κατα τις 5.30 πετυχα συναγωνιστη στο ασανσερ, μας ανοιξαν την πορτα....και εφευγε βιαστικα ενας αλλος πατριωτης
, η κοεπλιά μας ειπε οτι ειναι φουλ και εχουν πελατη μεχρι και στο σαλονακι
εμενα μου ειπε να παω σε κανα 10λεπτο, το αλλο το παιδι το κρατησε....μαλλον ηταν πελατης απο αλλου και τον ηξερε, γιατι οπως μου ειπε το παιδι πρωτη φορα πηγαινε στο Φ4
εμενα μου ειπε να παω σε κανα 10λεπτο, το αλλο το παιδι το κρατησε....μαλλον ηταν πελατης απο αλλου και τον ηξερε, γιατι οπως μου ειπε το παιδι πρωτη φορα πηγαινε στο Φ4

