RED BARON
Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Νοε 2009
- Μηνύματα
- 2.702
- Κριτικές
- 1
- Like
- 180
- Πόντοι
- 16
Φαντασου να ερθει και ο Χλεμπ και να τους βρει με Τζαβελαιους και Λεδεσμακοιτα οταν ο σκοκο κανει οτι θελει ολον τον ολυμπιακο και ο τζαβελας τον εχει για πλακα,τι περιμενεις να πιστεψουν;το θεμα ειναι οτι και οι 2 ουτε ελευθεροι ειναι,ουτε δανεικοι χωρις λεφτα ερχονται...οποτε εχετε προβλημα..

αυτη τη στιγμη θελετε 6 παιχτες 11δατους.λεφτα δεν φαινεται να υπαρχουν η μονη λυση ειναι παιχτες ταλαντουχοι ελληνες αλλα και αυτοι κοστιζουν και πλεον τα λεφτα του σωκρατες ειναι εγλωβισμενα στο καζακσταν τερμα οι επενδυσεις απο τους πρακτορες του ανατολικου μπλοκ στην ελλαδα και τελος και ο κοκαλης ;)
οσο για σκοκο σε αλλη ομαδα με παιχτες διπλα του θα εκανε παππαδες
οσο για κουμουρτζι αστο φιλε κυκλοθυμικος χαρακτηρας και ασταθης σε εμας εχει να παιξει μπαλα απο το δεκεμβριο ;)