Lasufin
Μέλος
- Εγγρ.
- 20 Ιουν 2024
- Μηνύματα
- 887
- Κριτικές
- 2
- Like
- 744
- Πόντοι
- 86
Ειναιη πραγματικότητα της αγαμίας.πάντως ρε μάγκες έχετε παρατηρήσει οτι γενικά οι άντρες είναι κατά 99% θετικοί σε δεύτερο ραντεβού και προσπαθούν να ναι ευγενικοί, προσεκτικοί με την συμπεριφορά τους στο ραντεβού ενώ οι κοπέλες είναι απότομες, σκληρές, επικριτικές και καμιά φορά στα όρια της αγένειας;;; βγαίνουν πολλές συμπεριφορές προς τα έξω από την αγαμία των αντρών και την υπεροψία των γυναικών αντίστοιχα!
Μονο οι μπουρδελιαριδες πηδανε
