Νέα

Ευρυδίκη Βαλαβάνη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα john_fystikis
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 499K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

SSGT-i

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2007
Μηνύματα
10.612
Like
74
Πόντοι
166
δε μπορω να καταλαβω στη τελευταια φωτο δειχνει κολαρα και στο survivor δε φαινοταν..;; :think:
 

μπαρμπαγιαννης

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2016
Μηνύματα
8.206
Κριτικές
14
Like
8.817
Πόντοι
3.346
Ένα βράδυ που την είδα στη Ρόδο,ηταν σαύρα,χάλια ντυμένη.Μαζι με βασσαλο ήταν.Αλλο βραδυ σε παρεα η Σάρα ήταν απίστευτη μουνα, η τζανη με κωλαρα τούμπανο και η γκόμενα του Σομμερ η καλύτερη από όλες.Ειχαν μαζί και την Σιαννιδη.Και όλο το μαγαζί μιλούσε μόνο με σπαλιάρα. :happy:
 

dinos34

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Μαρ 2016
Μηνύματα
1.316
Κριτικές
17
Like
1.006
Πόντοι
1.026

ntinosspa14

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Νοε 2014
Μηνύματα
1.213
Κριτικές
18
Like
866
Πόντοι
546
Ένα βράδυ που την είδα στη Ρόδο,ηταν σαύρα,χάλια ντυμένη.Μαζι με βασσαλο ήταν.Αλλο βραδυ σε παρεα η Σάρα ήταν απίστευτη μουνα, η τζανη με κωλαρα τούμπανο και η γκόμενα του Σομμερ η καλύτερη από όλες.Ειχαν μαζί και την Σιαννιδη.Και όλο το μαγαζί μιλούσε μόνο με σπαλιάρα. :happy:
η τζανη ειναι του σπαλιαρα φιλε...ο σιανιδης λειτουργει σαν τον ρεβη?
 

Gunnar

Μέλος
Εγγρ.
27 Φεβ 2013
Μηνύματα
6.328
Κριτικές
26
Like
80
Πόντοι
76
η τζανη ειναι του σπαλιαρα φιλε...ο σιανιδης λειτουργει σαν τον ρεβη?

Παλιά είναι γνωστό ότι έκανε τέτοια "κόλπα" με πουτανιλίκια ! τώρα δεν ξέρω αν ασχολείται ακόμα...
 

μπαρμπαγιαννης

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2016
Μηνύματα
8.206
Κριτικές
14
Like
8.817
Πόντοι
3.346
η τζανη ειναι του σπαλιαρα φιλε...ο σιανιδης λειτουργει σαν τον ρεβη?
amp/amp.gossip-tv.gr/showbiz/story/498502/sta-stena-tis-rodoy-spaliaras-tzani
Ναι φίλε,το ξέρω.Η χάρις πιο πολύ με τον σομερ μιλούσε,αλλά μου έκανε εντύπωση ότι αντί να έχουν σαμπάνιες στο τραπέζι και μπελβε,έπιναν ατομικά κρασιά και ανθρακουχα.
 

misterakos

Μέλος
Εγγρ.
18 Απρ 2017
Μηνύματα
2.027
Like
559
Πόντοι
16
:heavymetalbig:
 

Συνημμένα

  • 6154_EVRIDIKI_VALAVANI_1682017-790x1024.jpg
    6154_EVRIDIKI_VALAVANI_1682017-790x1024.jpg
    151,2 KB · Εμφανίσεις: 194
  • 6134_EVRIDIKI_VALAVANI_1682017-784x1024.jpg
    6134_EVRIDIKI_VALAVANI_1682017-784x1024.jpg
    141,5 KB · Εμφανίσεις: 198
  • 6281_EVRIDIKI_VALAVANI_1682017-791x1024.jpg
    6281_EVRIDIKI_VALAVANI_1682017-791x1024.jpg
    136 KB · Εμφανίσεις: 226
  • 6284_EVRIDIKI_VALAVANI_1682017-804x1024.jpg
    6284_EVRIDIKI_VALAVANI_1682017-804x1024.jpg
    129,1 KB · Εμφανίσεις: 215
  • 6306_EVRIDIKI_VALAVANI_1682017-910x1024.jpg
    6306_EVRIDIKI_VALAVANI_1682017-910x1024.jpg
    144,1 KB · Εμφανίσεις: 180
  • 6213_EVRIDIKI_VALAVANI_1682017-1014x1024.jpg
    6213_EVRIDIKI_VALAVANI_1682017-1014x1024.jpg
    155,4 KB · Εμφανίσεις: 156
  • 6188_EVRIDIKI_VALAVANI_1682017-e1504688402315.jpg
    6188_EVRIDIKI_VALAVANI_1682017-e1504688402315.jpg
    48,9 KB · Εμφανίσεις: 173

Panosvicious

Μέλος
Εγγρ.
18 Μαΐ 2017
Μηνύματα
177
Like
48
Πόντοι
1
Η Ευρυδίκη μπορεί να είναι αυτή η σάπια που είναι (από χαρακτήρα κι εμφάνιση) αλλά ανετα της έσκιζε κανείς την κωλάρα. :fuck2:
 

fouxter

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Φεβ 2012
Μηνύματα
3.999
Κριτικές
1
Like
1.269
Πόντοι
216

giorgospan

Μέλος
Εγγρ.
18 Αυγ 2017
Μηνύματα
459
Like
88
Πόντοι
1
φορεσε την στρινγκια της και μας τον έκανε κάγκελο η ευριδικαρα  :kissass:
 

ntinosspa14

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Νοε 2014
Μηνύματα
1.213
Κριτικές
18
Like
866
Πόντοι
546
amp/amp.gossip-tv.gr/showbiz/story/498502/sta-stena-tis-rodoy-spaliaras-tzani
Ναι φίλε,το ξέρω.Η χάρις πιο πολύ με τον σομερ μιλούσε,αλλά μου έκανε εντύπωση ότι αντί να έχουν
σαμπάνιες στο τραπέζι και μπελβε,έπιναν ατομικά κρασιά και ανθρακουχα.
ειναι κολλητες με την βοσκανιδη γκομενα του παντελιδη και βιζιτου σε γραφειο μαζι με τζοα κσ, αξια ανδρεαδακη ,μαρια αλεξανδρου, σαατσακη ,χατζη και αλλες ...την σχολιαζει και ο νασσος στο μπλογκ του καμια φορα Grin Grin
 

ntinosspa14

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Νοε 2014
Μηνύματα
1.213
Κριτικές
18
Like
866
Πόντοι
546
φορεσε την στρινγκια της και μας τον έκανε κάγκελο η ευριδικαρα  :kissass:
το βαλε για να σταματησουμε να κανουμε εμετο με τον χαρακτηρα της και την μπροστινη εμφανιση ..μπορει να εχει επομενο στοχο στην αυξηση στηθους
 

PetranGTi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Αυγ 2017
Μηνύματα
161
Κριτικές
11
Like
643
Πόντοι
291
Γυφτάκι ειναι;
 

ririkonav

Ανώτατος
Εγγρ.
2 Απρ 2007
Μηνύματα
6.140
Κριτικές
49
Like
7.103
Πόντοι
11.445
ειναι κολλητες με την βοσκανιδη γκομενα του παντελιδη και βιζιτου σε γραφειο μαζι με τζοα κσ, αξια ανδρεαδακη ,μαρια αλεξανδρου, σαατσακη ,χατζη και αλλες ...την σχολιαζει και ο νασσος στο μπλογκ του καμια φορα Grin Grin

μηπως ειναι και στο γνωστο γραφειο που ειναι η βοσκανιδου ? με τι ψευδονυμο ??
 

st@rdust

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Δεκ 2006
Μηνύματα
15.777
Like
1.498
Πόντοι
366
σ αλλες φωτο μ "αρεσει" σ αλλες οχι...

η φωτο με τον κωλο εξω  ειναι ψιλοχαλια...φαινεται κοντη και κωλου...δεν ειναι αισθητικα ωραιο και το ασπρουλιαρικο  μερος με τα σπυρια  

με λιγα λογια :vomit:
 

dopamina

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Μαΐ 2014
Μηνύματα
19.867
Like
70
Πόντοι
166
σ αλλες φωτο μ "αρεσει" σ αλλες οχι...

η φωτο με τον κωλο εξω  ειναι ψιλοχαλια...φαινεται κοντη και κωλου...δεν ειναι αισθητικα ωραιο και το ασπρουλιαρικο  μερος με τα σπυρια 

με λιγα λογια :vomit:
γιατι εχει τοσα σπυρια στον κωλο της?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom