FABOULOS
Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 3.787
- Like
- 10
- Πόντοι
- 16
Καλησπερα.Δεν ξερω αν καποιος χθες ετυχε να παρακολουθησει την εκπομπη της Στεφανιδου,ειχε γενικα για ομορφια,αδυνατισμα,τι κανουν οι βραζιλιανες για την κυταριτιδα και διαφορα αλλα(δεν ειδα ολη την εκομπη,καποιο κομματι μονο).Πεφτω που λετε την ωρα που πανω στο πλατο της εκπομπης ηταν τρεις γυναικες.Η μια με την οποια μιλαγε πρεπει να ηταν Ελληνοβραζιλιανα,μαυρομαλλα με πολυ ωραιο προσωπο και σωμα(φοραγε παντελονι), το οποιο μαλιστα ο καμεραμαν του εκανε κοντινα πλανα,απο τα οποια καποια μονο στον λοκω της κοπελας.Μιλαγε ελληνικα και οταν την ρωτησε η Στεφανιδου να μας πειτε που ειναι το μαγαζι η κοπελα της ειπε Φραντζη και Συγγρου!!!!!!!!!!!Δεν ξερω αν ειναι το ιδιο μασατζιδικο γιατι δεν εχω παει και δεν ξερω τις κοπελες(ειχε μαζι της και αλλες δυο που ειχαν πανω σ ενα τραπεζι διαφορα μπιχλιμπιδια για αρωματοθεραπια,λαδια κ.α.),αλλα Φραντζη και Συγγρου που ειπε αυτο δεν πρεπει να ειναι?Παιδια φανταστειτε να ειναι το ιδιο και να ανεβασουν τις τιμες με την δικαιολογια οτι μας εδειξε και ο Αντ1,θα ειναι λιγο 

,πρωτη φορα μου λεει,ναι της απανταω.Απο που μας βρηκατε,απο την ιστοσελιδα σας στο ιντερνετ της λεω(cosmopress).Περαστε μεσα να φωναξω τις κοπελες ειπε.Παρελασαν με την σειρα Τζουλια,Λιζα,Θεοδωρα και κατι αλλες milf,των οποιων τα ονοματα δεν θυμαμαι(δεν εδωσα και μεγαλη σημασια).Κανω ενα ντουζακι,περναω στο δωματιο και περιμενω την θεοδωρα(το νεο μικρο πιπινακι του μαγαζιου).Ξεκιναει το μασαζ,δηλαδη προσπαθησε να κανει μασαζ αλλα δεν.....Την ρωταω αν κανει κατι παραπανω και μου λεει οτι ειναι στα 80 ευρω αυτο που ζητας(στα 60 ειναι μονο το μασαζ)ΟΚ, της λεω που σημαινει οτι το μενου ειχε καλαμακι(με λαστιχακι βεβαιως,βεβαιως)και μπριζολιτσα καλοψημενη.Πρωτη φορα πηγα, νομιζω λογικη τιμη για full προγραμμα.Και οι τρεις κοπελες που αναφερω για μενα ειναι ομορφες,αν και η Θεοδωρα μου αρεσε περισσοτερο!!! 
