Την είχα πετύχει πριν αρκετό καιρό να κάνει για ένα φεγγάρι πόρτα μόνο (στην Μάρνης αν θυμάμαι καλά) με αρκετά κιλά παραπάνω. Καλύτερα να την θυμόμαστε όπως ήταν παλιά στις δόξες της!!!
Χθεσινο πέρασμα κατά τις 4:00 με φίλο μου. Δεν άνοιγαν. Έκλεισαν, τους κλείσανε ή κάτι άλλο ?
Τελικά πήγα στο κοντινό Κ48.... Ευτυχώς υπάρχει εναλλακτική
Χθεσινο πέρασμα κατά τις 4:00 με φίλο μου. Δεν άνοιγαν. Έκλεισαν, τους κλείσανε ή κάτι άλλο ?
Τελικά πήγα στο κοντινό Κ48.... Ευτυχώς υπάρχει εναλλακτική