Νέα

Γλωσσόφιλα και στριπτηζάδικα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα latreias
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 108
  • Εμφανίσεις 12K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

latreias

Μέλος
Εγγρ.
2 Ιουν 2006
Μηνύματα
12
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
0
Μάγκες χαιρετώ!

Να πω καταρχάς ότι είμαι πολύ αρχάριος στο άθλημα του στριπτηζάδικου, μια φορά πήγα πρόσφατα και καύλωσα δεόντως...

Αυτό που θέλω να ρωτήσω μπορεί να είναι και μαλακία, αλλά εδώ βλέπω δεν πρέπει να υπάρχουν ντροπές και φόβοι, οπότε ας εκφραστώ ελεύθερα.

Οι κοπέλες στα στριπ δίνουν γλωσσόφιλα; Μου αρέσει πολύ το girlfriend attitude. Γενικά καυλώνω τρελά όταν στο κουτούπωμα πέφτει και γλωσσόφιλο, γουστάρω πολύ.

Με τις στρίπερς όμως γίνεται; Αν ναι, πού; Στο κέρασμα ποτού, στον απλό χορό, στο πριβέ;
Τελευταίο και σημαντικότερο: Ένα φιλί με μία στρίπερ τι κινδύνους για την υγεία μπορεί να κρύβει;

Ευχαριστώ...

ΥΓ: Το θέμα το έβαλα στην κατηγορία "Αθήνα" γιατί ρωτάω για τα μαγαζιά της Αθήνας, για να πάρω και πιο συγκεκριμένες απαντήσεις.
 

Hostos

Μέλος
Εγγρ.
27 Φεβ 2006
Μηνύματα
98
Like
2
Πόντοι
0
Κανένα κίνδυνο δεν κρύβει σε διαβεβαιώ! Το θέμα είναι να σαι κωλόφαρδος και να σου κάτσει κάτι πρώτο! Ποτε δε μου χει τύχει αλλά το χω ακούσει και το χω δει σε άλλους! Είναι μάλλον να έχει όρεξη για υπηρεσίες η τύπισα που αμα είναι θα το κάνει!
Αλλά από κίνδυνο για την υγεία... Δε νομίζω, πρέπει να το θέλει η καντεμιά σου... Όποια το κάνει λες να είναι τόσο μαλάκο που να ρισκάρει έτσι εύκολα κι αυτή για τη δική της πάρτη; Σε ρωτώ...
 
OP
OP
L

latreias

Μέλος
Εγγρ.
2 Ιουν 2006
Μηνύματα
12
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
0
Θετικό το ότι γίνεται :-)

Το ρωτάω γιατί μου έχει πει γιατρός πως σε μπουρδέλο σε καμία περίπτωση δε φιλάς τη πουτάνα ούτε σε στόμα, ούτε σε βυζί (καλά για νιμού δεν το συζητώ καν), για το φόβο ηπατίτιδας και άλλων ΣΜΝ.