Θα επρεπε, να ξεκινησεις μαλλον, με το πιο ελπιδοφορο !!! ;) ;) ;)ΕΦΟΡΙΑ, ΔΕΗ ΚΑΙ ΤΕΛΗ
Εφορία ΔΕΗ και τέλη
μας γαμίσανε εντέλει!
Πάνε τα λαδώματα
και τα ξεσαλώματα !
Πάνε πιά οι εποχές
των λαδιών, οι απλωτές,
τα μασάζ του καναπέος,
τώρα είμαι Ευρωπαίος !
Με το ζόρι ρε παιδί μου,
αχ κακόμοιρο πουλί μου!
Ευρωπαίος με το στανιό,
και να ψάχνω το ευρώ !
Περασμένα μεγαλεία
είν΄ τα ελαιοτριβεία
λάδια, κρέμες κι εντριβές
και διηγώντας τα να κλαίς !
Θλιψ !
υγ : Μετά, θα γράψω ένα ελπηδοφόρο !![]()
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).