέα

GNTM 2

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα msakis
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 7K
  • Εμφανίσεις 308K
  • Ετικέτες
    gntm reality tv
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποια θεωρείτε πως θα είναι το επόμενο GNTM ;;

  • Κάτια Ταραμπάνκο

    Ψήφοι: 110 31,1%
  • Σουζάνα Κουόλ

    Ψήφοι: 3 0,8%
  • Μαρτίνα Χαφιιτσούκ

    Ψήφοι: 1 0,3%
  • Άννα Χατζή

    Ψήφοι: 4 1,1%
  • Αργυρώ Μαγγλάρη

    Ψήφοι: 3 0,8%
  • Ασημίνα Χαρίτου

    Ψήφοι: 3 0,8%
  • Κέισι Μίζιου

    Ψήφοι: 49 13,8%
  • Κατερίνα Πεφτίτση

    Ψήφοι: 2 0,6%
  • Άννα-Μαρία Ηλιάδου

    Ψήφοι: 51 14,4%
  • Γκλόρια Ντενίκη

    Ψήφοι: 2 0,6%
  • Εμμανουέλα Μάινα

    Ψήφοι: 9 2,5%
  • Ίλντα Κρόνι

    Ψήφοι: 3 0,8%
  • Ελευθερία Καρναβά

    Ψήφοι: 25 7,1%
  • Κωνσταντίνα Φλώρου

    Ψήφοι: 13 3,7%
  • Ιωάννα Κυρίτση

    Ψήφοι: 3 0,8%
  • Λυδία Κατσανικάκη

    Ψήφοι: 3 0,8%
  • Μαρίνα Γρηγορίου

    Ψήφοι: 11 3,1%
  • Μαρία Μιχαλοπούλου

    Ψήφοι: 8 2,3%
  • Όλγα Καλογήρου

    Ψήφοι: 1 0,3%
  • Νίνα Τζιβανίδου

    Ψήφοι: 2 0,6%
  • Σίλια Ευαγέλλου

    Ψήφοι: 3 0,8%
  • Πόπη Γαλετσά

    Ψήφοι: 2 0,6%
  • Σπυρούλα Κάιζερ

    Ψήφοι: 10 2,8%
  • Χαρά Παππά

    Ψήφοι: 33 9,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    354

obi1

Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2016
Μηνύματα
533
Κριτικές
2
Like
692
Πόντοι
86
[size=40pt]«Ήρθα στην Ελλάδα μέσα σε ένα σακί με πατάτες», είπε η Ιρανή του GNTM 2[/size]
Bita_Abandi.png


 

bill noxas

Μέλος
Εγγρ.
14 Νοε 2010
Μηνύματα
973
Like
268
Πόντοι
26

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
[size=40pt]«Ήρθα στην Ελλάδα μέσα σε ένα σακί με πατάτες», είπε η Ιρανή του GNTM 2[/size]
Bita_Abandi.png
η δηλωση εχει τελεια και ενα ειμαι που ξεχασε ο δημοσιογραφιμος

Ηρθα στην ελλαδα. Ειμαι σαν σακι με πατατες.
 

Reznov

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Ιουν 2016
Μηνύματα
20.126
Like
26.380
Πόντοι
6.256
η δηλωση εχει τελεια και ενα ειμαι που ξεχασε ο δημοσιογραφιμος

Ηρθα στην ελλαδα. Ειμαι σαν σακι με πατατες.
εγω θα την ρωτουσα και γιατι δεν το εβγαλε ακομα..

αλλα με καλυπτεις
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης
Πουλί αυτή με τα μπλε μαλλιά,στάνταρ θα άρεσε σε κανέναν nik1410,τι λες;
οχι δεν αρεσε. Εχω παει και με πιο χοντρες και με πιο ασχημες αλλα δεν ειμαι υποκριτης ή ψευτης να λεω οτι μου αρεσουν ή οτι τις προτιμαω. Αλλο θα πηγαινα επειδη εχει τρυπες και καυλωνει η πουτσα μου και αλλο μου αρεσει. Τελος εμετικο να λεει μια γυναικα οτι εχει σπουδασει υποκριτικη. Δηλαδη οι υπολοιπες τι εχουν σπουδασει;;; Ειλικρηνεια και ευθυτητα; Ολες οι γυναικες το εχουν σπουδασει αυτο. Ολες ομως.

Υγ τετοιες που ανηκουν στο 10% των πιο χαλια αλλα εχουν αντρα οποτε θέλουν και πανε και για μοντελο ενω το 90% των αντρων ακομη και πολυ εμφανισημοι τρωνε χυλοπιττες ειναι ο λογος που πιανει καταθληψη και παραπονο τους βανορντεν και σια χαχαχα
 

epot

Μέλος
Εγγρ.
11 Δεκ 2017
Μηνύματα
383
Like
215
Πόντοι
21
για να δουμε φετος θα δειξουν περισσοτερο βυζακι? αλλωστε τσοντα ειναι κατα βαση η εκπομπη
 

Συνημμένα

  • 1.png
    1.png
    631,8 KB · Εμφανίσεις: 60
  • 2.png
    2.png
    667,2 KB · Εμφανίσεις: 126

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom