Νέα

Φύγε Κόκκαλη !!!!!!!!!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα giovanisilva
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 620
  • Εμφανίσεις 36K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

kostas1978

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιαν 2009
Μηνύματα
131
Like
6
Πόντοι
1
ποσο ποναει οταν ο θρυλος γαμαει!!!κλαψτε ολοι ρεεεεεεεεεεεεεε!!
 

SSGT-i

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2007
Μηνύματα
10.612
Like
74
Πόντοι
166
μαγκες ο σοκρατες καλα το χει καταλαβει ΧΟΥΝΤΑ
 

flex79

Μέλος
Εγγρ.
25 Απρ 2008
Μηνύματα
593
Like
2
Πόντοι
6
αμα φυγει και ο κοκκαλης παλιογαυροι θα κανετε να δειτε πρωταθλημα του αγιου πεοντος.... :2funny: :2funny: :2funny:αφου τα περισσοτερα σαυτον τα οφειλετε :headbang: :headbang:
 

Zwrzetos7

Μέλος
Εγγρ.
20 Νοε 2009
Μηνύματα
1.876
Like
0
Πόντοι
16
τι εννοεις τα περισσοτερα?
γιατι και πριν ερθει ειχαμε 25, παλι πρωτοι με διαφορα 7 απο τον 2ο (γιατι ως το 96 η βαζελα ειχε 18)
 

SSGT-i

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2007
Μηνύματα
10.612
Like
74
Πόντοι
166
τα γαυρακια τωρα κλαινε  :uglystupid: :uglystupid:
 

!blis

Ανώτερος
Εγγρ.
27 Νοε 2009
Μηνύματα
9.836
Κριτικές
41
Like
3.138
Πόντοι
5.645

hitman21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2008
Μηνύματα
14.972
Κριτικές
2
Like
760
Πόντοι
246
τι εννοεις τα περισσοτερα?
γιατι και πριν ερθει ειχαμε 25, παλι πρωτοι με διαφορα 7 απο τον 2ο (γιατι ως το 96 η βαζελα ειχε 18)
ποσα ηταν τα ερασιτεχνικα σου δε μας μας λες..
που'παιζες μ'ολα τα καφενεια..
 

Πουτανγαμών

Τιμημένος
Εγγρ.
25 Ιουλ 2007
Μηνύματα
3.848
Κριτικές
198
Like
469
Πόντοι
2.950
ποσα ηταν τα ερασιτεχνικα σου δε μας μας λες..
που'παιζες μ'ολα τα καφενεια..
Mε ΠΑΟ και ΑΕΚ δηλαδή. Βαριέμαι να το εξηγώ. Είναι μύθος αυτό που λένε για τα τοπικά. Ψάξτε λίγο τις σεζόν αναλυτικά και θα δείτε
 

hitman21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2008
Μηνύματα
14.972
Κριτικές
2
Like
760
Πόντοι
246
Mε ΠΑΟ και ΑΕΚ δηλαδή. Βαριέμαι να το εξηγώ. Είναι μύθος αυτό που λένε για τα τοπικά. Ψάξτε λίγο τις σεζόν αναλυτικά και θα δείτε
το σκετζουλ ηταν το ιδιο για τους αλλους δυο??
ασε τα τελευταια ματς..
 

Πουτανγαμών

Τιμημένος
Εγγρ.
25 Ιουλ 2007
Μηνύματα
3.848
Κριτικές
198
Like
469
Πόντοι
2.950
το σκετζουλ ηταν το ιδιο για τους αλλους δυο??
ασε τα τελευταια ματς..
Όχι, αλλά  :
1. Τις πιο πολλές φορές πέρναγαν 2 και 3 ομάδες.
2. Οι ομάδες του Πειραιά δεν ήταν όπως σήμερα
Τέλως πάντων ,  βαριέμαι αυτές τις συζητήσεις . Δεν καταλήγουν πουθενά...
 

controlmachine

Μέλος
Εγγρ.
5 Φεβ 2009
Μηνύματα
26
Κριτικές
2
Like
0
Πόντοι
0
φυγει δε φυγει κουπα δεν ξανακατεβενει προς πειραια για τα επομενα χρονια. ΤΕΛΟΣ
 

SSGT-i

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2007
Μηνύματα
10.612
Like
74
Πόντοι
166
τωρα θα λετε STAY SOCRATES  :2funny: :2funny: :2funny:
 

inno60

Μέλος
Εγγρ.
5 Αυγ 2006
Μηνύματα
305
Κριτικές
1
Like
149
Πόντοι
1
φυγει δε φυγει κουπα δεν ξανακατεβενει προς πειραια για τα επομενα χρονια. ΤΕΛΟΣ
χα χα χα πλακα εχεις φτιαχνει ο καιρος εχει παει στους -3 παλι τον μαη αρνια θα ψησουμαι στην πλατεια Μεμου!!!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom