Διαγραμμένο μέλος 165440
Μέλος
- Εγγρ.
- 27 Ιουλ 2016
- Μηνύματα
- 5.028
- Like
- 203
- Πόντοι
- 66
ΜΑ ολεs να φωτογραφιζονται πανω σε γιωτ,σε φανταστικεs παραλιεs,με δωδεκαδεs τα μαγιο....
και θα την εχει την μεγαλη ζωη τυπε,ως τα γεραματα :S :S :SΓια αυτο ο Ντανος δεν ειχε απο την αρχη καμια ελπιδα τυπε.
Ονειρεύεται μεγαλη ζωη η τυπισσα σιγα μην κάθονταν σε εναν που εχει βενζιναδικο. :S :S :S
και θα την εχει την μεγαλη ζωη τυπε,ως τα γεραματα :S :S :S

και θα την εχει την μεγαλη ζωη τυπε,ως τα γεραματα :S :S :S


Αλλη μια ελλεεινιδα κυριοι... Μην ψαρωνετε με το τουπε , δεν ειναι και κατι το ιδιαιτερο...

Τύπε, ακόμα δεν κατάλαβες ότι το πρόβλημα έγκειται στο ότι δεν είναι;Είναι μούναρος η Ευρυδίκη;
Είναι!
οχι
Είναι μούναρος η Ευρυδίκη;