Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
αξίζει τον κόπο αυτή η σάουνα ? γίνεται παιχνίδι όπως στο alexander ? εχει dark room για ομαδικα?Σάββατο μεσημέρι θα παει κανας πουτσαρας ; Γουσταρω ξεκωλιασμα
Έχει σάιτ τυπε, μπες να το διαβάσεις.Τους καλοκαιρινούς μήνες είναι ανοικτά ????
ΦυσικάΤους καλοκαιρινούς μήνες είναι ανοικτά ????
Τύπε με τον άντρα σου πηγες στην σάουνα ή πάλι γ@μηθηκες στα κρυφάΈχω να πω πολλές ιστορίες σε αυτή την σάουνα....έχει ωραίους χώρους η σάουνα είναι οκ βολειευει ν κνς κ κάτι εκεί μέσα κάτω στο στρατιωτικό κομμάτι έχεις άνεση κ το χαμάμ δίπλα στα μπάνια έχει την ζέστη κ άνετα κανείς πράγματα
Έχεις κολλήσει Μ τον δικό μου ....χαχαχα σ είπα και στα άλλα σάιτ ότι του αρέσει ν ξέρει ότι πηγαίνω Μ άλλους γενικά κάνω σχέσεις για χρόνια ολόκληρα πρόσφατα όμως ανακάλυψα την καύλα του να πηγαίνω με πολλούς γιατί τα τελευταία χρόνια Μ αυτόν που είναι του Αρέσει να ξέρει ότι Μ χαίρονται κ άλλοι ζηλεύει από κοντά αν βλέπει αλλά φωτό βίντεο η κλήση κ ν ακούει τον φτιάχνειΤύπε με τον άντρα σου πηγες στην σάουνα ή πάλι γ@μηθηκες στα κρυφά![]()
Γίνονται παρτουζες όπως στο υπόγειο του alexander ?Έχω να πω πολλές ιστορίες σε αυτή την σάουνα....έχει ωραίους χώρους η σάουνα είναι οκ βολειευει ν κνς κ κάτι εκεί μέσα κάτω στο στρατιωτικό κομμάτι έχεις άνεση κ το χαμάμ δίπλα στα μπάνια έχει την ζέστη κ άνετα κανείς πράγματα
Τύπε από σχεσακιας έγινες παρτουζιαρης και περνεις σβαρνα σάουνες και τσονταδικαΈχεις κολλήσει Μ τον δικό μου ....χαχαχα σ είπα και στα άλλα σάιτ ότι του αρέσει ν ξέρει ότι πηγαίνω Μ άλλους γενικά κάνω σχέσεις για χρόνια ολόκληρα πρόσφατα όμως ανακάλυψα την καύλα του να πηγαίνω με πολλούς γιατί τα τελευταία χρόνια Μ αυτόν που είναι του Αρέσει να ξέρει ότι Μ χαίρονται κ άλλοι ζηλεύει από κοντά αν βλέπει αλλά φωτό βίντεο η κλήση κ ν ακούει τον φτιάχνει
Ναι μέσα στο χαμάμ η σε κάποιο δωμάτιο η κάτω στο στρατιωτικό δωμάτιο εγώ έχω περάσει κλ...κ αν συγκρίνω της δύο φορές π πήγα Αλεξάντερ.....ναι άσε που βολειευ τον ποιο πολύ κόσμο φλεξ νομίζω Αλεξάντερ πολύ κοίταγμα κ τπτ φταίει ίσως π πήγα κ μέρες γιορτών δεν ξέρω εμένα όταν είμαι Αθήνα Μ βολευι μεσημέρι κ το πέντε η ώρα τ Αλεξάντερ πάντα ήταν ανασταλτικός παράγοντας στο ν πάω....πάντως το Αλεξάντερ σαν χώρος κλάση ανώτερος το χαμάμ τέλειο ωραίσ κ η σάουνα που έχει το διαφανές κ φυσικά την υπογα... αίσθηση ελευθερίας εκείΓίνονται παρτουζες όπως στο υπόγειο του alexander ?
Κοίτα ν δεις είμαι 30 σε λίγο τα κλείνω κ ήμουν κ πολύ σιχαδιαρης κ δεν ευχαριστιομουν κ πολλά ... ξεκίνησα ν γαμαω Αντρές στα 14 κ τιν έφαγα στα 15 σε αυτά τα 15 16 χρόνια είχα 3 μεγάλες σχέσεις 4 μισή 4 μισή κ 7 Χρονισ σχεδόν...Μ της δύο σχέσεις Μ δεν έκανα κ πολλά σκέψου καν δεν πήρα ποτέ πίπα συν ότι έτυχε ν μην κάνω σχεδόν τπτ σε αυτά τα πρώτα εννιά χρόνια ίσως φταίει ότι είμαι μπάι κ πάντα έδινα προσοχή στης γυναίκες Αλλσ εννοώ στα πρώτα εννιά χρόνια οι άντρες που είχα κάνει κάτι ήταν μετρημένοι στα δάκτυλα ενός χεριού έκανα σχέση Μ τον δικό Μ κ ελευθερώθηκα λίγο κάτι τρίο λίγο που ήθελε ν ξέρει ότι πάω Μ άλλους πέρασε κ η καραντίνα κ τώρα κ 2 μισή 3 χρόνια το ζω στο φουλ....έχω σκοπό ν ανεβάσω κάποιες ιστορίες από της εμπειρίες μου εδώ περισυ πήγα πρώτη φορά τσοντοσινεμα Θεσσαλονίκη πήγα φέτος τον χειμώνα κ στο Αλεξάντερ πρώτη φορά στο οποίο θέλω ν ξαναπάω ειδικά σε μπάι βράδυα πήγα κ στο σινεμά στην Αθήνα ορωτη φορά κ αυτά τα σχεδόν 3 χρόνια εδώ πάει πάρα πολλές φορές φλεξ επειδή Μ βολεύει κ η ώρα κ η τοποθεσία....δεν νομίζω ότι κάνω κάτι κακό ...Μ αρέσει νιώθω πουτανα κ θέλω ν κάνω κ άλλα πράγματα κ επειδή στο Ρομέο απλά είναι φάση για μαλάκια κ ψευτιά ...έκανα εδώ το προφίλ ώστε ν πω της ιστορίες μου και ν μπορέσω να δηλώνω την παρουσία στο ότι έρχομαι Αθήνα και που θ πάω ...Τύπε από σχεσακιας έγινες παρτουζιαρης και περνεις σβαρνα σάουνες και τσονταδικα![]()
Super, μπορούμε να πάμε και μαζιΚοίτα ν δεις είμαι 30 σε λίγο τα κλείνω κ ήμουν κ πολύ σιχαδιαρης κ δεν ευχαριστιομουν κ πολλά ... ξεκίνησα ν γαμαω Αντρές στα 14 κ τιν έφαγα στα 15 σε αυτά τα 15 16 χρόνια είχα 3 μεγάλες σχέσεις 4 μισή 4 μισή κ 7 Χρονισ σχεδόν...Μ της δύο σχέσεις Μ δεν έκανα κ πολλά σκέψου καν δεν πήρα ποτέ πίπα συν ότι έτυχε ν μην κάνω σχεδόν τπτ σε αυτά τα πρώτα εννιά χρόνια ίσως φταίει ότι είμαι μπάι κ πάντα έδινα προσοχή στης γυναίκες Αλλσ εννοώ στα πρώτα εννιά χρόνια οι άντρες που είχα κάνει κάτι ήταν μετρημένοι στα δάκτυλα ενός χεριού έκανα σχέση Μ τον δικό Μ κ ελευθερώθηκα λίγο κάτι τρίο λίγο που ήθελε ν ξέρει ότι πάω Μ άλλους πέρασε κ η καραντίνα κ τώρα κ 2 μισή 3 χρόνια το ζω στο φουλ....έχω σκοπό ν ανεβάσω κάποιες ιστορίες από της εμπειρίες μου εδώ περισυ πήγα πρώτη φορά τσοντοσινεμα Θεσσαλονίκη πήγα φέτος τον χειμώνα κ στο Αλεξάντερ πρώτη φορά στο οποίο θέλω ν ξαναπάω ειδικά σε μπάι βράδυα πήγα κ στο σινεμά στην Αθήνα ορωτη φορά κ αυτά τα σχεδόν 3 χρόνια εδώ πάει πάρα πολλές φορές φλεξ επειδή Μ βολεύει κ η ώρα κ η τοποθεσία....δεν νομίζω ότι κάνω κάτι κακό ...Μ αρέσει νιώθω πουτανα κ θέλω ν κάνω κ άλλα πράγματα κ επειδή στο Ρομέο απλά είναι φάση για μαλάκια κ ψευτιά ...έκανα εδώ το προφίλ ώστε ν πω της ιστορίες μου και ν μπορέσω να δηλώνω την παρουσία στο ότι έρχομαι Αθήνα και που θ πάω ...