Πήγα κι εγώ την προηγούμενη βδομάδα στο μαγαζί και, ευτυχώς, υπάρχουν οι τουρίστες γιατί αλλιώς θα έμενα με το πουλί στο χέρι. Τελικά έκανα φάσεις και πέρασα καλά.
Εκεί που μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι ήταν με κάτι ενοχλητικές αδερφές που δεν καταλαβαίνουν από «όχι». Τους λες ευγενικά ότι δεν ψήνεσαι, τους το ξαναλές, τους το λες και τρίτη φορά, αλλά αυτοί εκεί... επιμένουν μέχρι να σου κάνουν χαλάστρα και να σου σπάσουν τα νεύρα. Ρε παιδιά, λίγη αξιοπρέπεια δεν βλάπτει. Άμα ο άλλος δεν γουστάρει, πάμε παρακάτω και τέλος η ιστορία.
Εκεί που μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι ήταν με κάτι ενοχλητικές αδερφές που δεν καταλαβαίνουν από «όχι». Τους λες ευγενικά ότι δεν ψήνεσαι, τους το ξαναλές, τους το λες και τρίτη φορά, αλλά αυτοί εκεί... επιμένουν μέχρι να σου κάνουν χαλάστρα και να σου σπάσουν τα νεύρα. Ρε παιδιά, λίγη αξιοπρέπεια δεν βλάπτει. Άμα ο άλλος δεν γουστάρει, πάμε παρακάτω και τέλος η ιστορία.