argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.294
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.384
- Πόντοι
- 16.235
Εγώ το είπα...!Κάτι πρέπει να έχει βάλει.Κατά τα άλλα πολύ καλή για την ηλικία της και όπως είπε ένας συνάδελφος πιο πάνω αν δεν καθόταν συνέχεια στον ήλιο θα είχε και καλύτερο δέρμα.Πάντως άνετα την ξέσκιζα είναι δυνατή.
Φέρνει λίγο και σε Μαρεβα!!!
