Ευτυχώς που υπάρχει αυτή η μουναρα και κάπως σώζει την παρτίδα.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
GNTM 2
- Μέλος που άνοιξε το νήμα msakis
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 7K
- Εμφανίσεις 308K
-
- Ετικέτες
- gntm reality tv
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
kachaplias
Μέγας
- Εγγρ.
- 20 Δεκ 2017
- Μηνύματα
- 9.516
- Κριτικές
- 11
- Like
- 11.995
- Πόντοι
- 4.546
ποιο ειναι αυτο το τεμαχιο?
Άννα Μαρία Ηλιάδου. Από τις λίγες καλές που μπήκαν στο σπίτι. Σε αυτή τη φωτογραφία "αδικείται".ποιο ειναι αυτο το τεμαχιο?
[size=40pt]«Ήρθα στην Ελλάδα μέσα σε ένα σακί με πατάτες», είπε η Ιρανή του GNTM 2[/size]
bill noxas
Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Νοε 2010
- Μηνύματα
- 973
- Like
- 268
- Πόντοι
- 26
Διασταυρωση Σταυρου Παραβα με Ζωη Κωνσταντοπουλου μου θυμιζει αυτο στη φωτο.....[size=40pt]«Ήρθα στην Ελλάδα μέσα σε ένα σακί με πατάτες», είπε η Ιρανή του GNTM 2[/size]
![]()
το πουλί
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Νοε 2014
- Μηνύματα
- 18.277
- Like
- 622
- Πόντοι
- 246
η δηλωση εχει τελεια και ενα ειμαι που ξεχασε ο δημοσιογραφιμος[size=40pt]«Ήρθα στην Ελλάδα μέσα σε ένα σακί με πατάτες», είπε η Ιρανή του GNTM 2[/size]
![]()
Ηρθα στην ελλαδα. Ειμαι σαν σακι με πατατες.
Ράγκναρ Λόθμπροκ
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 8 Ιουν 2016
- Μηνύματα
- 11.394
- Like
- 7.121
- Πόντοι
- 1.206
Πουλί αυτή με τα μπλε μαλλιά,στάνταρ θα άρεσε σε κανέναν nik1410,τι λες;
Reznov
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 30 Ιουν 2016
- Μηνύματα
- 20.126
- Like
- 26.380
- Πόντοι
- 6.256
εγω θα την ρωτουσα και γιατι δεν το εβγαλε ακομα..η δηλωση εχει τελεια και ενα ειμαι που ξεχασε ο δημοσιογραφιμος
Ηρθα στην ελλαδα. Ειμαι σαν σακι με πατατες.
αλλα με καλυπτεις
Δ
Διαγραμμένο μέλος 172663
Επισκέπτης
οχι δεν αρεσε. Εχω παει και με πιο χοντρες και με πιο ασχημες αλλα δεν ειμαι υποκριτης ή ψευτης να λεω οτι μου αρεσουν ή οτι τις προτιμαω. Αλλο θα πηγαινα επειδη εχει τρυπες και καυλωνει η πουτσα μου και αλλο μου αρεσει. Τελος εμετικο να λεει μια γυναικα οτι εχει σπουδασει υποκριτικη. Δηλαδη οι υπολοιπες τι εχουν σπουδασει;;; Ειλικρηνεια και ευθυτητα; Ολες οι γυναικες το εχουν σπουδασει αυτο. Ολες ομως.Πουλί αυτή με τα μπλε μαλλιά,στάνταρ θα άρεσε σε κανέναν nik1410,τι λες;
Υγ τετοιες που ανηκουν στο 10% των πιο χαλια αλλα εχουν αντρα οποτε θέλουν και πανε και για μοντελο ενω το 90% των αντρων ακομη και πολυ εμφανισημοι τρωνε χυλοπιττες ειναι ο λογος που πιανει καταθληψη και παραπονο τους βανορντεν και σια χαχαχα
ADMIRAL GR
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 27 Αυγ 2005
- Μηνύματα
- 15.459
- Κριτικές
- 3
- Like
- 7.246
- Πόντοι
- 1.486
Πνιγηκα ρε πούστη μου, μεσημεριάτικα!!ελπιζω να μην εχει κρυψει κανα δυναμιτη στον κωλο της και τιναξει το στουντιο στον αερα![]()


gravatakias
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Νοε 2017
- Μηνύματα
- 1.283
- Like
- 897
- Πόντοι
- 96
gravatakias
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Νοε 2017
- Μηνύματα
- 1.283
- Like
- 897
- Πόντοι
- 96
gravatakias
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Νοε 2017
- Μηνύματα
- 1.283
- Like
- 897
- Πόντοι
- 96
gravatakias
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Νοε 2017
- Μηνύματα
- 1.283
- Like
- 897
- Πόντοι
- 96
gravatakias
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Νοε 2017
- Μηνύματα
- 1.283
- Like
- 897
- Πόντοι
- 96
gravatakias
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Νοε 2017
- Μηνύματα
- 1.283
- Like
- 897
- Πόντοι
- 96
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 764
- Εμφανίσεις
- 110K
- Απαντήσεις
- 180
- Εμφανίσεις
- 41K